Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu zal iedereen wel zeggen: dan lijkt het me wel duidelijk. Nee, dat is het niet. Ik ken hem en ik wil hem geen excuus geven voor wat ie heeft gedaan, want dat is er niet, maar ik weet ook dat dat zeg maar een soort van trekje van hem persoonlijk is.. Snap? Dat is geen excuus voor wat hij heeft gedaan, maar wel een reden waarom ik niet dingen voor hem ga invullen. Ik wil het van hem zelf horen.. Ben blij dat het weer goed gaat met jullie. Bouw gewoon eerst weer een goede band op, daarna zie je wel... |
![]() |
||
Citaat:
Dat je eindelijk dat gesprek hebt waar je naar verlangt en waar je zoveel moed voor bij elkaar hebt moeten sprokkelen. |
![]() |
|
Of je nou terug naar je ex wilt, of erna weer echt goede vrienden wilt zijn, dan is afstand nemen denk ik wel de oplossing. Allebei even tijd voor jezelf en je eigen leven. Al kan juist die afstand heel erg moeilijk zijn, je wil soms zo graag even contact, en klampt je daaraan vast. Wat je het voor beiden niet makkelijker maakt, maar vooral voor degene met wie het uitgemaakt is zal het op de lange duur makkelijker worden. Het is in eerste instantie makkelijker om contact te houden dan afstand te nemen, maar als je wel innig contact houd vanaf het moment dat het uit is denk ik dat het langer duurt voordat je het moment van acceptatie en over hem/haar heen zijn hebt bereikt.
Althans zo ervaar ik het momenteel. |
![]() |
|
Ik heb net twee weken een relatie van meer dan zeven maanden achter de rug. Gisteren ben ik met haar de stad in gegaan, en op een bepaald moment lagen we 'zowat' per ongeluk in elkaars armen. Ik heb haar toegegeven dat ik nog wat voel voor haar, en zij ook voor mij. Alleen weten we allebei niet of het wel een goed idee is om weer samen te komen, en zij heeft voor het moment ook wel andere dingen aan haar hoofd. Ik mag mezelf geen valse hoop geven, maar toch...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Na die afstand ging het wel wat beter op het gebied van alles af leren sluiten, want als je dicht bij elkaar blijft staan is dat alleen maar moeilijker.. Maar aan de andere kant: ik had het niet willen missen... |
![]() |
||
Citaat:
En vooral heel moeilijk, direct close blijven is makkelijker in het begin maar vaak was lastiger op de lange duur. Afstand nemen is zeker in het begin heel erg moeilijk maar het kan op de lange duur weer makkelijker zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
argh wat goed dat ik dit topic nu tegenkom..
ikzelf heb het een week geleden uitgemaakt na 5 1/2 maand.. niet zo heel lang vergeleken met de andere verhalen hier maar toch. ik heb het uitgemaakt omdat ik me aan bepaalde dingen ergerde, maar vooral omdat ik (dacht dat ik) nie meer genoeg voor hem voelde. ik heb hem sindsdien niet meer gezien, alleen gisteren heel even op msn gesproken. mijn gevoel gaat heel erg twee kanten uit, aan de ene kant het geloven dat ik de juiste keuze gemaakt heb, aan de andere kant het missen, en daarmee de twijfel ![]() het probleem is.. ik heb (had hiervoor) geen ervaring met langere relaties, dus ik kan niet uit ervaring beoordelen of ik de juiste keuze gemaakt heb. ik hoor wel van anderen dat het een normale reactie is, het missen en twijfelen, en dat het wegtrekt, maar hoe weet ik zeker of het dát alleen is, of toch meer? ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zit in precies dezelfde situatie als jij Canyouhandle me. Het is niet leuk. Het is gewoon een kwestie van afwachten en goed naar jezelf luisteren, maar neem geen overhaaste beslissingen want die kunnen fout zijn.
Ik dacht dat ik het wist maar twijfel nu ook weer. Ik weet het allemaal ook niet. Ik moet gewoon tijd nemen voor mezelf en hem even ontwijken en dan kijken hoe ik erop reageer denk ik. Misschien moet jij dat ook proberen |
![]() |
|
met mijn laatste ex is t 2x uitgeweest tussendoor. na een half jaar is het een weekje uitgeweest, omdat hij niet zo goed wist wat ie wilde. Een maand later was ie op een concert en had ie met een ander gezoend. Toen is t weer 2 maanden uitgeweest. Daarna zijn we weer bij elkaar gekomen (tja, ik hield van m) en toen zijn we nog een 1.5 jaar bij elkaar geweest, maar nu is het definitief uit (al een half jaar).
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb daar ervaringen mee
Mijn vriend en ik hebben 3 jaar geleden 3,5 maand iets gehad Dat ging fout door omstandigheden Ik heb hem toen een jaar nie gesproken en toen gingen we weer redelijk veel met elkaar om. Ik ging met hem en zijn familie mee naar Texel voor een week en toen ging het weer aan En dat is nu 10 maanden geleden Omdat we allebei niet echt wisten wat we wilden heeft t van augustus tot april geduurd voordat we weer wat kregen... Maar hety gaat nog steeds perfect en ben heel blij met hem ![]() Dus het kan wel goed gaan, al zeggen mensen vaak van niet, maar het ligt denk ik wel aan de omstandigheden
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als ie echt van je hielt had die dat nooit gedaan. je wantrouwt elkaar denk ik toch altijd. teminste jij hem, en daar heb je het volste recht toe. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was idd stille hoop, want nu hebben we de grootste ruzie die we ooit gehad hebben en dat alleen maar doordat mensen over mij lullen. Ze zeggen dat ik negatief over hem praat en tegen hem lieg, maar dat is wel het laatste dat ik zal en kan doen. Ik hou nog superveel van hem en hij is heel speciaal voor mij. Ik voel me zo rot nu. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Praten met hem helpt niet want dat loopt elke keer weer uit op ergere ruzie. Kun jij me misschien helpen??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat rot zeg! Hoe lang is dit nu aan de gang en hoe gaat t? Misschien is het even verstandig om hem gewoon even zn gang te laten gaan. Even met rust te laten. Hij zal vast ook wel eea te overdenken hebben.. Hij zal ook wel eea op een rijtje moeten zetten denk ik.. Kusje |
![]() |
|
Ik wil mijn ex wel terug maar ook weer niet, denk dat het zo beter is ze heeft me heel veel nare dingen aangedaan, maar ze heeft het moeiljk met van alles en ik wil haar helpen en er voor haar zijn enzo. maar ik mis haar zo. We hebben van alles meegemaakt samen. En ik mis echt iemand waar ik mijn liefde aan kwijt kan, want dat voelde zo goed bij haar, in haar armen liggen of zij in mijn armen. Met haar praten naast haar slapen en samen tot 'savonds laat praten tot zij in slaap viel :$ en ik nog een paar uurtjes naar mijn mooie meisje keek :$ Ik mis het. Ik mis haar zo vanbinnen :$
En 1 keer in de zoveel tijd dan ontglipt haar weer een ik hou van je en ik mis je. En dit maakt het voor mij onmogelijk om verder te gaan. Nou zul je zeggen block haar verwijder haar enzo maar dat kan ik niet. Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen ook al zegt zij dat ze het wel zo kan maar ze heeft het 1 keer gedaan en na 3 of 4 uur was ik weer in haar lijst. En ze heeft nog gevoelens voor mij dat heeft ze toegegeven maar ze vind haarzelf te jong en werk gaat voor alles en ik niet meer ensu. Achja het word niks ik weet het wel....maar het was zo mooi.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn "grootste" ex waar ik 1,5 jaar iets mee had en ik hebben ons na het beëindigen van onze relatie nog ongeveer 1 tot 1,5 jaar in een soort schemergebied tussen relatie/vrije relatie/geen relatie begeven, erg naar, we hadden er beter definitief een punt achter kunnen zetten, dat doe ik dus niet nog eens. Uit is uit.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vrienden met je ex? YellowLight | 71 | 01-01-2006 15:18 | |
Liefde & Relatie |
weer terug bij ex..? streetspirit | 11 | 18-07-2005 19:30 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Liefde & Relatie |
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden. meisje833 | 7 | 12-07-2004 21:22 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex?! stinkdiertje | 6 | 21-09-2003 15:00 | |
Liefde & Relatie |
stelling: terug naar je ex -> slecht idee fruitvliegje | 39 | 12-06-2003 12:53 |