Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tja, over het algemeen is de Vu wat kleinschaliger dan de UvA, denk dat daar het grootste verschil in zit. |
![]() |
||
Citaat:
De UvA heeft dit niet en is (letterlijk) verspreid over geheel Amsterdam, met een concentratie in het centrum. Het kan dus voorkomen dat je de volgende situatie meemaakt (waar verhaal): Je hebt college in het Bungehuis (hartje centrum) en 20 minuten later tentamen bij ARTIS (fyi: das langer reizen dan 20 min en zeker te laat als je tentamen hebt). M.a.w. weg tentamen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: Ik heb gekozen voor de UvA, voornamelijk voor de studie. En als bijkomstigheid dat ik veel in het centrum zit voor mijn opleiding. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind de studieadviseur van mijn studie ook waardeloos, ik feite moet je alles zelf nog eens nazoeken of het wel klopt ![]() Ik ben ook later begonnen en niet goed voorgelicht over de gevolgen daarvan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en er bestaat ook nog zoiets als keuzevakken en een minor die je toch vaak aan een andere faculteit doet. Maar in ruil voor studeren in het centrum ben ik wel bereid 2 of 3 gebouwen te moeten bezoeken.
||
Citaat:
err... Ahahahahahaha.... ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |