Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2005, 23:29
Verwijderd
wat draag jij als je campeert draag je sandalen, slippers, korte broek, zwembroek, ga je in je blote buik naar het toilet met een wc-rol in je hand? of ga je op en top verzorgd over de camping, met lange broek, overhemd, puntlaarzen? En neem je de fohn mee en doe je dan wel of geen make up op?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2005, 23:30
Embryosquasher
Embryosquasher is offline
Ook op de camping ben ik metal.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 23:30
Drez
Drez is offline
ik kampeer niet
Oud 14-02-2005, 23:38
Verwijderd
ik hou niet van zand in mijn kleren, en ik wil graag alles schoon.

En ik droom altijd, van opstaan uit mijn tent en dan naar het zwembad lopen, met een harde plasser en die wegzwemmen. Maar, dan word ik wakker en ben ik al te lui om de wekker uit te zetten
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 23:51
rotan
rotan is offline
Alleen een paar lieslaarzen
Oud 15-02-2005, 00:18
*oma*
*oma* is offline
Vorig jaar was ik op Vlieland en toen was er een hiphop groep in de plaatselijke kantine, die het lopen-met-wc-papier-over-de-camping onderwerp aankaartten. Je hebt volgens hen twee type mensen: mensen die zich ervoor schamen dat ze poepen en mensen die dat niet doen. De een verstopt de wc papier en de ander niet.

Verder loop ik altijd in mijn pyama naar de douches en kleed ik me daar om en meestal draag ik geen sokken, omdat ze campings waar ik over het algemeen heen ga (waddeneilanden) veel zand bevatten. Ook draag ik het liefste makkelijke kleding.
Oud 15-02-2005, 00:28
Gigano
Gigano is offline
Wij gaan altijd op vakantie in Duitsland, in een dal. Daar is het 's nachts koud en overdag warm. 's Ochtends draag ik gewoon een zwarte overzeas en sweater, zodat ik opwarm (hé daar's over nagedacht ) en in de middag, als het warmer wordt, loop ik nog steeds met m'n zwarte overzeas, maar doe ik m'n sweater uit en loop ik rond in m'n blote buikie . 't Was zelfs een keer zo warm, dat ik met m'n broek en al de rivier in ging! (was heel lekker trouwens, en ik heb die broek voor de rest van de dag aangehouden: hij was lekker koel, beetje zwaar maar daardoor sleurde hij lekker over de grond ) 's Avonds ging de sweater weer aan.
Oud 15-02-2005, 02:21
Gary X
Gary X is offline
ik vind camperen geen fun.
Oud 15-02-2005, 07:29
Verwijderd
laatste keer dat ik was wezen camperen had ik nog dreads dus mn haar hoefde ik me niet druk om te maken want dat zat toch wel. dit jaar wil ik eigenlijk wel weer naar terschelling en heb ik denk ik wel weer een aardig kammetje tegen diew tijd dus daar moet ik dan nog ff wat op vinden. verder loop ik gewoon de hele dag rond ik een korte broek op mn normale schoenen. meetsal geen shirt

