Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
- Welke OS gebruik je ? - Sinds wanneer heeft je muis kuren? Ineens? of na het instaleren van bepaalde software, of het maken van bepaalde instellingen oid? - Is het een desktop PC? Of een laptop, dan kan het nml liggen aan de touchpad. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 24-02-2005 om 16:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee het probleem is niet dringend, heb ik dat ooit gesuggereerd? Anders had ik het al veeel eerder gepost.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Goes15 hou eens op met die irritante offtopic berichten, dit is niet het eerste topic waarin je super nutteloze en flamende berichten post! OT: Het kan idd aan de ondergrond liggen, als je een muismatje hebt liggen (mat) dan moet dat het probleem niet zijn. zijn de muizen ook goed schoon? een haartje in het oogje kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat hij 'zweeft', alhoewel de kans klein lijkt daar je het met de andere ook hebt. heb je nog een balletjesmuis liggen? probeer die eens, kans is klein, maar het sluit wat dingen uit als die wel goed werkt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je kan doen is idd een zachte muismat, egaal blauw of donkerblauw lijkt bij mij het best te helpen, ik heb het probleem ook gehad namelijk, met zo'n beetje iedere optische muis die er bestaat. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|