Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2005, 15:53
M@TRIX
M@TRIX is offline
nope, geen ervaring mee, heb 2 keer het contact geprobeert te behouden..

bij 1 lukt dat goed....

bij de ander is dat stuk gelopen op vertrouwen gebaseerde voorvalletjes..
Oud 26-01-2005, 08:15
Verwijderd
laatste update: hij komt niet vandaag.
Hij voelt zich niet lekker..
Ik weet niet wat ik er van moet denken.. Ken hem onderhand wel, dus het kan de ware kant op en de kant dat ie gewoon geen zin heeft.
Nu staat de datum van volgende week vrijdag vast..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 12:55
.Pure
.Pure is offline
Mjah, in zekere zin wel.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:51
Lottiej
Lottiej is offline
Tja....

Kben al 4x terug gekomen bij muhn ex...erug?

Oud 08-02-2005, 08:02
Verwijderd
Nou loontjuh dat is niet leuk zeg. Ik had het je zo gegund.

Ik heb trouwens wel goed nieuws.
Mijn ex en ik hebben goed met elkaar gepraat en veel dingen uitgesproken. Nu gaat het weer super tussen ons
Misschien maar dat is stille hoop en ik moet er goed over nadenken kan het wel weer wat gaan worden
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 09:01
Verwijderd
Citaat:
schaap1986 schreef op 08-02-2005 @ 09:02 :
Nou loontjuh dat is niet leuk zeg. Ik had het je zo gegund.

Ik heb trouwens wel goed nieuws.
Mijn ex en ik hebben goed met elkaar gepraat en veel dingen uitgesproken. Nu gaat het weer super tussen ons
Misschien maar dat is stille hoop en ik moet er goed over nadenken kan het wel weer wat gaan worden
Ik wilde dat ik dat kon. Even goed met hem praten. Maar meneer heeft me laten staan.
Nu zal iedereen wel zeggen: dan lijkt het me wel duidelijk.
Nee, dat is het niet. Ik ken hem en ik wil hem geen excuus geven voor wat ie heeft gedaan, want dat is er niet, maar ik weet ook dat dat zeg maar een soort van trekje van hem persoonlijk is.. Snap? Dat is geen excuus voor wat hij heeft gedaan, maar wel een reden waarom ik niet dingen voor hem ga invullen.
Ik wil het van hem zelf horen..

Ben blij dat het weer goed gaat met jullie. Bouw gewoon eerst weer een goede band op, daarna zie je wel...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde dat ik dat kon. Even goed met hem praten. Maar meneer heeft me laten staan.
Nee, dat is het niet. Ik ken hem en ik wil hem geen excuus geven voor wat ie heeft gedaan, want dat is er niet, maar ik weet ook dat dat zeg maar een soort van trekje van hem persoonlijk is.. Snap? Dat is geen excuus voor wat hij heeft gedaan, maar wel een reden waarom ik niet dingen voor hem ga invullen.

Ben blij dat het weer goed gaat met jullie. Bouw gewoon eerst weer een goede band op, daarna zie je wel...
Nou die goede band is er wel al. Iedereen denk dat we weer wat hebben. We gaan ook best wel close met elkaar om alleen voelt het nu gewoon echt als vriendschap en meer niet.

Het komt vanzelf wel goed hoor Loontjuh. Jongens zijn raar en hebben vaak rare trekjes, maar vroeg of laat zien ze in waar ze mee bezig zijn en komen ze erop terug. Geloof me hij is bang voor de confrontatie met jou. Maar later geeft hij toch toe en krijg je de kans om met hem te praten echt waar. Ik heb er vertrouwen in, want je bent nu zo sterk dus gewoon volhouden en je niet klein laten krijgen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 22:58
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-02-2005 @ 10:01 :
Ik denk dat ik wel een beetje snap hoe jij je voelt in deze situatie. Een buitenstaander zal misschien idd zeggen, lijkt me een duidelijke zaak, voor jou ligt dat anders. Hij is zeer speciaal voor jou, en jij voor hem. En het van hem zelf horen is idd het beste denk ik, hoop dat hij zijn volgende afspraak wel nakomt.
Dat je eindelijk dat gesprek hebt waar je naar verlangt en waar je zoveel moed voor bij elkaar hebt moeten sprokkelen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 23:01
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Of je nou terug naar je ex wilt, of erna weer echt goede vrienden wilt zijn, dan is afstand nemen denk ik wel de oplossing. Allebei even tijd voor jezelf en je eigen leven. Al kan juist die afstand heel erg moeilijk zijn, je wil soms zo graag even contact, en klampt je daaraan vast. Wat je het voor beiden niet makkelijker maakt, maar vooral voor degene met wie het uitgemaakt is zal het op de lange duur makkelijker worden. Het is in eerste instantie makkelijker om contact te houden dan afstand te nemen, maar als je wel innig contact houd vanaf het moment dat het uit is denk ik dat het langer duurt voordat je het moment van acceptatie en over hem/haar heen zijn hebt bereikt.