en poepen doe ik niet aan op vakantie
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 08:26
Verwijderd
gewoon makkelijke kleren, ik loop ook altijd gewoon in m'n pyjamageval naar de douce en slof ik veel op slippers of foute sandalen. fohnen doe ik nooit aan dus al helemaal niet op de camping en makeup ook niet echt
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 08:31
suikerprinses
suikerprinses is offline
soms ga ik in mn pyjama naar het douchehok. soms kleed ik me eerst om in mn tent. verder loop ik op slippers en die heb ik dan ook het liefst de hele vakantie aan. make-up neem ik eigenlijk bijna niet mee, omdat ik het toch niet op doe. vaak alleen een mascararoller die ergens in mn tas zit. aan haar fohnen doe ik dus helemaal niet.
en die wcrol. tsja. het moet maar. ik word er meestal niet zo blij van, maar ach, iedereen moet poepen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 08:34
polichinelle
polichinelle is offline
Citaat:
Gigano schreef op 15-02-2005 @ 01:28 :
Wij gaan altijd op vakantie in Duitsland, in een dal. Daar is het 's nachts koud en overdag warm. 's Ochtends draag ik gewoon een zwarte overzeas en sweater, zodat ik opwarm (hé daar's over nagedacht ) en in de middag, als het warmer wordt, loop ik nog steeds met m'n zwarte overzeas, maar doe ik m'n sweater uit en loop ik rond in m'n blote buikie . 't Was zelfs een keer zo warm, dat ik met m'n broek en al de rivier in ging! (was heel lekker trouwens, en ik heb die broek voor de rest van de dag aangehouden: hij was lekker koel, beetje zwaar maar daardoor sleurde hij lekker over de grond ) 's Avonds ging de sweater weer aan.
omfg

ik campeer nooit
Oud 15-02-2005, 08:54
Verwijderd
Laatste keer dat ik kampeerde was op een festival. Veel zand en stof. Ik liep daar gewoon op flipflops en tijdens de concerten op oude allstars, soms ook niet. Het was erg warm dus veel makkelijke niet-warme kleding (katoenen rokken en shirtjes en bikini en sarong). En toen liep ik wel gewoon met mijn wc-rol over het terrein ja. Ze hadden trouwens alleen maar hele vieze dixie wc's
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 09:13
nps
nps is offline
bikini's met rokjes, echt waar
want makkelijk ivm. strand en zwembad
Oud 15-02-2005, 09:13
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 15-02-2005 @ 00:30 :
ik kampeer niet
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 09:34
saturday
saturday is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 15-02-2005 @ 08:29 :
laatste keer dat ik was wezen camperen had ik nog dreads dus mn haar hoefde ik me niet druk om te maken want dat zat toch wel. dit jaar wil ik eigenlijk wel weer naar terschelling en heb ik denk ik wel weer een aardig kammetje tegen diew tijd dus daar moet ik dan nog ff wat op vinden. verder loop ik gewoon de hele dag rond ik een korte broek op mn normale schoenen. meetsal geen shirt

en poepen doe ik niet aan op vakantie
op welke camping ga je staan? (als je naar terschelling gaat)

ot:
De vorige keer dat ik ging camperen heeft het de hele week geregend. Ik had bijna alleen maar zomerkleren meegenomen, dus dat was niet leuk.
En ik loop wel met een wc rol naar de wc. Hoe anders?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 15-02-2005 @ 09:54 :
Laatste keer dat ik kampeerde was op een festival. Veel zand en stof. Ik liep daar gewoon op flipflops en tijdens de concerten op oude allstars, soms ook niet. Het was erg warm dus veel makkelijke niet-warme kleding (katoenen rokken en shirtjes en bikini en sarong). En toen liep ik wel gewoon met mijn wc-rol over het terrein ja. Ze hadden trouwens alleen maar hele vieze dixie wc's
klink als wacken?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 10:34
Maharani
Maharani is offline
kamperen is niks voor mij
Oud 15-02-2005, 10:49
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik campeer weinig. Mooi weer, surfshort, shirt, en flipflops. Slecht weer en wind, een wetsuit.
Oud 15-02-2005, 11:27
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
camperen is voor sjakies die met de buren op vakantie nara drenthe gaan
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 11:58
aansteker
aansteker is offline
Kamperen is bedoelt voor kampers.

