Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat begrijp je er niet aan flyaway? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voorbeeld: Ik heb een sollicitatiegesprek voor een ontzettend leuk baantje. Ik wil het baantje heel graag en ben nogal zenuwachtig. Als ik daar zit gaat het gesprek wel goed, maar soms komt er een moeilijke vraag waar ik behoorlijk veel stress van krijg. Een uur later ben ik thuis en wil ik vertellen hoe het ging en hoe ik handelde toen ze de moeilijke vragen stelden. Maar dat lukt me gewoon niet meer. Ik weet niet meer wat ik nou gezegd heb en hoe die ander daarop reageerde. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die spanning is er soms gewoon. Daar kan je weinig tegen doen. Iedereen is wel eens verliefd, heeft wel eens rijles of een sollicitatiegesprek. Het enige is dat ik misschien moet leren daar beter mee om te gaan. |
![]() |
||
Citaat:
Zoals laatst, ik werk bij de McDonalds en ik moest voor de eerste keer aan de drive staan. Ik raakte zo zenuwachtig dat ik gewoon nie meer wist wat ik doen moest. Ik mocht na een half uurtje weer naar de kassa, maar wat er in dat half uurtje allemaal gebeurd is weet ik nie meer. Tjah, hoe het komt? geen idee, ik vind het eigenlijk nie zo problematisch. Ik denk eigenlijk dat ik het gewoon verdring ofzo, omdat als ik zenuwachtig ben ik ook 'domme' onhandige dingen ga doen (vind ik dan van mezelf) Ik hoop dat ik wel een beetje duidelijk ben nu ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
advies gevraagd - wat doen na me vmbo-TL bambieboy | 1 | 27-01-2013 08:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Het verhaal van mij en mijn mama :'( Kleintjeyakult | 154 | 01-05-2006 00:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Pieter en Rudolph Soapsie | 4 | 11-11-2005 11:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: te simpel Ieke | 0 | 31-01-2004 14:59 | |
Liefde & Relatie |
En dan vertelt ze je ineens dit.... Aéquitas | 18 | 20-12-2002 19:08 |