Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2005, 19:12
jemappelebas
jemappelebas is offline
Ik train tijdje onderbuikspieren ook apart, en nu worden mijn onderzijbuikspieren nogal dik.

dit is tijdje geleden, die zijkanten aan de onderkant zijn nu echt nog veel dikker geworden. Als ik mijn buikspieren aanspan zie je het helemaal goed.

Het lijkt nu net zon vetzwemband ofzo. Het ziet er in iedergeval echt dom uit.
Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Laatst gewijzigd op 23-02-2005 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:15
Aapie
Aapie is offline
Waarom laat je een foto zien? Je wilt gewoon dat iedereen naar je spieren kijkt, en dat je zo'n geweldig lijf hebt !!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:17
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Aapie schreef op 23-02-2005 @ 20:15 :
Waarom laat je een foto zien? Je wilt gewoon dat iedereen naar je spieren kijkt, en dat je zo'n geweldig lijf hebt !!
eey ff serieus, ik vind het echt kut het wordt echt biggy aan de onder zijkanten.
Ik kan ook pic weghalen maar zo kan je zien wat ik bedoel.
btw bedankt voor compliment
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:35
PardonMe
PardonMe is offline
mja die onderzijbuik (??) spieren wat minder gaan trainen.
Of andere spieren wat meer zodat t allemaal weer een beetje in verhouding staat met elkaar??

*heeft verder geen idee*
Oud 23-02-2005, 19:36
Verwijderd
Volgende topic: ik heb een paar miljoen op straat gevonden... wat moet ik nu doen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:39
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Alex schreef op 23-02-2005 @ 20:36 :
Volgende topic: ik heb een paar miljoen op straat gevonden... wat moet ik nu doen
Ik snap je helemaal, maarja dit forum is bedoel om vragen te stellen als je vragen hebt. En die zijkanten staan niet echt meer in verhouding met de rest .
Het lijkt wel of die zijkanten opgeblazen worden ofzo.

Citaat:
mja die onderzijbuik (??) spieren wat minder gaan trainen.
tja ik train ze niet.... Ik train geen zijbuikspieren. Alleen onderbuik en alle tegelijk. Dus ik snap het niet. Als ik er op sla is het ook zon hol geluid. Alsof het opgeblazen is ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:41
Verwijderd
De oplossing lijkt mij vrij simpel. Onderzijbuikspieren minder/niet trainen en de rest meer totdat het in evenwicht is.

Er is gewoon geen andere oplossing....
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 20:08
marliesjuh87
marliesjuh87 is offline
Misschien moet je dan toch je bovenste zijbuikspieren gaan trainen om de verhoudingen gelijk te maken. Maar het is wel vreemd dat dat daaronder zo dik wordt, je lijkt wel een peer.

ik weet ook niks anders te bedenken sorry
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 22:59
squat
squat is offline
Kan me niet voorstellen dat het overontwikkelde obliques (zijbuikspieren) zijn want je bent niet erg gespierd als ik eerlijk mag zijn. Waarschijnlijk is het gewoon vet, niet veel aan te doen behalve liposuctie of heel laag in je vetpercentage gaan. Maar hoe dan ook, ik ben nog steeds aan het zoeken wat jij nou eigenlijk dik vind dus er is niets om je druk over te maken.

Aan het geluid lijkt me niets raars.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 23:00
Boas
Boas is offline
kut man ...
Oud 23-02-2005, 23:03
Naru
Naru is offline
ik vindt het eigenlijk best sexy
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 08:23
leucomelas
leucomelas is offline
uhm wat was niet in verhouding? of alleen als je ze aanspant? jezus, zat mannen die zich doodtrainen om zon lijf te krijgen en wat is jouw probleem dan? tziet er zo nog allemaal in verhoyuding uit
Oud 24-02-2005, 08:56
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 24-02-2005 @ 09:23 :
uhm wat was niet in verhouding? of alleen als je ze aanspant? jezus, zat mannen die zich doodtrainen om zon lijf te krijgen
Ook genoeg mannen die er niet per se willen bijlopen als een mini-hulk, ik vind het er eigenlijk nogal lomp uitzien
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 14:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind ze bovenin juist te groot

Je doet er verder trouwens niets aan. Óf minder trainen of accepteren dat ze daar óók groter worden.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 14:08
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-02-2005 @ 15:06 :
Ik vind ze bovenin juist te groot

Je doet er verder trouwens niets aan. Óf minder trainen of accepteren dat ze daar óók groter worden.
Bedankt voor de reacties allemaal, bovenin te groot???????
wat bedoel je chloe?

nu wordt ik helemaal onzeker ;(
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 14:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 24-02-2005 @ 15:08 :
Bedankt voor de reacties allemaal, bovenin te groot???????
wat bedoel je chloe?

