Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*Ja nu kunt u hier uw jongen voor 2 maanden proberen en als het niet goed is, dan ruil je hem toch om voor een ander?* Shame on you! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jij bent 19 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() IK hou van m'n vriend, IK schaam me er niet voor met hem over straat te lopen. wat ik BEDOE-HOEL, is dat ze ocharme zestien is en ze haar vriend overduidelijk niet bepaald supergraag ziet als ze zich voor hem schaamt, kan me niet bommen hoe lelijk ie nou objectief bekeken is. ik BEDOE-HOEL dus, dat je je op je zestiende niet moet binden aan iemand die je niet graag ziet. waste of time |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
gaarne beter commentaar de volgende keer ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
je moet je op je zestiende niet aan iemand binden, en al zéker niet als je hem niet zó graag ziet. maar idd, zoals m'n broertje ook al zei, je aan iemand binden die je niet graag ziet is zowiezo een waste of time... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vrouwen.. Women... can't live wíth them... *Sigh* |
![]() |
||
Citaat:
||
Je loopt al een jaar met hem en nu pas vind je hem niet echt knap?
![]() Als ik jou was, zou ik het uitmaken met je huidige vriend want anders houd je hem alleen maar aan het lijntje. Daarna kun je nog eventueel kiezen voor die andere jongen. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De meeste knappe jongens weten dat ze knap zijn en zo gauw ze n mooier meisje voorbij zien lopen zijn ze weg, want ze denken dat ze toch iedereen kunnen krijgen. Ik heb ook geen fotomodel als vriend en ben dolgelukkig. En schaam me totaal niet. Dat is zo onbenullig. mn ex schaamde me voor me en je wilt niet weten wat voor kutgevoel je daardoor krijgt. En hij deed dat alleen omdat zn vrienden me niet moesten... Dus... Als je n zerieuze relatie wilt, waarin je wordt geaccepteerd, kun je t beste met n blinddoek rondlopen.... Sorry, maar kvind t echt idioot als je een goede relatie laat varen voor een goodlooking klootzak....
|
Maar als ik pubergirl zo hoor, is de relatie met de lieve jongen helemaal niet meer zo goed. Als ik het zo hoor, is dit gewoon een topic om goedkeuring aan ons te vragen om de lieve te dumpen en achter de lekkere aan te gaan, want volgens mij heeft ze haar keuze zelf al gemaakt.
Maar dat denk ik
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het uitmaken? Wanhopigejongen | 9 | 12-04-2016 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-Poll: Thema "de fluitende blokeend" Halogeen | 170 | 02-07-2005 08:30 | |
Liefde & Relatie |
relatieproblemen freakzor1987 | 52 | 26-01-2005 14:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
verkrachting en schuld aan het slachtoffer never mind | 58 | 01-06-2003 16:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kut-Marokkanen Miss_Maroc | 254 | 23-11-2002 00:57 | |
Lifestyle |
*Lifestylers Verkiezing, the New Edition* - Es&Biertje - | 345 | 16-08-2002 16:49 |