![]() |
||
Citaat:
Ik kan ook pic weghalen maar zo kan je zien wat ik bedoel. btw bedankt voor compliment |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Het lijkt wel of die zijkanten opgeblazen worden ofzo. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat bedoel je chloe? nu wordt ik helemaal onzeker ;( |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar train toch wat je zelf wil trainen... als jij je onderbuikspieren te groot vind dan moet je stoppen met buikspieroefeningen ensow... simpel zat toch? en trek je vooral niets aan van meningen van anderen, als jij eruit ziet zoals jij het het liefst gewild had, voel je je waarschijnlijk beter dan dat je het doet voor andern en het zelf eigenlijk niet zo mooi vind...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@TS: waarom ga je nou die bovendste meer trainen? Dat snap ik echt niet. Hoe los je daarmee je probleem op? En waarom is pilates nou weer alleen voor vrouwen in de overgang? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat van pilates was niet serieus, je kent toch wel die reclames op tell sell enzo van pilates video's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik raad je aan om dit soort vragen niet hier te stellen, maar op een meer specifiek forum te stellen. Daar zitten mensen met verstand van dit soort dingen en kunnen je ook beter helpen en motiveren.
||
Citaat:
![]() En mijn bovenbuikspieren zijn nu al veel groter en boven zijbuikspieren ook, dus het is nu weer een mooie V vorm ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je nu tevreden bent is dat mooi ![]()
||
Citaat:
Naja het is nu toch goed, het kwam eigenlijk ook meer door ademhalen. Ik hou soms mijn adem in om meer kracht te zetten en dan komt er een druk op mijn onderlichaam ofzo, en dan blaas je dat op. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Jongejonge zeg ik had niet verwacht dat jij zo bevooroordeeld was. Weet je uberhaupt wel wat creatine is, dat is echt wel zuiver hoor. Tenzij je troep als Cell Tech gaat gebruiken, veel beter dan anabolen joh, beetje suiker bij je creatine betaal je dubbele prijs voor. Maar hee, nu hoef je het er zelf niet meer bij te doen! Citaat:
![]() Allejezus zeg wat een gemiep weer ![]()
Laatst gewijzigd op 06-03-2005 om 19:41. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En waarschijnlijk stoppen ze er ook stoffen in die zorgen dat het sneller opgenomen wordt in het lichaam. Mightyduck waar maak je je trouwens druk om? Echt vorige week moest ik nog ''the club'' joinen, en nu mag ik een fitniss forum niet joinen. En waar gaat het over, een ''onserieuze'' uitspraak van mij die nergens op slaat. Net als eigenlijk de rest van dit topic, de enige reactie waar ik echt wat aan had was jouw @ pm. Beter sluiten we dit topic af omdat het toch geen probleem meer is. Einde topic ![]() |
![]() |
||
Jij komt hier met een vraag, en de mensen hier gaan daar op in, willen je adviezen geven. Dat valt te verwachten als je hier post.
Citaat:
||
Citaat:
![]() Die post van jouw van dat forum van je was opzich ook wel handig, dat wou je zeker horen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Excuses voor dat foute oordeel. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||