Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Biologie is een keuze vak, het hoort niet bij de verplichte vakken als Nederlands, Engels en nog een paar.
Als je biologie wilt, kun je daar voor kiezen, dan doe je dat volgend jaar ook. Als je geen biologie wilt, moet je dat aangeven en dan krijg je dat niet volgend jaar. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou ja ik heb een keer de examens bekeken, nask1 is meer natuurkunde en nask2 meer scheikunde
||
![]() |
Citaat:
Wat is er zo vreemd aan? Toen ik op het VMBO zat, had ik dezelfde vakken (dus economie, nask 1 (natuurkunde) en nask2 (scheikunde). Zo kan je tenminste meerdere richtingen in. Nu zit ik op HAVO en heb N&T met ec1 en m&o. Zo kan ik later met mijn vervolgopleiding in de sector Techniek en Economie. Dus eigenlijk best handig! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik wilde toch de "A-kant" / economierichting op en koos ik Wiskunde A, Economie en Handel (= Economie 2). Had ik nog 1 lege plek over en daarvoor nam ik Frans, omdat ik nou eenmaal ook goed was in talen (op Engels na, dat dus verplicht was ![]() Maar de "B-vakken" zoals Natuurkunde en Scheikunde spraken me TOTAAL niet aan, in tegenstelling tot Wiskunde A en Economie. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
zelf studeren in de zomervakntie panpoen. | 1 | 18-06-2016 15:06 | |
Psychologie |
Kan mijn passie ineens weg zijn? brd9422 | 11 | 14-06-2013 16:04 | |
Studeren |
Welke vakken op vwo voor Communicatie- en informatiewetenschappen? Love_icecream | 6 | 12-06-2010 22:47 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132 Pruts0r | 496 | 25-07-2008 16:56 | |
Eindexamens 2003 |
Nog oude stijl mensen dit jaar? Onbekende | 21 | 04-05-2003 13:41 | |
Algemene schoolzaken |
een andere leraar volgend jaar? Sweetkisss | 3 | 03-06-2002 20:59 |