Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2005, 07:12
Verwijderd
Hallo

Ik heb een probleem. Ik heb een relatie van 8 maanden met ene jongen gehad. Dat was allemaal erg leuk en toen zijn we uit elkaar gegaan als vrienden. Hij is daardoor mijn allerbeste vriend geworden. Alleen in die 8 maanden dat we wat hadden werd er al veel over ons geroddeld en nu nog steeds. Het is nu zelfs zo erg dat er beweerd wordt dat ik over hem lul tegen anderen, vooral negatief dan en dat ik tegen hem lieg. Alleen dat is allemaal niet zo. Hij is heel speciaal voor mij en ik was zelfs op een punt dat mijn gevoelens voor hem terug kwamen. Nu hebben we dus hele erge ruzie en wil hij me niet meer zien. Alleen maar doordat anderen mij willen kwetsen. Ik kan hierniet met hem over praten want dat probeerde ik en toen liep het alleen maar uit op schreeuwen. Wat moet ik doen?????
Kan iemand me helpen????

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2005, 09:40
MoonFairy
MoonFairy is offline
Welke mensen zeggen dat over jou tegen hem? Zijn dat goede vrienden van hem of vage kennissen? Als dat vage kennissen zijn, zou hij natuurlijk jou moeten geloven als jij zijn beste vriendin bent. Als dat goede vrienden zijn, waarom zeggen ze dat als het niet waar is? Wat heb je gedaan dat ze jullie uit elkaar willen hebben?

Als ie echt niet naar je wil luisteren, kan je misschien beter een brief of email naar hem sturen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 10:09
Suzanne
Suzanne is offline
Een echte vriend zou jou toch moeten vertrouwen op je woord?
Oud 26-02-2005, 10:18
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Suzanne schreef op 26-02-2005 @ 11:09 :
Een echte vriend zou jou toch moeten vertrouwen op je woord?
En ik zou ook een mail of brief naar hem schrijven en alles uitleggen. En als hij je dan toch niet geloofd is het niet echt een vriend. Maar het ligt er inderdaad ook aan wie het zegt. Zijn beste vrienden of andere mensen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-02-2005 @ 11:46 :
Hey meis.
Wat rot zeg!
Hoe lang is dit nu aan de gang en hoe gaat t? Misschien is het even verstandig om hem gewoon even zn gang te laten gaan. Even met rust te laten. Hij zal vast ook wel eea te overdenken hebben.. Hij zal ook wel eea op een rijtje moeten zetten denk ik..
Kusje
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 09:38
WolterB
WolterB is offline
Als er over je geroddeld wordt is het nooit leuk, maar als het gebeurd door mensen die dichtijb hem staan, dan bestaat de kans idd dat hij wel de roddels gaat geloven, hoe weinig er ook van klopt. Zelf zou ik dan die dingen altijd wel van die persoon zelf willen horen, maar mss is dat nu even te moeilijk voor hem.
Probeer even een tijdje te wachten en hem met rust te laten. Wat je daarna kunt doen is voorzichtig weer contact met hem zoeken om jouw kant van het verhaal te vertellen en alle leugens ontkrachten.
Wat je kan doen als dat niet werkt is aan hem een brief of een mail schrijven waarin je hem alles vertelt wat je weet waarover geroddeld wordt en ook wat de waarheden zijn.
Oud 28-02-2005, 13:41
Verwijderd
Hij wil me niet zeggen wie het zijn zegt hij want hij verraad zijn vrienden niet. Dat waren letterlijk zijn woorden. Mij verraad hij anders wel want ik als ene echte vriendin van hem lieg niet tegen hem. Ik had nog vet veel gevoelens voor hem dus waarom zou ik dan negatief over hem praten. Ik ben toch niet achterlijk ofzow.
Ik hoef het toch niet goed te maken hij is toch degenme die fout zit. Ik weet alleen 1 ding dit is niet wat ik verdien en ik mis hem heel erg
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 13:57
Verwijderd
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 26-02-2005 @ 11:18 :
En ik zou ook een mail of brief naar hem schrijven en alles uitleggen. En als hij je dan toch niet geloofd is het niet echt een vriend. Maar het ligt er inderdaad ook aan wie het zegt. Zijn beste vrienden of andere mensen.
Sluit ik mij bij aan.

In slechte tijden leer je je echte vrienden kennen. Hoe hard het ook klinkt.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 15:16
Verwijderd
ik leer zo zeker mijn vrienden kennen maar hoe kom ik erachter wie het waren als hij niks wil zeggen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 15:58
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
schaap1986 schreef op 28-02-2005 @ 16:16 :
ik leer zo zeker mijn vrienden kennen maar hoe kom ik erachter wie het waren als hij niks wil zeggen

Het kan natuurlijk een emotie zijn, maar alles wat jij kunt doen is hem zoveel mogelijk duidelijkheid geven in een mailtje, en hopen dat hij de waarheid inziet. Als hij er niet meer op terugkomt, dan zat er al iets niet goed in de vriendschap. Vaak is het zo in dit soort situaties dat de één toch meer gevoelens heeft voor de ander, en er irritaties ontstaan.
Oud 01-03-2005, 13:52
Verwijderd
Citaat:
schaap1986 schreef op 28-02-2005 @ 16:16 :
Misschien is dit wel een goedkope smoes om niet meer met je om te hoeven gaan, maar dat lijkt me sterk.

Als hij het niet wil zeggen wie het waren, dan spijt het mij, maar dan ben ik bang dat hij die mensen meer als vriend ziet dan dat hij jou als vriend ziet.

Dus zet alles in een mail en wacht af, hoor je niets? Gewoon laten gaan en verder gaan met je leven.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:38
Verwijderd
DaRk-AnGeL66 schreef op 26-02-2005 @ 11:18 :

Die snapt t helemaal!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 13:15
Verwijderd
ik weet zeker dat het niet zijn beste vrienden waren want daar praat ik nooit mee dus. Hij zegt dat het ook vrienden van mij zijn.
Als hij hun inderdaad meer als vriend ziet dan mij waarom was hij dan wel bij mij en nooit bij hun????
Ik heb mijn kant van het verhaal ook al aan hem verteld maar daar luistert hij niet naar wat nu???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten