Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2004, 19:07
phi
phi is offline
Hoi,
ik zit dus al een paar weken met n probleem.
Ik vrijde al meer dan n jaar met iemand die ik echt graag zag. Hij was lief, wist veel van mij, zn familie accepteerde me, ons leventje was goed. Alleen: soms schaamde ik me om met hem over straat te lopen, hij is namelijk nt echt knap .
Tot ik die andere ontdekte, de knappen .
Maar ik zal moeten een keuze maken. Dit is toch niet zo makkelijk als ik had gedacht.
Wat zouden jullie doen? (voor alle duidelijkheid, ik heb voor allebei gevoelens!)
Oud 17-12-2004, 19:09
Verwijderd
Als je zelf niet kunt kiezen gebaseerd op je gevoelens.. geen van beiden
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 19:14
Verwijderd
Geen van beiden.
Ik wil met m over straat kunnen lopen en denken: hij hoort bij mij, is ie niet mooi? etc..
En ik wil ook dat ie lief is..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 19:22
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Ga voor degene waar je van denkt te houden. Dat is misschien nu nog wat vroeg.. maar waar je het gevoel bij hebt, dat je er thuishoort. Misschien heeft hij dat ook wel bij jou, bedacht ik me ineens.

En verder heb ik nog twee opmerkingen:
Eén: zien die knappe jongens jou ook wel staan?
Twee: Het is vrEE
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 19:34
Verwijderd
en waarom schaam je je ervoor om met hem over straat te lopen. Bang dat je imago verpest wordt. Dat je wordt verstoten door je vrienden of dat onbekenden je uit zullen lachen?

Das pas zielig en als je em inruilt voor die "knappen" (die misschien een veel rotter karakter hebben) dan kwets je em nog hard ook.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 19:41
Vaj
Vaj is offline
Je doet je naam eer aan
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 19:48
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Dump de lelijke, een relatie met iemand waar je je voor schaamt gaat natuurlijk niet werken.

Probeer het maar met de knappe, dan zie je wel of dat wat wordt, maar als hij niet lief is kan je die ook binnen korte tijd dumpen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:32
Verwijderd
offtopic: ik zou voor mezelf gaan
on topic: laat jezelf niet bedriegen door je gevoelens en kies voor jezelf, oftewel terug de vrijgezellendoos in
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 17-12-2004 @ 20:48 :
Dump de lelijke, een relatie met iemand waar je je voor schaamt gaat natuurlijk niet werken.

Probeer het maar met de knappe, dan zie je wel of dat wat wordt, maar als hij niet lief is kan je die ook binnen korte tijd dumpen.
* agree *
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:46
Verwijderd
Zoals al gezegd: Als je het zelf niet eens weet, vind je ze dus geen van beiden écht leuk. Niet kiezen dus... uitmaken en vrijgezel blijven.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 17-12-2004 @ 21:37 :
* agree *
tsss....... echt zo een chello reclame

*Ja nu kunt u hier uw jongen voor 2 maanden proberen en als het niet goed is, dan ruil je hem toch om voor een ander?*

Shame on you!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
devilious schreef op 17-12-2004 @ 21:52 :
tsss....... echt zo een chello reclame

*Ja nu kunt u hier uw jongen voor 2 maanden proberen en als het niet goed is, dan ruil je hem toch om voor een ander?*

Shame on you!
ze is zestien
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 17-12-2004 @ 21:57 :
ze is zestien
ging over jou bolleboos
jij bent 19
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 21:09
Verwijderd
een knapperd het is ontzettend vermoeiend om iedereen steeds maar opnieuw uit te moeten leggen dat je voor een lelijkerd gekozen hebt en als je niet eens met hem over de straat durft, tja dan zit er niets anders op om een knapperd uit te zoeken
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 21:13
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-12-2004 @ 22:09 :
een knapperd het is ontzettend vermoeiend om iedereen steeds maar opnieuw uit te moeten leggen dat je voor een lelijkerd gekozen hebt en als je niet eens met hem over de straat durft, tja dan zit er niets anders op om een knapperd uit te zoeken
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 21:15
Sade
Sade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-12-2004 @ 20:14 :
Geen van beiden.
Ik wil met m over straat kunnen lopen en denken: hij hoort bij mij, is ie niet mooi? En ik wil ook dat ie lief is..
Oud 17-12-2004, 22:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Geen van beiden.
Ik wil met m over straat kunnen lopen en denken: hij hoort bij mij, is ie niet mooi? etc..
En ik wil ook dat ie lief is..
Oud 17-12-2004, 22:19
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Geen van beiden.
Ik wil met m dr over straat kunnen lopen en denken: hij zij hoort bij mij, is ie ze niet mooi? etc..
En ik wil ook dat ie ze lief is..
Oud 17-12-2004, 22:28
Verwijderd
Citaat:
devilious schreef op 17-12-2004 @ 21:59 :
ging over jou bolleboos
jij bent 19
het is niet omdat ik hààr aanraad het uit te maken met haar vriend dat ik het zélf zou doen.

