Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het net maar eens even aangekaart, en hij wist ook niet echt wat hij moest zeggen. Het was meer zo van 'ja als we dat niet volhouden wat hebben we dan voor relatie?' -daar kun je niet zoveel mee ![]() Ik vraag me af wat er overblijft van je relatie als je elkaar zo'n poos niet ziet. Er kan een hoop gebeuren in een half jaar, is je relatie dan echt niet anders dan voor zijn vertrek?
||
Citaat:
![]() Wij schrijven trouwens ook brieven, bellen regelmatig en als het kan mailen of chatten (met webcam), op die manier kàn je gewoon niet uit elkaar groeien. Je vriend heeft gelijk trouwens met wat ie zegt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey. Het lijkt me wel moeilijk zeg.
Idd maar met hem over praten? Voor hem is het ook niet zo makkelijk neem ik aan. (ik zat gisteren trouwens in de trein toen ik hoorde dat een jongen zijn vriendin had gesmst dat ze moesten praten en zij helemaal zenuwachtig, zij bellen en toen vertelde hij haar dat hij voor stage naar het buitenland ging etc.. Daar moest ik opeens aan denken ![]() Misschien heb je wat aan dit topic van fruitvliegje of deze van Mrij? Succes en sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
En ja hij heeft wel gelijk, maar als dat het enige is wat hij erop te zeggen heeft kan ik daar natuurlijk niet veel mee. Bedankt voor de links ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Naar het buitenland Diviance | 5 | 11-04-2010 14:51 | |
Studeren |
ervaring met stage in het buitenland? Communicatie | 6 | 07-09-2009 10:40 | |
Studeren |
Stage in het buitenland: sept 2009 - feb 2010 ¥iiitt!! | 6 | 05-04-2009 22:05 | |
Werk, Geld & Recht |
op stage maar toch volledig schoolgeld betalen Psycholord | 17 | 16-04-2008 11:50 | |
Algemene schoolzaken |
Stage buitenland (Frankrijk) happy-angel | 1 | 27-11-2005 15:17 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen, maar alleen een half jaar naar het buitenland (stage) ekki | 22 | 27-11-2003 15:19 |