Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2005, 23:52
Orion
Orion is offline
Omdat mijn microfooningang voor een hoop ongewenste herrie zorgt als 'ie aanstaat, wil ik hem het grootste deel van de tijd muten.

Als ik via skype of msn wil praten, echter, moet 'ie natuurlijk wel gewoon werken.

Kan ik een knop, shorcut, register aanpassing maken om dit te bewerkstelligen?
Oud 06-03-2005, 00:19
Hatolt
Hatolt is offline
Kan je niet gewoon bij Volumeregeling (Start > Programma's > Bureau-assecoires > Entertainment > Volumeregeling) je microfoon de ene keer dempen, en als je hem gebruikt gewoon aanzetten?
Met mijn microfoon had ik het eerst zo dat je hem alleen hoorde bij programma's die je gebruikt, je hoorde jezelf niet, later echter wel, ik heb niet eens aan Volumeregeling gedacht toen, en om een of andere duistere reden is mn mic nu kapot ;p
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 21:52
Krekker
Krekker is offline
Open volumeregeling --> opties --> geavanceerde volumeregeling aanvinken (als hier nog geen vinkje voor staat) --> microfoon op dempen zetten

Daarna doe je opties --> eigenschappen --> opnemen --> ok --> microfoon op selecteren zetten --> volumeregeling afsluiten

Je microfoon wordt dan niet weergegeven op je speakers, maar wel naar de opnamesoftware.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 12:24
Orion
Orion is offline
Citaat:
Krekker schreef op 06-03-2005 @ 22:52 :
Open volumeregeling --> opties --> geavanceerde volumeregeling aanvinken (als hier nog geen vinkje voor staat) --> microfoon op dempen zetten

Daarna doe je opties --> eigenschappen --> opnemen --> ok --> microfoon op selecteren zetten --> volumeregeling afsluiten

Je microfoon wordt dan niet weergegeven op je speakers, maar wel naar de opnamesoftware.
Das handig. Thnx!
Reageren

Regels voor berichten