IK hou van m'n vriend, IK schaam me er niet voor met hem over straat te lopen.

wat ik BEDOE-HOEL, is dat ze ocharme zestien is en ze haar vriend overduidelijk niet bepaald supergraag ziet als ze zich voor hem schaamt, kan me niet bommen hoe lelijk ie nou objectief bekeken is. ik BEDOE-HOEL dus, dat je je op je zestiende niet moet binden aan iemand die je niet graag ziet.

waste of time
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 23:52
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 17-12-2004 @ 23:28 :
ik BEDOE-HOEL dus, dat je je op je zestiende niet moet binden aan iemand die je niet graag ziet.

waste of time
Da's op elke leeftijd 'n waste of time.
Oud 18-12-2004, 00:20
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Ben ook verliefd op iemand die er voor de meeste meisjes niet echt knap uitziet denk ik. Maar het boeit me niet zoveel eigenlijk. Voor mij istie super en ben juist trots als ik met hem loop. IK zou hem nooit dumpen enkel alleen voor een knappere jongen. Het gaat erom of je gelukkig bent en als je dat niet bent omdat je hem lelijk vind, tsja dan gaat het niet.. Beetje lullig maar oke
Oud 18-12-2004, 08:46
Verwijderd
streef zelfverwezelijking na
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 08:52
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Gewoon allebei tegelijk!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 09:10
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 17-12-2004 @ 23:28 :
het is niet omdat ik hààr aanraad het uit te maken met haar vriend dat ik het zélf zou doen.

IK dat je je op je zestiende niet moet binden aan iemand die je niet graag ziet.

waste of time
Moet je ook niet doen als je 19 bent of 40 (DUHU)
gaarne beter commentaar de volgende keer
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 09:22
Droyd
Droyd is offline
Nu, de knappe

Wanneer je ouder bent en je minder snel zal schamen voor dit soort dingen, de lelijke.

Want blijkbaar vind je hem toch leuker op 1 of andere manier.

Mogelijk gaat het tegen dan niet meer om dezelfde persoon natuurlijk, maar ik wil zeggen dat je een andere keuze zult maken als je later in gelijkaardige situaties komt te staan.

Je idee is behoorlijk grof ja, maar je bent tenminste eerlijk. Velen denken hetzelfde maar komen er niet voor uit. Negatief commentaar vind ik dus nogal misplaatst.

Laatst gewijzigd op 18-12-2004 om 09:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2004, 09:27
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Kaneelstok schreef op 18-12-2004 @ 09:52 :
Gewoon allebei tegelijk!
Ook een optie Uiteindelijk verlies je ze allebei terwijl je het zelf gezocht hebt en dan moet je daaruit zelf je lessen trekken. Dat is ook zoiets dat je 1 keer moet hebben meegemaakt voor je ouder wordt.
Oud 18-12-2004, 10:43
phi
phi is offline
Ik zie ze beiden graag. Het is niet het geval dat die knappe me niet ziet staan (dat is nu net het punt waarom ik twijfel , ...)
Ze zijn allebei totaal anders. Ze hebben allebei hun charmes, de ene wat gekkere dan de andere. Met de knappe, daarvan weet ik bijna zeker dat hij 'tijdelijk' is, hij is al vollop aan het plannen voor later en ik weet gewoon dat ik daar niet in thuishoor. Met die veel-minder knappe (althans voor andere meisjes) kan ik wel verder bouwen. Vraag is natuurlijk, ik ben amper 16, moet ik nu relaties hebben waarvan ik weet dat het later verder kan doorgaan of niet. Loop ik niet te hard van stapel en moet ik niet genieten van wat ik met de knappe kan hebben nu?
WHAAAAAA, ik weet het niet meer. Maar kvind dat ik voor mezelf het vlug ga moeten uitmaken wat ik nu wil!
Oud 18-12-2004, 11:54
stout!
stout! is offline
Je bent niet verliefd.

