Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() En deze vind ik dus echt geweldig ![]() ![]() Ik zou de "en" overigens laten staan, omdat die andere zin ook met "maar" begint en ze dan ongeveer even lang zijn.
|
Verwijderd
|
Bedankt voor de reacties
![]() Dat Enwas inderdaad omdat er daarboven ook Maar stond, maar je hebt gelijk dat het niet zoveel toevoegt. Ik ga daar nog even over nadenken... En xineof, ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Ik snap wel wat je zegt, maar vind je dat dat de hele tweede strofe zo is? Het was juist helemaal niet de bedoeling dat alles los van elkaar stond. En sorry Vogelvrij ![]() |
![]() |
|
Tuurlijk wel een 'en' aan het begin van de zin
![]() Ik vind hem mooi. Maar op de een of andere manier lijkt 'Verwerd' me mooier als eerste woord. Verder vind ik dat, hoewel het mooi verwoord is, de strekking van de eerste strofe een beetje curieus is. Zoiets als "Als je angst verdwijnt dan ben je niet bang meer". Een tautologie. Of is dat expres? Een vraag/een vlaag en ze zakte zachtjes, maar zózeer en blies de nacht vaarwel ...vind ik erg mooi ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Angstdroom Verwijderd | 13 | 20-06-2006 12:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum-wedstrijd: DE UITSLAG! xineof | 70 | 30-10-2005 06:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll: thema Alfred's Mare Halogeen | 180 | 15-10-2005 18:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll Thema: Alfred's Mare Halogeen | 59 | 03-10-2005 16:11 |