Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2002, 22:13
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
www.fcgroningen.nl
Oud 28-05-2002, 07:22
Krugdinho
Krugdinho is offline
mogen ze hard hun best gaan doen
Oud 28-05-2002, 07:31
Verwijderd
Dat redden ze nooit. Ze hebben gewoon veel te weinig kwaliteit. Zeker nu Robben weg is.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 08:29
Boogie
Boogie is offline
dat hebben we zo vaak gehoord, met die Marcel Zwart onder andere
Oud 28-05-2002, 10:04
Tofke_H
Tofke_H is offline
15 FC Groningen 37punten

Hmmz, als je de top6 bekijkt (hieronder) dan moeten ze zomaar 17 punten meer halen. Ik hoop dat het geen 1-jaren plan is, want dat is nogal onmogelijk lijk me zo. Of ze moeten nogal wat goede spelers binnenhalen (= veel geld) en dan nog.

1 Ajax 73
2 PSV 68
3 Feyenoord 64
4 SC Heerenveen 60
5 Vitesse 60
6 NAC 54

Ik las dat het een contract van 5 jaar was, en dat is natuurlijk mogelijk. Over 5 jaar een ploeg worden met de mogelijkheid om in de top6 te eindigen, maar het kan evengoed dat ze in die 5 jaar serieus op hun bek gaan en degraderen. Die ontliepen ze ook maar op het laatste.
Oud 28-05-2002, 15:20
jelles
jelles is offline
Groningen in de top 6, hahahahahahhahahahahahaha

1 april is het toch al geweest!!!!!

Hou op joh, straks moet het nog DE club van het noorden worden, terwijl het onderhand duidelijk is dat HEERENVEEN de trots en DE club van het NOORDEN is!!!!!

Maar ik vind het een leuke grap......
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 15:46
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
van de eerste divisie misschien..
Oud 28-05-2002, 15:56
Boogie
Boogie is offline
er wordt nou wel lacherig over gedaan, maar een jaar of 10 geleden is Groningen nog 3e en 2x 5e geëindigd...
Oud 28-05-2002, 16:20
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Boogie schreef:
er wordt nou wel lacherig over gedaan, maar een jaar of 10 geleden is Groningen nog 3e en 2x 5e geëindigd...
precies, 10 jaar geleden ja..
nu is het een heel ander verhaal.
Oud 28-05-2002, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef:
De laatste keer dat Groningen tot de beste 10 van nederland behoorde was 6 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 09:22
DutchTerror
DutchTerror is offline
================SC HEERENVEEEN
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 10:38
Verwijderd
Citaat:
DutchTerror schreef:
================SC HEERENVEEEN
FC SCANDINAVIË bedoel je, iedereen zegt dat NAC of AJAX veel buitenlanders hebben, maar als je naar de basiself van hoerenveen kijkt....
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 13:47
jelles
jelles is offline
Heerenveen haalt tenminste GOEDE spelers uit Scandinavië, geen Zlatan, maar Allback......

En verder, Heerenveen heeft gewoon een van de BESTE scoutings apparaat van de Nederlandse competitie, mede daardoor is heerenveen de 4de club van Nederland.....
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 14:24
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
jelles schreef:
Groningen in de top 6, hahahahahahhahahahahahaha

1 april is het toch al geweest!!!!!

...

Maar ik vind het een leuke grap......
Oud 29-05-2002, 17:42
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
jelles schreef:
Heerenveen haalt tenminste GOEDE spelers uit Scandinavië, geen Zlatan, maar Allback......

En verder, Heerenveen heeft gewoon een van de BESTE scoutings apparaat van de Nederlandse competitie, mede daardoor is heerenveen de 4de club van Nederland.....
Geen Zlatan maar allback, leuk hoor!

Geen 4e maar 1e
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:52
jelles
jelles is offline
Geen 4e maar 1e

Wat is de begroting van ajax, feyenoor en psv vergeleken met HEERENVEEN????
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 21:35
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
jelles schreef:

Beste scoutingsapparaat? Mee eens, maar wat schiet je daar mee op als je nog steeds maar 4de wordt?
Oud 29-05-2002, 21:45
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
phmpruim schreef:

Beste scoutingsapparaat? Mee eens, maar wat schiet je daar mee op als je nog steeds maar 4de wordt?
Europees voetbal dat was dit seizoen het hoogst haalbare voor Heerenveen. En Europees voetbal is ook het streven van de club
Oud 30-05-2002, 12:22
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wie had het ooit van NAC verwacht dan dat ze het zo goed zouden gaan doen ik weet niet of jullie het nog weten maar ze zijn gelijk gepromoveert met FC Groningen !!!