Ik hou van luxe als ik op vakantie ga...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 12:17
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
nps schreef op 15-02-2005 @ 10:13 :
bikini's met rokjes, echt waar
Oud 15-02-2005, 12:27
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Mentu schreef op 15-02-2005 @ 11:33 :
klink als wacken?
nee het klinkt als Ruigoord Landjuweel <3
Oud 15-02-2005, 12:29
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 15-02-2005 @ 13:27 :
jij bent veels te jong voor ruigoord
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 12:30
Bloemmetjus
Bloemmetjus is offline
Dan loop ik of op teenslippers of gympen en draag ik verder mijn normale broeken t-shirts enzow. Draag dan wel vaker een trui....
Maarja dat draag ik sowieso 's zomers.
Oud 15-02-2005, 12:33
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 15-02-2005 @ 13:29 :
jij bent veels te jong voor ruigoord

jij niet dan wou je zeggen?

niemand is daar te jong, dr lopen kinderen rond van 3.
Oud 15-02-2005, 12:34
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 15-02-2005 @ 13:27 :
gefeliciteerd.

( Ik vind het klinken als DOUR. )
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 12:35
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 15-02-2005 @ 13:34 :
gefeliciteerd.

( Ik vind het klinken als DOUR. )
dank je wel
Oud 15-02-2005, 12:35
Miles
Miles is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 15-02-2005 @ 12:27 :
camperen is voor sjakies die met de buren op vakantie nara drenthe gaan
Of voor Marcels die lekker een weekendje naar Zuid-Limburg gaan!
Oud 15-02-2005, 13:24
Verwijderd
Ik doe niet aan kamperen. Geef mij maar zeilen op onze eigen zeilboot langs de noordhollandse of belgische kust, veel leuker !
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 13:25
phenyl
phenyl is offline
kamperen. bah.
teveel zand en beestjes.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 13:30
vixen
vixen is offline
Mn ouders gaan dolgraag kamperen en die keren dat ik meeging/moest liep ik in mn gewone kleren, hempjes enzo en rokjes vooral.
Ik vind kamperen stom.
Oud 15-02-2005, 13:33
AngelLena
AngelLena is offline
Ik kampeer alleen op Lowlands. En dan draag ik gewoon mijn kisten want komt er toch op neer dat je een flink eind moet sjouwen en wat ik verder draag, och, nobody gives a damn en ik ook niet dus ik trek het eerste aan wat ik in mijn tas kan vinden.
Oud 15-02-2005, 13:42
]{ing
]{ing is offline
Toch alweer 2 jaar niet gedaan, ik moet zeggen dat hotelkamers en appartementen veel gemak bieden maar het neemt wel wat van de echte vakantiesfeer weg. Maargoed je hebt veel foute campings.. kamperen is leuk mits er verder niet te veel tenten en vooral geen caravans staan, ik heb het vooral op de rustige camping met een mooie (natuurlijke) omgeving. Het lijkt erop dat de meeste kampeerders toch nog een zwembad willen en foute disco's in de buurt van de camping, gelukkig gaan dat soort lui altijd bij elkaar zitten. En tja de laatste keer dat ik ging kamperen was het ontzettend warm dus ik liep meestal gewoon in een zwembroek. Drie keer per dag douchen en de rest van de dag zonnen met een goed boek en muziek. 's avonds zuipen en een hoodie aan
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 13:59
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
camperen, nee. camp!