nu wordt ik helemaal onzeker ;(
Die bovendste, die zijn zo groot... Of dat moet zo op de foto lijken. Maar als ik jou was zou ik je buikspieren niet groter trainen, of jij moet t mooi vinden natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 16:00
Verwijderd
Dat ziet juist gaaf uit vind ik. Anders lijkt het net alsof je alleen je centrale spieren opgepompt hebt. Zolang het geen vet is, maar puur spier is, ben je denk ik de enige die het probleem ziet. Train anders je bovenlichaam wat meer, zodat er een wat betere verhouding ontstaat
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 16:04
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-02-2005 @ 09:56 :
Ook genoeg mannen die er niet per se willen bijlopen als een mini-hulk, ik vind het er eigenlijk nogal lomp uitzien
idd, ik snap het ook niet

maar train toch wat je zelf wil trainen... als jij je onderbuikspieren te groot vind dan moet je stoppen met buikspieroefeningen ensow... simpel zat toch? en trek je vooral niets aan van meningen van anderen, als jij eruit ziet zoals jij het het liefst gewild had, voel je je waarschijnlijk beter dan dat je het doet voor andern en het zelf eigenlijk niet zo mooi vind...
Oud 24-02-2005, 18:23
bench140
bench140 is offline
Ik denk niet dat je onderkant van je buik meer gegroeid is Ik denk dat je nog effe dat laatste beetje vet eraf zal moeten trainen.... maarja mijn vet% ligt nog wel effe hoger, ik vind je al aardig droog voor de zomer. Maar er mag nog wel wat spier bij
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 20:47
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-02-2005 @ 09:56 :
bedankt
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 22:13
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 24-02-2005 @ 21:47 :
bedankt
Jij wil dat dus wel. Goedzo! Welkom bij de club
Oud 25-02-2005, 13:22
jemappelebas
jemappelebas is offline
Enige oplossing is de bovenbuikspieren harder trainen denk ik. Als ik stop met onderbuiks spieren trainen, gaan de spieren weg, maar het blijft dik omdat er vet gaat zitten.
Heeft iemand een relaxed schema ofzo, voor bovenbuikspieren?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 15:29
Q
Q is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 25-02-2005 @ 14:22 :
Enige oplossing is de bovenbuikspieren harder trainen denk ik. Als ik stop met onderbuiks spieren trainen, gaan de spieren weg, maar het blijft dik omdat er vet gaat zitten.
Heeft iemand een relaxed schema ofzo, voor bovenbuikspieren?
Misschien is Pilates dan meer voor jou?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 15:39
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Q schreef op 25-02-2005 @ 16:29 :
Misschien is Pilates dan meer voor jou?
pilates is toch voor vrouwen in de overgang?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 16:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Battigol schreef op 24-02-2005 @ 17:00 :
Dat ziet juist gaaf uit vind ik. Anders lijkt het net alsof je alleen je centrale spieren opgepompt hebt. Zolang het geen vet is, maar puur spier is, ben je denk ik de enige die het probleem ziet. Train anders je bovenlichaam wat meer, zodat er een wat betere verhouding ontstaat
Als je je buikspieren traint, train je juist áltijd die bovendste en de rest is moeilijker te bereiken.

@TS: waarom ga je nou die bovendste meer trainen? Dat snap ik echt niet. Hoe los je daarmee je probleem op? En waarom is pilates nou weer alleen voor vrouwen in de overgang?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 17:14
.Pure
.Pure is offline
stel je niet zo aan.
Ziet er best uit toch?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 12:56
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-02-2005 @ 17:45 :
Als je je buikspieren traint, train je juist áltijd die bovendste en de rest is moeilijker te bereiken.

@TS: waarom ga je nou die bovendste meer trainen? Dat snap ik echt niet. Hoe los je daarmee je probleem op? En waarom is pilates nou weer alleen voor vrouwen in de overgang?
Ik kan wel stoppen met onderbuikspieren trainen maar dan komt daar vet te zitten, en blijft het even dik. Dus om het in verhouden te trekken zal ik dus nog harder bovenbuikspieren moeten trainen. En maybe ook boven zijbuikspieren. Alleen dan train je denk ik ook gelijk je onderzijbuikspieren dus dat weet ik nog niet .
Dat van pilates was niet serieus, je kent toch wel die reclames op tell sell enzo van pilates video's
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 21:14
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Misschien wat minder op kracht trainen en meer op uithoudingsvermogen...dus meer keer per setje op een iets lichter gewicht

ps. ik zie niets op die foto
Oud 03-03-2005, 15:24
the_conquer
the_conquer is offline
ik zou stoppen die spieren aan de zijkant te trainen.. doet haast niemand
Oud 06-03-2005, 09:38
Sade
Sade is offline
Citaat:
Aapie schreef op 23-02-2005 @ 20:15 :
Mwah, dat valt wel mee No offence natuurlijk, want TS doet duidelijk zijn best maar je weet niet echt waar je mee bezig bent.

Ik raad je aan om dit soort vragen niet hier te stellen, maar op een meer specifiek forum te stellen. Daar zitten mensen met verstand van dit soort dingen en kunnen je ook beter helpen en motiveren.
Oud 06-03-2005, 10:40
bench140
bench140 is offline
Jezus, weer eentje erbij op dat mooie forum die met dezelfde domme kut vragen aan komt zetten, BEDANKT!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 11:14
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Sade schreef op 06-03-2005 @ 10:38 :
Mwah, dat valt wel mee No offence natuurlijk, want TS doet duidelijk zijn best maar je weet niet echt waar je mee bezig bent.