Althans zo ervaar ik het momenteel.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 09:53
my iron lung
my iron lung is offline
Ik heb net twee weken een relatie van meer dan zeven maanden achter de rug. Gisteren ben ik met haar de stad in gegaan, en op een bepaald moment lagen we 'zowat' per ongeluk in elkaars armen. Ik heb haar toegegeven dat ik nog wat voel voor haar, en zij ook voor mij. Alleen weten we allebei niet of het wel een goed idee is om weer samen te komen, en zij heeft voor het moment ook wel andere dingen aan haar hoofd. Ik mag mezelf geen valse hoop geven, maar toch...
Oud 09-02-2005, 10:20
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
my iron lung schreef op 09-02-2005 @ 10:53 :
Ik heb net twee weken een relatie van meer dan zeven maanden achter de rug. Gisteren ben ik met haar de stad in gegaan, en op een bepaald moment lagen we 'zowat' per ongeluk in elkaars armen. Ik heb haar toegegeven dat ik nog wat voel voor haar, en zij ook voor mij. Alleen weten we allebei niet of het wel een goed idee is om weer samen te komen, en zij heeft voor het moment ook wel andere dingen aan haar hoofd. Ik mag mezelf geen valse hoop geven, maar toch...
Misschien is het ook bij jullie handig om even afstand en tijd voor jezelf te nemen. Het is nu allemaal nog zo vers, kunnen jullie voor jullie zelf bepalen wat de gevoelens nog zijn en wat jullie ermee willen. Even bekoelen en bedenken wat er nog speelt en wat jullie daar voor jezelf mee willen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Honda-Fanatic schreef op 09-02-2005 @ 00:01 :
Of je nou terug naar je ex wilt, of erna weer echt goede vrienden wilt zijn, dan is afstand nemen denk ik wel de oplossing. Allebei even tijd voor jezelf en je eigen leven. Al kan juist die afstand heel erg moeilijk zijn, je wil soms zo graag even contact, en klampt je daaraan vast. Wat je het voor beiden niet makkelijker maakt, maar vooral voor degene met wie het uitgemaakt is zal het op de lange duur makkelijker worden. Het is in eerste instantie makkelijker om contact te houden dan afstand te nemen, maar als je wel innig contact houd vanaf het moment dat het uit is denk ik dat het langer duurt voordat je het moment van acceptatie en over hem/haar heen zijn hebt bereikt.

Althans zo ervaar ik het momenteel.
Afstand is iets moeilijks als je nog om elkaar geeft. Ik heb het zelf ervaren. Inderdaad is afstand het beste om verder te gaan, maar ik heb persoonlijk een tijd gehad dat we nog veel contact hadden, dan weer minder, dan weer meer en toen een paar maanden nauwelijks tot niets en nu bouwde t weer op..
Na die afstand ging het wel wat beter op het gebied van alles af leren sluiten, want als je dicht bij elkaar blijft staan is dat alleen maar moeilijker.. Maar aan de andere kant: ik had het niet willen missen...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 12:33
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-02-2005 @ 12:55 :
Afstand is iets moeilijks als je nog om elkaar geeft. Ik heb het zelf ervaren. Inderdaad is afstand het beste om verder te gaan, maar ik heb persoonlijk een tijd gehad dat we nog veel contact hadden, dan weer minder, dan weer meer en toen een paar maanden nauwelijks tot niets en nu bouwde t weer op..
Na die afstand ging het wel wat beter op het gebied van alles af leren sluiten, want als je dicht bij elkaar blijft staan is dat alleen maar moeilijker.. Maar aan de andere kant: ik had het niet willen missen...
Ik worstel zelf momenteel ook met dat probleem. Aan de ene kant wil je heel graag, maar aan de andere kant weet je voor jezelf en voor beiden dat het misschien toch wel beter is om die afstand te nemen. En vaak maak je het jezelf er alleen maar moeilijker mee door direct close te blijven. Heel erg lastig,..
En vooral heel moeilijk, direct close blijven is makkelijker in het begin maar vaak was lastiger op de lange duur. Afstand nemen is zeker in het begin heel erg moeilijk maar het kan op de lange duur weer makkelijker zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:45
Verwijderd
Loontjuh ik snap precies wat je bedoelt. Ik heb precies hetzelfde. Ik weet ook niet wat ik ermee aan moet
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 16:55
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
schaap1986 schreef op 09-02-2005 @ 15:45 :
Loontjuh ik snap precies wat je bedoelt. Ik heb precies hetzelfde. Ik weet ook niet wat ik ermee aan moet
bekend.bekend.bekend.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 17:27
CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
argh wat goed dat ik dit topic nu tegenkom..

ikzelf heb het een week geleden uitgemaakt na 5 1/2 maand.. niet zo heel lang vergeleken met de andere verhalen hier maar toch. ik heb het uitgemaakt omdat ik me aan bepaalde dingen ergerde, maar vooral omdat ik (dacht dat ik) nie meer genoeg voor hem voelde. ik heb hem sindsdien niet meer gezien, alleen gisteren heel even op msn gesproken.
mijn gevoel gaat heel erg twee kanten uit, aan de ene kant het geloven dat ik de juiste keuze gemaakt heb, aan de andere kant het missen, en daarmee de twijfel

het probleem is.. ik heb (had hiervoor) geen ervaring met langere relaties, dus ik kan niet uit ervaring beoordelen of ik de juiste keuze gemaakt heb. ik hoor wel van anderen dat het een normale reactie is, het missen en twijfelen, en dat het wegtrekt, maar hoe weet ik zeker of het dát alleen is, of toch meer?
Oud 20-02-2005, 16:14
Verwijderd
Ik zit in precies dezelfde situatie als jij Canyouhandle me. Het is niet leuk. Het is gewoon een kwestie van afwachten en goed naar jezelf luisteren, maar neem geen overhaaste beslissingen want die kunnen fout zijn.

Ik dacht dat ik het wist maar twijfel nu ook weer. Ik weet het allemaal ook niet. Ik moet gewoon tijd nemen voor mezelf en hem even ontwijken en dan kijken hoe ik erop reageer denk ik.
Misschien moet jij dat ook proberen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 16:26
Lady Jane
Lady Jane is offline
We zijn 4 maanden uit elkaar geweest.
En nu zijn we weer bij elkaar.
En hebben bijna 3 jaar.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 16:55
snoopy
snoopy is offline
nope, geen ervaring mee. Ook geen behoefte aan
Oud 20-02-2005, 17:14
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
met mijn laatste ex is t 2x uitgeweest tussendoor. na een half jaar is het een weekje uitgeweest, omdat hij niet zo goed wist wat ie wilde. Een maand later was ie op een concert en had ie met een ander gezoend. Toen is t weer 2 maanden uitgeweest. Daarna zijn we weer bij elkaar gekomen (tja, ik hield van m) en toen zijn we nog een 1.5 jaar bij elkaar geweest, maar nu is het definitief uit (al een half jaar).
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Princess schreef op 08-01-2005 @ 13:50 :
na 20 maanden is het uitgegaan, het zat er ook al een aantal maanden aan te komen, veel ruzie blabla in het begin hebben we elkaar even met rust gelaten daarna weer contact we wouden vrienden blijven, nou binnen een paar wkn was dat ook weer ruzie, contact verbroken, 2 maanden later kwam hij smekend trug, hij wou me trug hij had er spijt van dat hij het had uitgemaakt, ik wou het niet maar we wouden wel weer als vrienden proberen om te gaan, we hadden niet veel contact maar oke, toen is het contact verbroken nadat ik een x een beetje lullig aan de telefoon deed. we hebben 8 maanden niet tegen elkaar gepraat, we zagen elkaar wel maar negeerden elkaar, een maand geleden kwam hij naar me toe of we weer normaal konden doen, jahoor is goed, ik zat er eigenlijk al een poosje op te wachten, en nu sinds eergister willen we het toch weer heel rustig aan gaan proberen, we zijn allebei erg verandert en we gaan het nu anders aanpakken het is 14,5 maand uitgeweest, en nu hopen dat het goed gaat maar daar heb ik het volste vertrouwen in. toch houden we het nog wel ff stil.
en het is nog steeds aan!!!gaat goed alweer 1,5 maand
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 17:16
Sonnebloem
Sonnebloem is offline
Ik heb daar ervaringen mee