geef mij maar een lekker 4/5 sterren hotel met jacuzzie en het lieve allochtone kamermeisje die je komt wakkermaken met der mop en der bezempje!
Oud 15-02-2005, 14:51
Verwijderd
ik sjouw altijd in mijn korte broek en hemdjes over de camping, of in rokje + bikini. Ik kleed me wel wat nonchalanter, maar het is nog steeds vrij normaal, hoop ik
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 15:53
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Een chille boxer en een shorts..
Teenslippertjes en ik heb genoeg aan voor op de camping..
Lekker luiwammes in je chill stoel, wanneer er kut golven zijn..
's Avonds gezellig in een kring koken en drinken.,.
Waterpijp in het midden en lekker er aan lurken..
Vette pookoe op de ghettoblaster zetten..
Camping is da shizzle ..
Oud 15-02-2005, 15:58
Pan Am
Pan Am is offline
Ik kampeer niet, stel je voor Ik heb de afgelopen twee jaar in 5-sterrenhotels geleefd en iedere dag uit eten en cocktails drinken aan tropische stranden en shoppen in wereldsteden, dus ik doe niet aan campinglifestyle.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:06
Verwijderd
het liefst ren ik elke dag naar de wc met een wc rol met nog zo'n slinger van papier erachteraan
maar helaas mooie vrouwen p00pen nooit
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:10
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 15-02-2005 @ 17:06 :
het liefst ren ik elke dag naar de wc met een wc rol met nog zo'n slinger van papier erachteraan
maar helaas mooie vrouwen p00pen nooit
wel want laatst hadden we een gesprek over p00pen bij je nieuwe loverrr en jij p00pt ook
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 15-02-2005 @ 17:10 :
wel want laatst hadden we een gesprek over p00pen bij je nieuwe loverrr en jij p00pt ook
nee hoor ik p00p nooit en mijn nieuwe lover ook nooit
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:47
Verwijderd
Citaat:
saturday schreef op 15-02-2005 @ 10:34 :
op welke camping ga je staan? (als je naar terschelling gaat)
vorige 2 keren naar terpstra omdat we te laat waren met reserveren, denk dit jaar eindel;ijk eens appelhof terpstra zijn veeeeeel te veeeeel boeren
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:49
phenyl
phenyl is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 15-02-2005 @ 19:47 :
vorige 2 keren naar terpstra omdat we te laat waren met reserveren, denk dit jaar eindel;ijk eens appelhof terpstra zijn veeeeeel te veeeeel boeren
ik was voor een een paar jaar terig op appelhof.
ga je er ieder jaar heen of?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:50
grandmommy
grandmommy is offline
hee ik kampeer niet, ik ga alleen in dure chalets in diepe dalen in oostenrijk, lekker luxe

maar dit jaar blijf ik thuis en ga ik me het apezuur werken ja
Oud 15-02-2005, 18:06
Verwijderd
OMG ik moet er niet aan denken
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 18:14
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
*oma* schreef op 15-02-2005 @ 01:18 :
Vorig jaar was ik op Vlieland en toen was er een hiphop groep in de plaatselijke kantine, die het lopen-met-wc-papier-over-de-camping onderwerp aankaartten. Je hebt volgens hen twee type mensen: mensen die zich ervoor schamen dat ze poepen en mensen die dat niet doen. De een verstopt de wc papier en de ander niet.
Die groep heb ik ook meegekregen, was zeker niet-op-Lange-Paal-maar-op-die-andere, op Stortemelk.

Als ik op vakantie ben boeit het me niet zoveel hoe ik er uit zie, zolang mijn kleren maar niet onder de vlekken zitten. Nee hoor, eem' eerlijk: ik draag hetzelfde als ik thuis zou doen als het daar dertig graden was (want dat is het meestal wel op Corsica en op Vlieland ook).
Oud 15-02-2005, 21:25
Vice
Vice is offline
Camperen zoals de meeste mensen ergens 2 weken op de zelfde plek staan is niks voor mij. Met een camper door Europa trekken lijkt me wel weer leuk.
Oud 16-02-2005, 00:56
Verwijderd
Citaat:
phenyl schreef op 15-02-2005 @ 17:49 :
ik was voor een een paar jaar terig op appelhof.
ga je er ieder jaar heen of?
ik kom er al mijn hele leven ja, heb geloof ik nog geen een jaar het eiland niet bezocht
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 01:36
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
dReZ schreef op 15-02-2005 @ 00:30 :
ik kampeer niet
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 07:42
Verwijderd
tegenwoordig kampeer ik alleen op festivals, en daar ben ik een luxe beest (samen met mn vriend), want we hebben een huge tent voor ons 2, stoeltjes, veel eigen eten en een koelbox. en ik wil mijn eigen slaapkussen mee, anders kan ik niet slapen, en ik wil een luchtbed want matjes slapen niet lekker.

we moeten dan dus ook met de auto vanwege de bagage
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten