Ik slaap meestal in een twee/driepersoons pubtentje met vriendje/vrienden, net wat er mee gaat. Ik heb eigenlijk nog nooit alleen in zo'n tentje gelegen, bedenk ik me nu

Ik neem weinig kleren mee, want uiteindelijk loop ik toch drie/vier dagen in dezelfde broek met alleen wisseling van shirt. Douchen doe ik niet, om redenen die Trimm noemt. Lang leve wegwerpwashandjes en verfrisdoekjes enzo! Haar wassen doe ik ook niet, een keer onder de kraan gedaan, maar het duurt zo tyfuslang voor het droog is en ik heb geen producten bij me waardoor het kut zit. Dus de eerste twee dagen een goeode coupe, voor de rest doe ik een petje op of een hele brede haarband in. Maar ik bedenkt me nu dat ik het ook wel eens gewoon in zou kunnen vlechten, net zoals wanneer ik kamp ga. Goed idee
Ik neem sandalen/converse/wandelschoenen mee. Sandalen voor als het heel erg heet is, converse omdat ze lekker lopen maar neit zo zwaar zijn, wandelschoenen omdat ik daar alle kanten mee op kan/het geen reet boeit wat ik doe. Wat schoenen betreft ben ik wel een zeikerd, want moeilijke voeten en geen zin om de hele last te hebben van mijn voeten.
Ik vind met de auto gaan wel relaxter, maar met het ov heeft ook wel iets. Ik weet niet wat ik fijner vind.
Ik slaapw el op een luchtbed. Dit jaar gaat vriendje mee en die heeft een tweepersoonsluchtbed, eerder heb ik geslapen op zo'n zelfopblaasbaar matje maar die vind ik kut en daar slaap ik echt neit. Twee jaar geleden schoven toenmaligvriendje en ik twee luchtbedden tegen elkaar aan en sliepen in twee aan elkaar geritste slaapzakken. Maar dat was neit fijn, ik werd om de haverklap wakker omdat ik tussen die luchtbedden lag. Dus dat doe ik maar niet meer. iK heb zo'n vierseizoenenslaapzak van de Xenos. Vijftien euro en gegarandeerd, je hebt nergens last van. Ik heb het echt nog nooit koud gehad in dat ding. Maar ik ben dan ook geen koukleum.'
Goed topic trouwens

Ik vind het altijd leukom te lezen hoe anderen dat doen.