Mijn vriend en ik hebben 3 jaar geleden 3,5 maand iets gehad
Dat ging fout door omstandigheden
Ik heb hem toen een jaar nie gesproken en toen gingen we weer redelijk veel met elkaar om.
Ik ging met hem en zijn familie mee naar Texel voor een week en toen ging het weer aan
En dat is nu 10 maanden geleden

Omdat we allebei niet echt wisten wat we wilden heeft t van augustus tot april geduurd voordat we weer wat kregen...
Maar hety gaat nog steeds perfect en ben heel blij met hem

Dus het kan wel goed gaan, al zeggen mensen vaak van niet, maar het ligt denk ik wel aan de omstandigheden
Oud 22-02-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
11prinsesjes11 schreef op 20-12-2004 @ 23:44 :
Mijn vriend en ik zijn sinds maandag weer bij elkaar (13-12-04). Het ging ruim 4 maand geleden uit, omdat hij vreemd was gegaan. Veel gebeurd met beiden in die 4 maand, ondanks dat hij bij die meid bleef, hadden we nog wel af en toe contact.. maar moeizaam. We spraken vorige week iets af, beiden weer vrijgezel, en het klikte weer super!
We hadden toen het uit ging bijna 22 maand.
Het gaat nu super, en ik ben super blij, ik denk dat als je bij elkaar hoort, ja altijd wel weer bij elkaar terug komt, ookal had ik dat nooit verwacht.
Als ie mij bedonderd had zou ik niet terug gaan naar hem, ookal voelt hetnog zo goed. hij kan het zo weer doen.
en als ie echt van je hielt had die dat nooit gedaan. je wantrouwt elkaar denk ik toch altijd. teminste jij hem, en daar heb je het volste recht toe.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 19:25
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 21-12-2004 @ 19:20 :
ik heb nu bijna 6 maanden met mn ex. Het ging in januari uit omdat we allebei nogal onzeker waren enzo. Maar we hebben elkaar toch nog altijd wel leuk gevonden. In Juli ging het weer aan, wat eigenlijk al veel eerder had kunnen gebeuren als ik niet zo verlegen daarover was geweest en gewoon op em was afgestapt. Want het was in mei al überduidelijk dat we elkaar nu heel leuk vonden.
Nu gaat het een stuk beter dan eerst en ik heb ook niet het idee dat daar voorlopig verandering in komt..
nu is het ondertussen al bijna 8 maanden en vrijdag verzekerde hij me dat ik hem niet kwijt raak
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-02-2005 @ 09:01 :

Hey loontjuh

Het was idd stille hoop, want nu hebben we de grootste ruzie die we ooit gehad hebben en dat alleen maar doordat mensen over mij lullen. Ze zeggen dat ik negatief over hem praat en tegen hem lieg, maar dat is wel het laatste dat ik zal en kan doen. Ik hou nog superveel van hem en hij is heel speciaal voor mij. Ik voel me zo rot nu. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Praten met hem helpt niet want dat loopt elke keer weer uit op ergere ruzie. Kun jij me misschien helpen???
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 10:46
Verwijderd
Citaat:
schaap1986 schreef op 26-02-2005 @ 08:15 :
Hey loontjuh

Het was idd stille hoop, want nu hebben we de grootste ruzie die we ooit gehad hebben en dat alleen maar doordat mensen over mij lullen. Ze zeggen dat ik negatief over hem praat en tegen hem lieg, maar dat is wel het laatste dat ik zal en kan doen. Ik hou nog superveel van hem en hij is heel speciaal voor mij. Ik voel me zo rot nu. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Praten met hem helpt niet want dat loopt elke keer weer uit op ergere ruzie. Kun jij me misschien helpen???
Hey meis.
Wat rot zeg!
Hoe lang is dit nu aan de gang en hoe gaat t? Misschien is het even verstandig om hem gewoon even zn gang te laten gaan. Even met rust te laten. Hij zal vast ook wel eea te overdenken hebben.. Hij zal ook wel eea op een rijtje moeten zetten denk ik..
Kusje
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 15:41
bindmiddel
bindmiddel is offline
Ik wil mijn ex wel terug maar ook weer niet, denk dat het zo beter is ze heeft me heel veel nare dingen aangedaan, maar ze heeft het moeiljk met van alles en ik wil haar helpen en er voor haar zijn enzo. maar ik mis haar zo. We hebben van alles meegemaakt samen. En ik mis echt iemand waar ik mijn liefde aan kwijt kan, want dat voelde zo goed bij haar, in haar armen liggen of zij in mijn armen. Met haar praten naast haar slapen en samen tot 'savonds laat praten tot zij in slaap viel :$ en ik nog een paar uurtjes naar mijn mooie meisje keek :$ Ik mis het. Ik mis haar zo vanbinnen :$