Als ik verliefd ben op een jongen, denk ik er niet eens meer over na of anderen hem wel of niet knap vinden. Dan vind ìk hem geweldig en de leukste en de aantrekkelijkste. Dan ben ik als ik met hem over straat loop niet eens bezig met wat mensen van ons vinden, maar meer aan het proberen hem diep in zijn ogen aan te kijken en toch niet te struikelen . Dan voelt zijn hand in de mijne zó perfect dat ik me niet kan voorstellen dat niet iedereen er hetzelfde over denkt.

En als je dan toch niet verliefd bent, kun je beter aan een scharrel met de knapperd beginnen. Daar heb je meer lol aan dan aan een te serieuze relatie met een lelijke lieve jongen die je uiteindelijk toch aan de kant zult zetten.

Veel plezier !
Oud 18-12-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
devilious schreef op 18-12-2004 @ 10:10 :
Moet je ook niet doen als je 19 bent of 40 (DUHU)
gaarne beter commentaar de volgende keer
nja, ok. rephrase:

je moet je op je zestiende niet aan iemand binden, en al zéker niet als je hem niet zó graag ziet.

maar idd, zoals m'n broertje ook al zei, je aan iemand binden die je niet graag ziet is zowiezo een waste of time...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 13:39
Luna
Luna is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-12-2004 @ 22:09 :
een knapperd het is ontzettend vermoeiend om iedereen steeds maar opnieuw uit te moeten leggen dat je voor een lelijkerd gekozen hebt
Oud 18-12-2004, 14:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vaj schreef op 17-12-2004 @ 20:41 :
Je doet je naam eer aan
Inderdaad.

Vrouwen..

Women... can't live wíth them...

*Sigh*
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 14:39
Verwijderd
Kijk even wie de grootste piemel heeft, neem de grootste en settled you are
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 14:41
stout!
stout! is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 18-12-2004 @ 15:39 :
Kijk even wie de grootste piemel heeft, neem de grootste en settled you are
Het leven is zo simpel.
Oud 18-12-2004, 15:44
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Bigger stronger faster!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 17:16
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Definitely een lieve jongen. Liever karakter dan een hunk zonder inhoud.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 17:54
Iduna
Iduna is offline
Je loopt al een jaar met hem en nu pas vind je hem niet echt knap? Ik vind het wel heel erg lullig voor die jongen, dat je je voor hem schaamt en dat je daarom misschien voor de knappe jongen kiest.
Als ik jou was, zou ik het uitmaken met je huidige vriend want anders houd je hem alleen maar aan het lijntje.
Daarna kun je nog eventueel kiezen voor die andere jongen.

Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-12-2004 @ 15:13 :
Inderdaad.

Vrouwen..

Women... can't live wíth them...

*Sigh*
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 18-12-2004 @ 15:41 :
Het leven is zo simpel.
Als je kortzichtig genoeg bent is het een ware hemel.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 19:49
Verwijderd
tja, als je iemand leuk vindt die knap is en lief, iemand waarvoor je valt
dan neem je hem toch
om nou constant je te moeten schamen voor iemand is ook niets
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 20:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De liefste natuurlijk! Ofwel de eerste, met wie je al langer bent...
Oud 18-12-2004, 20:49
A*
A* is offline
Wat heb je nou aan een knappe klootzak?

Maargoed, om netjes ontopic te blijven:

Ik kies voor de liefste, en toevallig is mijn liefste ook nog eens de knapste, de mooiste, de leukste en de beste.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 21:49
Verwijderd
op vakantie voor de knapsten!

maar in real life toch echt voor de allerliefste ...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 01:30
blupp
blupp is offline
Zoals al eerder gezegd is, uitmaken en geen een kiezen. Als je nu al weet dat t niks wordt met allebei in de toekomst dan vind ik t echt zwaaaaaaar triest om dan toch nog wat te gaan proberen als je hem over een tijd(die je dan kan aanstippen in je agenda) toch weer dumpt, zoiets heet gebruiken
Maarja...pubers Je moet t maar zelf weten of je die kindjes gaat kwetsen ook, ik hoop dat zij slim genoeg zijn om in te zien hoe je bent...ja ik kom grof over, hoezo?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 05:16
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Hij was lief, wist veel van mij, zn familie accepteerde me, ons leventje was goed. Alleen: soms schaamde ik me om met hem over straat te lopen, hij is namelijk nt echt knap
Hoe sneu kun je zijn? Wat geef je nou om de reactie van anderen? Misschien vinden zijn vrienden jou wel helemaal niks!

Citaat:
en waarom schaam je je ervoor om met hem over straat te lopen. Bang dat je imago verpest wordt. Dat je wordt verstoten door je vrienden of dat onbekenden je uit zullen lachen?
Idd. Hoe sneu kun je zijn?

