Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2005, 21:31
first eror
first eror is offline
Mijn vriendin bleek nog naweeen te hebben van haar menstruatie waardoor, tijdens de seks, mijn kleine-ik in aanraking kwam met haar bloed. En die reageerde er niet al te vrolijk op (:
Ik kreeg kleine rode puntjes die nu overigens alweer verdwenen zijn. Maak me ook geen zorgen dus, maar vraag me nu wel af waar dat ineens vandaan kwam.
We hebben overigens beiden geen SOA. Dus dat lijkt uitgesloten. (:
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 21:34
Mara
Mara is offline
Allergische reactie op bloed? Nog nooit van gehoord
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 21:47
first eror
first eror is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 26-02-2005 @ 22:34 :
Allergische reactie op bloed? Nog nooit van gehoord
Nah, ik had bedacht dat onze Resusfactors verschillen en ik dus antistoffen aanmaak tegen haar. Ik heb ook bloed op mijn huid gehad, maar dat reageerde niet, dus echt een allergische reactie is het niet. Beetje ongelukkig gekozen dus (:
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 05:00
Verwijderd
Ehm? Sorry, allergisch voor bloed?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 09:41
MieX
MieX is offline
Je resusfactor maakt niet uit als je bloed op je lichaam krijgt, pas als het bloed van je vriendin met jouw bloed in aanraking zou komen
Oud 27-02-2005, 14:41
Verwijderd
Nou ja de kans op toeval lijkt me groter dan op een bloed allergie.

Maar mss dat ze een beetje droog was en dat je daarom rode plekjes hebt (een beetje geschuurd ofzo).
Eigenlijk denk ik dat het niet teveel betekenis heeft hoor
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 15:06
first eror
first eror is offline
Citaat:
MieX schreef op 27-02-2005 @ 10:41 :
Je resusfactor maakt niet uit als je bloed op je lichaam krijgt, pas als het bloed van je vriendin met jouw bloed in aanraking zou komen
Haarvaatjes aan het oppervlakte van de huid van de eikel -en dus niet, wat sommigen volgens mij denken dat ik het over de voorhuid heb. Lijkt me niet dat daar lagen huid overheen zitten (:

Overigens had ik me al verontschuldigd voor het gebruik van het woord allergie; nogmaals het is ongelukkig gekozen. Het zou wel fijn zijn als iedereen daar nu wel over heen leest.

Er is overigens verder niks aan de hand. Binnen een paar uur waren de stipjes verdwenen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 21:25
MieX
MieX is offline
Citaat:
first eror schreef op 27-02-2005 @ 16:06 :
Haarvaatjes aan het oppervlakte van de huid van de eikel -en dus niet, wat sommigen volgens mij denken dat ik het over de voorhuid heb. Lijkt me niet dat daar lagen huid overheen zitten (:
En toch is het zelfs daar redelijk lastig voor eiwitten (want t lijkt me dat de resusfactor door eiwitten bepaald wordt) om door de huid te komen, ook als de huid zo dun is.
Oud 01-03-2005, 11:21
Verwijderd
't Lijkt me dat het gewoon puur toeval was. Misschien schuurde het een beetje, ging dat even irriteren, en mja, toen schuurde het niet weer, en trokken de bultjes weer weg. Ik denk niet dat er iets aan de hand is waar je je zorgen over hoeft te maken
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:53
first eror
first eror is offline
Het is een allergische reactie op de hormonen in het bloed (:
Even navraag gedaan. Bij deze is het raadsel opgelost.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 16:56
Verwijderd
Citaat:
first eror schreef op 02-03-2005 @ 16:53 :
Het is een allergische reactie op de hormonen in het bloed (:
Even navraag gedaan. Bij deze is het raadsel opgelost.
Navraag gedaan bij wie? Lijkt me nogal akelig wanneer je allergisch voor hormonen bent. (Ik ken iemand die allergisch werd voor z'n eigen hormonen en het werd alleen maar erger. Door de allergie werden er - geen idee waarom - steeds meer hormonen aangemaakt, en mja, uiteindelijk kreeg hij een hartaanval en overleed hij.)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 18:30
Sade
Sade is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-03-2005 @ 17:56 :
Navraag gedaan bij wie? Lijkt me nogal akelig wanneer je allergisch voor hormonen bent. (Ik ken iemand die allergisch werd voor z'n eigen hormonen en het werd alleen maar erger. Door de allergie werden er - geen idee waarom - steeds meer hormonen aangemaakt, en mja, uiteindelijk kreeg hij een hartaanval en overleed hij.)
Dat klinkt idd niet best

Regels voor berichten