En ze willen het in 5 jaar gaan halen de top 6.
En het lijkt me dat het wel realisties is want het bedrijf heeft een jaar omzet van 300miljoen euro dus geld lijkt me geen probleem.
Oud 30-05-2002, 13:11
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Wie had het ooit van NAC verwacht dan dat ze het zo goed zouden gaan doen ik weet niet of jullie het nog weten maar ze zijn gelijk gepromoveert met FC Groningen !!!

En het lijkt me dat het wel realisties is want het bedrijf heeft een jaar omzet van 300miljoen euro dus geld lijkt me geen probleem.
Alsof ze er tientallen miljoenen erin gaan steken. Dat bedrijf heeft vast wel andere prioriteiten. Als ze echt de top 5 in willen mogen ze wat betere spelers kopen of laten doorstromen want dit is triest iig geen top 6 club
Oud 31-05-2002, 19:13
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:

Kijk eens naar de begroting van Phillips en ABN-Amro, dan zouden die 2 clubs toch ook mee moeten doen met de Europese top????
Oud 01-06-2002, 21:29
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:

Kijk eens naar de begroting van Phillips en ABN-Amro, dan zouden die 2 clubs toch ook mee moeten doen met de Europese top????

Sukkel LEER LEZEN het is niet zo dat de sponser er een Europese topclub van wil maken maar een NL top 6 club
Oud 02-06-2002, 11:11
Kezmanian Devil
Citaat:

Sukkel LEER LEZEN het is niet zo dat de sponser er een Europese topclub van wil maken maar een NL top 6 club
Ff rustig ja!
Als je goed nadenkt komt dat op het zelfde neer. Groningen moet met meer geld in de top6 van Nederland komen, als dat zo simpel is, dan zouden PSV en Ajax met meer geld toch hoger kunnen komen in Europa.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 12:42
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:

Ff rustig ja!
Als je goed nadenkt komt dat op het zelfde neer. Groningen moet met meer geld in de top6 van Nederland komen, als dat zo simpel is, dan zouden PSV en Ajax met meer geld toch hoger kunnen komen in Europa.
Ja maar PSV, Ajaks en Feyenoord kunnen met meer geld ook hoger in de top van Europa komen als de club een hoger salaris kan geven dan komen de toppers vanzelf.

En het zou alleen maar goed zijn voor het NED. voetbal
Oud 03-06-2002, 13:38
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:

Ja maar PSV, Ajaks en Feyenoord kunnen met meer geld ook hoger in de top van Europa komen als de club een hoger salaris kan geven dan komen de toppers vanzelf.

En het zou alleen maar goed zijn voor het NED. voetbal
Dat is een feit... Meer geld, is grotere salarissen, is beter spelers, is normaal hogere top in europa.
Maar stel dat 1 club, bv Feyenoord dat kan. Nieuwe sponsers die nog meer geld er in pompen. Dan wint Feyenoord "gemakkelijk" alles in NL en dat komt in mijn ogen de NLse competitie niet te goede. Bij andere clubs stoppen sponsers en ga zo maar verder...
Dus als nu bv 3 ploegen dit gelijktijdig kunnen doen, dan is er spanning, concurrentie, enz.. Dus intresse. Maar dan is dan weer minder leuk voor de andere clubs.. Dus eigenlijk zouden alle clubs, of toch een hele hoop een positieve geld injectie moeten krijgen zodat heel de NLse competitie "beter" wordt. Maar nu ben ik aan het bl**ten... Nog 1 klein ding. Zou je dat wel willen, een NLse competitie met bijna allemaal buitenlanders?
Oud 05-06-2002, 17:28
Kezmanian Devil
De bedoeling is dan dat toppers als Van Bommel en Hofland in Nederland blijven, niet dat er meer buitenlanders komen. Maar ik denk dat op dit moment Nederland niet mee kan komen, ook al zouden ze salarissen kunnen bieden. Nederland is gewoon niet aantrekkelijk genoeg, zowel sportief als qua klimaat. Zuid-Amerikanen gaan liever naar Portugal, Oost-Europeanen en Aziaten zijn vaak niet goed genoeg. Dus je kunt gewoon niet zo veel betere spelers halen, ook al had je het geld, omdat er geen uitstraling is. Dat is niet iets wat je in een jaar of 2 kunt veranderen. Ik denk ook dat dat zo is met de FCG, op het moment niet genoeg uitstraling...
Reageren

Regels voor berichten