|
|
Bekijk resultaten poll: Wil jij ook een sixpack en borstspieren?? | |||
Ik heb al een sixpack! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 20.83% |
Tuurlijk! Ik train al.. Alleen nog niet zichtbaar resultaat.. |
15 | 31.25% |
Ja! Maar hoe? |
10 | 20.83% |
Nee hoor, ben tevreden met mn buikie. |
7 | 14.58% |
Nee joh! Zonde van mn tijd! |
6 | 12.50% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoofdreden: Genetische aanleg voor een atletisch lichaam! Bijreden: Ze worden thuis toevallig op de juiste manier gevoed sinds all time. ![]() Crunch. ![]() Leg raises. (in jou geval zonder kabel, das ook al genoeg) Voor borst: opdrukken. Simpel. ![]() Laatste noot: Om een echt gespierde fysiek te bouwen red je het niet met bodyweight oefeningen maar kom je je af aan het beulen in een sportschool, maak je nou niet zo druk om je fysiek joh je bent nog erg jong. Toen ik jou leeftijd had deed ik ook elke avond crunches en push ups in de hoop gespierder te worden en dat viel vies tegen. Maar toen ik pakweg 16 was had ik mn groeispurt in de lengte gehad en ineens schoot ik qua gewicht enorm omhoog en kreeg ik in no time spiermassa zonder er iets voor te doen. Dat heet nou pubertijd. At least, een "breede look" krijgen doe je niet met borst, die creëer je door schouders en lats (lattisimus dorsi, de brede rug spier die je voelt als je je hand onder je andere arm tegen je romp legt) te vergroten. Hoe dan ook, succes! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Die Crunches doe ik dus elke avond! Alleen Ik noem ze Situps ![]() Hoeveel zou jij er per dag doen? (Sochtens/Savonds?)
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar komt nog bij dat stoppen met groeien inderdaad nog niet zo'n heel groot probleem is. SCHEEF groeien daarentegen wel, en die kans loop je zeker als je gaat fitnessen terwijl je nog groeit (veel groeit bedoel ik dan, als je, zoals ik, nog 1 cm per jaar groeit, is het niet echt een probleem meer). |
![]() |
||
Citaat:
Kzal het vast al gedaan hebben.. maar leg Cardio eens uit!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik raar vind dat je al in een sportschool mag rond lopen en helemaal massa training mag doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een beetje sportschool met goeie instructeus laat zo-iemand echt niet toe, maar als je naar zo'n anabolentent gaat bij iemand in de kelder of tuinhuis (bij wijze van spreken) tsja......
|
|