Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zowiezo slaat het natuurlijk nergens op dat men wel stuff van de smartshop wil usen, omdat het natuurlijk is ofzo. Alsof het dan automatisch beter is ![]() Dus alle mensen die geen hd willen omdat dat gevaarlijk/slecht voor de gezondheid is, maar wel ephedra en dat soort shit usen, wat is de kronkel in jullie brein? Laatst gewijzigd op 24-02-2005 om 18:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alleen als je fout gaat, maar dat kun je voor 'n groot gedeelte wel zelf sturen benk nu wel achter na een keer of 9 ![]()
||
Citaat:
Vandaer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De paar keer dat ik blow, naar de kloten ga oid, dat is gecontroleerd en doordacht. Van hd weet ik geen ene kloot af, behalve dat ze ongetwijfeld niet voor niets hard drugs heten en verslavend zijn. tis dan natuurlijk niet beter als het van de smartshop komt, maar vor mij hypocriete gevoel is dat iets beter. Explosion ga ik trouwens zaterdag voor het eerst doen, dus da's even kijken naar het hoe en wat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() welke dope wil je (voorlopig) niet gebruiken en waarom niet?
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
onTopicc: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar hoe volwassener je wordt, hoe meer je wel in kan schatten wat je wel en niet gaat / zal doen, dus als ik hier mensen van 18 ~ 25 zeggen dat ze nooit Heroine (bijv) zullen doen, denk ik dat ze ook wel genoeg erover nagedacht hebben om onder normale omstandigheden geen heroine te gaan doen. (heroine is te vervangen door elke andere soort drug die genoemd is)
|||||
Citaat:
Dat is mijn ervaring. En die van vele mensen die ik ken. Dan ga je fout OMDAT je t niet meer kan sturen. Citaat:
HD is NIET per definitie verslavend. Bijvoorbeeld MDMA, LSD, 2c-b. Maarja, je hebt natuurlijk altijd randdebielen die t leuk vinden elke dag te nemen ofzo, maar dat kan ook voor een computerspel of een kopje thee gelden, en das toch ook geen HD.... Harddrugs heten harddrugs omdat mensen t zo noemen. Citaat:
Citaat:
En nu optopic: Heroine, crack en crystal meth.
Laatst gewijzigd op 25-02-2005 om 17:55. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mdma verslaafden
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar: ik heb genoeg aan de drugs die ik nu gebruik, en ik ben een rasecht watje. ![]() 2c-b? Wasda? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik weet ook nog mijn: "ik houd het alleen bij wiet en paddo's" periode. haha naja kdenk dat iedereen dat wel heeft.. de stapjes worden steeds kleiner..
||
Citaat:
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/designer.htm Maar inmiddels is 2c-b wel wat meer algmeen geworden.
Laatst gewijzigd op 25-02-2005 om 23:49. |
![]() |
||
Citaat:
, Augustus |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik geloof dat je methamfetamine bedoeld (dus nie crystal), dat heb ik geloof ik wel ns gehad. Enige vorm van speed die ik echt de moeite waard vond... En daarom verder ook beter vanaf kan blijven geloof ik.
||
Citaat:
![]() maar ik ga nog niet dood dus voorlopig geen HD voor mij
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|