Citaat:
Maar met iemand die je eigenlijk minder leuk vind dan die minder knappe dan wel?

Citaat:
een knapperd het is ontzettend vermoeiend om iedereen steeds maar opnieuw uit te moeten leggen dat je voor een lelijkerd gekozen
BertBart: heb je ervaring?
En volgens mij gaan je vrienden echt niet zeggen: wat moet je met hem/haar?
En als ze dat doen: **** them!

Citaat:
Ben ook verliefd op iemand die er voor de meeste meisjes niet echt knap uitziet denk ik. Maar het boeit me niet zoveel eigenlijk. Voor mij istie super en ben juist trots als ik met hem loop. IK zou hem nooit dumpen enkel alleen voor een knappere jongen.
Ik ben ook wel met meisjes geweest die objectief gezien (kan dat?) niet zo knap waren. Nou en? IK vond ze toch leuk?
Maak er allemaal niet zo'n drama van joh....

Stel je vrienden houden niet van negers. Laat je dan Kevin Lyttle schieten? Om maar wat te noemen....

Citaat:
Nu, de knappe

Wanneer je ouder bent en je minder snel zal schamen voor dit soort dingen, de lelijke.
Wat een onzin zeg. Je moet toch zelf weten wat je doet.

Citaat:
Je idee is behoorlijk grof ja, maar je bent tenminste eerlijk. Velen denken hetzelfde maar komen er niet voor uit. Negatief commentaar vind ik dus nogal misplaatst.
Ik niet. Want als je ergens eerlijk over bent, wil dat nog niet zeggen dat dat gedrag GOED is.

Eerlijkheid en rechtvaardigheid is niet hetzelfde.
Velen van ons zouden misschien best de belasting ontduiken als dat zou kunnen (zeker als het zonder gevolgen is). Maar dat maakt het nog niet 'goed'.

Citaat:
En als je dan toch niet verliefd bent, kun je beter aan een scharrel met de knapperd beginnen. Daar heb je meer lol aan dan aan een te serieuze relatie met een lelijke lieve jongen die je uiteindelijk toch aan de kant zult zetten.
Ik denk/hoop eerder dat die jongen haar aan de kant gaat zetten. Wat een puber! (inderdaad)

Citaat:
om nou constant je te moeten schamen voor iemand is ook niets
Maar je HOEFT je helemaal niet te schamen!!

Citaat:
op vakantie voor de knapsten!
maar in real life toch echt voor de allerliefste ...
Dus op vakantie gelden andere regels? Vreemd??

Een pubergirl, denk maar er maar eens overna, wat je zou doen, als je knappe vriend (mocht je voor hem kiezen) een ongeluk krijgt. Of enge ziekte. SCHAAM JE JE DAN OOK VOOR HEM?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 06:12
Sitia
Sitia is offline
Juist ja!
Oud 19-12-2004, 06:34
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Al snap ik dat het niet leuk is om over zulke dingen na te denken. Maar toch... ga je voor dat lekkere bekkie, of toch voor het innerlijk...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 09:41
Verwijderd
maar mooi is ook subjectief.....
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 09:48
scrooping~paper
scrooping~paper is offline
De meeste knappe jongens weten dat ze knap zijn en zo gauw ze n mooier meisje voorbij zien lopen zijn ze weg, want ze denken dat ze toch iedereen kunnen krijgen. Ik heb ook geen fotomodel als vriend en ben dolgelukkig. En schaam me totaal niet. Dat is zo onbenullig. mn ex schaamde me voor me en je wilt niet weten wat voor kutgevoel je daardoor krijgt. En hij deed dat alleen omdat zn vrienden me niet moesten... Dus... Als je n zerieuze relatie wilt, waarin je wordt geaccepteerd, kun je t beste met n blinddoek rondlopen.... Sorry, maar kvind t echt idioot als je een goede relatie laat varen voor een goodlooking klootzak....
Oud 19-12-2004, 12:09
Sitia
Sitia is offline
Maar als ik pubergirl zo hoor, is de relatie met de lieve jongen helemaal niet meer zo goed. Als ik het zo hoor, is dit gewoon een topic om goedkeuring aan ons te vragen om de lieve te dumpen en achter de lekkere aan te gaan, want volgens mij heeft ze haar keuze zelf al gemaakt.

Maar dat denk ik
Oud 19-12-2004, 13:02
Gammaray
Gammaray is offline
leer eerst maar eens met de gevoelens van anderen omgaan
Oud 19-12-2004, 17:26
Sitia
Sitia is offline
Had je het tegen mij of tegen haar?
Reageren

Regels voor berichten