En 1 keer in de zoveel tijd dan ontglipt haar weer een ik hou van je en ik mis je. En dit maakt het voor mij onmogelijk om verder te gaan. Nou zul je zeggen block haar verwijder haar enzo maar dat kan ik niet. Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen ook al zegt zij dat ze het wel zo kan maar ze heeft het 1 keer gedaan en na 3 of 4 uur was ik weer in haar lijst.

En ze heeft nog gevoelens voor mij dat heeft ze toegegeven maar ze vind haarzelf te jong en werk gaat voor alles en ik niet meer ensu.

Achja het word niks ik weet het wel....maar het was zo mooi.....
Oud 26-02-2005, 15:52
Whateverrr
Whateverrr is offline
Hoi
Ik denk dat het niet voor niets is uitgegaan, ik heb iig nooit meer iets met n ex gehad.
Maar als je allebei nog gevoelens voor elkaar koestert en elkaar allebei terug wilt.. Why not.. Maar zo simpel ligt t niet altijd
Oud 26-02-2005, 17:07
Verwijderd
Citaat:
bindmiddel schreef op 26-02-2005 @ 16:41 :
Ik wil mijn ex wel terug maar ook weer niet, denk dat het zo beter is ze heeft me heel veel nare dingen aangedaan, maar ze heeft het moeiljk met van alles en ik wil haar helpen en er voor haar zijn enzo. maar ik mis haar zo. We hebben van alles meegemaakt samen. En ik mis echt iemand waar ik mijn liefde aan kwijt kan, want dat voelde zo goed bij haar, in haar armen liggen of zij in mijn armen. Met haar praten naast haar slapen en samen tot 'savonds laat praten tot zij in slaap viel :$ en ik nog een paar uurtjes naar mijn mooie meisje keek :$ Ik mis het. Ik mis haar zo vanbinnen :$

En 1 keer in de zoveel tijd dan ontglipt haar weer een ik hou van je en ik mis je. En dit maakt het voor mij onmogelijk om verder te gaan. Nou zul je zeggen block haar verwijder haar enzo maar dat kan ik niet. Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen ook al zegt zij dat ze het wel zo kan maar ze heeft het 1 keer gedaan en na 3 of 4 uur was ik weer in haar lijst.

En ze heeft nog gevoelens voor mij dat heeft ze toegegeven maar ze vind haarzelf te jong en werk gaat voor alles en ik niet meer ensu.

Achja het word niks ik weet het wel....maar het was zo mooi.....
Dat is erg moeilijk ja. Even doorbijten en steun zoeken bij mensen die dicht bij je staan..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 17:24
Verwijderd
Mijn "grootste" ex waar ik 1,5 jaar iets mee had en ik hebben ons na het beëindigen van onze relatie nog ongeveer 1 tot 1,5 jaar in een soort schemergebied tussen relatie/vrije relatie/geen relatie begeven, erg naar, we hadden er beter definitief een punt achter kunnen zetten, dat doe ik dus niet nog eens. Uit is uit.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-02-2005 @ 10:46 :
Hey meis.
Wat rot zeg!
Hoe lang is dit nu aan de gang en hoe gaat t? Misschien is het even verstandig om hem gewoon even zn gang te laten gaan. Even met rust te laten. Hij zal vast ook wel eea te overdenken hebben.. Hij zal ook wel eea op een rijtje moeten zetten denk ik..
Kusje
Ja misschien is dat ook wel zo. Maar wat brengt hem ertoe om ineens zo lullig te doen. Hij begon in de stad gewoon tegen me te schreeuwen. ik denk dat hij beinvloed wordt door anderen. Ik mis hem zo echt niet leuk meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten