Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Wie had het ooit van NAC verwacht dan dat ze het zo goed zouden gaan doen ik weet niet of jullie het nog weten maar ze zijn gelijk gepromoveert met FC Groningen !!!
En ze willen het in 5 jaar gaan halen de top 6. En het lijkt me dat het wel realisties is want het bedrijf heeft een jaar omzet van 300miljoen euro dus geld lijkt me geen probleem.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Sukkel LEER LEZEN het is niet zo dat de sponser er een Europese topclub van wil maken maar een NL top 6 club
||
Citaat:
Als je goed nadenkt komt dat op het zelfde neer. Groningen moet met meer geld in de top6 van Nederland komen, als dat zo simpel is, dan zouden PSV en Ajax met meer geld toch hoger kunnen komen in Europa. |
![]() |
||
Citaat:
En het zou alleen maar goed zijn voor het NED. voetbal
||
Citaat:
Maar stel dat 1 club, bv Feyenoord dat kan. Nieuwe sponsers die nog meer geld er in pompen. Dan wint Feyenoord "gemakkelijk" alles in NL en dat komt in mijn ogen de NLse competitie niet te goede. Bij andere clubs stoppen sponsers en ga zo maar verder... Dus als nu bv 3 ploegen dit gelijktijdig kunnen doen, dan is er spanning, concurrentie, enz.. Dus intresse. Maar dan is dan weer minder leuk voor de andere clubs.. Dus eigenlijk zouden alle clubs, of toch een hele hoop een positieve geld injectie moeten krijgen zodat heel de NLse competitie "beter" wordt. Maar nu ben ik aan het bl**ten... Nog 1 klein ding. Zou je dat wel willen, een NLse competitie met bijna allemaal buitenlanders?
|
![]() |
|
De bedoeling is dan dat toppers als Van Bommel en Hofland in Nederland blijven, niet dat er meer buitenlanders komen. Maar ik denk dat op dit moment Nederland niet mee kan komen, ook al zouden ze salarissen kunnen bieden. Nederland is gewoon niet aantrekkelijk genoeg, zowel sportief als qua klimaat. Zuid-Amerikanen gaan liever naar Portugal, Oost-Europeanen en Aziaten zijn vaak niet goed genoeg. Dus je kunt gewoon niet zo veel betere spelers halen, ook al had je het geld, omdat er geen uitstraling is. Dat is niet iets wat je in een jaar of 2 kunt veranderen. Ik denk ook dat dat zo is met de FCG, op het moment niet genoeg uitstraling...
|
![]() |
|
|