Advertentie | |
|
![]() |
||
Waarom begint iedereen toch steeds met Engelse gedichtjes schrijven?
![]() Goed, ten eerste, Citaat:
En ik vind dat je in het Nederlands moet dichten, tenzij je Engels even goed is als je Nederlands, wat ik betwijfel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Goed: Ik ben het wel met Sketch eens. Probeer iets nieuws te doen, en niet het 'mijn-eerste-en-laatste-gedicht-over-hoe-kut-en-verward-ik-me-wel-niet-voel' Snap? Dus kijk eens naar buiten, naar de sneeuwwereld en probeer iets moois te ontdekken, waarover je dan met mooie woorden kunt vertellen, en in die mooie woorden misschien een boodschap kunt 'verstoppen' over hoe je je voelt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik sluit me wel aan bij Sketch' commentaar overigens. Wél positief vind ik dat je het gedicht hier plaatst, omdat je een objectiever oordeel wilt. Dat getuigt van zelfkritiek en dat is al een hele goede stap. Alleen moet je afleren om jezelf in te dekken door van tevoren te zeggen dat je het niets vindt, laat dat maar aan ons over ![]() Mijn tip: blijf gewoon proberen!
||
Citaat:
@ TS: Inderdaad goed dat je post om de meningen van onbekenden te krijgen. Ouders en vrienden vinden het toch allemaal 'mooi'. (en nu blijven posten he, niet stoppen na dit gedicht!) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
UITSLAG: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 23 | 20-01-2007 16:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijdtopic: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 59 | 30-11-2006 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Lelijk gedicht? Verwijderd | 28 | 15-09-2005 15:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verzameltopic: school is lastig, dichten niet :) ILUsion | 21 | 19-07-2004 16:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 |