Ik raad je aan om dit soort vragen niet hier te stellen, maar op een meer specifiek forum te stellen. Daar zitten mensen met verstand van dit soort dingen en kunnen je ook beter helpen en motiveren.
Op elke vraag zeggen ze daar, neem creatine, neem anabolen en dat soort shit. En zulk soort dingen ga ik zeker niet slikken.

En mijn bovenbuikspieren zijn nu al veel groter en boven zijbuikspieren ook, dus het is nu weer een mooie V vorm .
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 11:22
Sade
Sade is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 06-03-2005 @ 12:14 :
Op elke vraag zeggen ze daar, neem creatine, neem anabolen en dat soort shit. En zulk soort dingen ga ik zeker niet slikken.

En mijn bovenbuikspieren zijn nu al veel groter en boven zijbuikspieren ook, dus het is nu weer een mooie V vorm .
Dat is niet waar, zoals ik al zei heb ik het idee dat je je beter moet laten informeren. Ten eerste zeggen ze dat soort dingen niet, ten tweede is creatine geen shit, en ten derde slik je anabolen niet.

Maar als je nu tevreden bent is dat mooi
Oud 06-03-2005, 11:37
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Sade schreef op 06-03-2005 @ 12:22 :
Dat is niet waar, zoals ik al zei heb ik het idee dat je je beter moet laten informeren. Ten eerste zeggen ze dat soort dingen niet, ten tweede is creatine geen shit, en ten derde slik je anabolen niet.

Maar als je nu tevreden bent is dat mooi
Je hebt nooit zuivere creatine, het is altijd een mengsel en wie weet wat ze er allemaal instoppen...
Naja het is nu toch goed, het kwam eigenlijk ook meer door ademhalen. Ik hou soms mijn adem in om meer kracht te zetten en dan komt er een druk op mijn onderlichaam ofzo, en dan blaas je dat op.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 19:16
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef op 26-02-2005 @ 22:14 :
Misschien wat minder op kracht trainen en meer op uithoudingsvermogen...dus meer keer per setje op een iets lichter gewicht

ps. ik zie niets op die foto
ik ook niet
Oud 06-03-2005, 19:39
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 06-03-2005 @ 12:14 :

Hahahaha wat lul jij nou uit je kont man spuiten moet je! 2 gram test per dag daar krijg je spierballen van!

Jongejonge zeg ik had niet verwacht dat jij zo bevooroordeeld was.

Weet je uberhaupt wel wat creatine is, dat is echt wel zuiver hoor. Tenzij je troep als Cell Tech gaat gebruiken, veel beter dan anabolen joh, beetje suiker bij je creatine betaal je dubbele prijs voor. Maar hee, nu hoef je het er zelf niet meer bij te doen!

Citaat:
bench140 schreef op 06-03-2005 @ 11:40 :
Jezus, weer eentje erbij op dat mooie forum die met dezelfde domme kut vragen aan komt zetten, BEDANKT!
Beter daar dan op dbb hehe Dank je Sade.

Allejezus zeg wat een gemiep weer

Laatst gewijzigd op 06-03-2005 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 19:43
black pear!
black pear! is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 06-03-2005 @ 20:16 :
ik ook niet
Heb je de text onder de foto der bij gelezen ??
Oud 06-03-2005, 19:45
sinaasappeltje>
sinaasappeltje> is offline
ik denk dat je dan gewoon je onderzijbuikspieren niet meer moet trainen. en bovendien. train helemaal niks meer jongen. waar zijn die ieletjes toch heen..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 20:35
Sade
Sade is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 06-03-2005 @ 20:39 :

Sorry Maar dit is er gewoon echt het forum niet voor.
Oud 06-03-2005, 20:44
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Sade schreef op 06-03-2005 @ 21:35 :
Sorry Maar dit is er gewoon echt het forum niet voor.
Nee, maar op dbb willen we ze ook niet hebben, van die niet-serieuze bevooroordeelde lui. Dus hop, gezellig naar b&f
Oud 06-03-2005, 21:06
Sade
Sade is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 06-03-2005 @ 21:44 :
Nee, maar op dbb willen we ze ook niet hebben, van die niet-serieuze bevooroordeelde lui. Dus hop, gezellig naar b&f
Kan ik me iets bij voorstellen. Ach, hij zal sowieso wel geen lid worden
Oud 08-03-2005, 11:30
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 06-03-2005 @ 20:39 :
Hahahaha wat lul jij nou uit je kont man spuiten moet je! 2 gram test per dag daar krijg je spierballen van!

Jongejonge zeg ik had niet verwacht dat jij zo bevooroordeeld was.

Weet je uberhaupt wel wat creatine is, dat is echt wel zuiver hoor. Tenzij je troep als Cell Tech gaat gebruiken, veel beter dan anabolen joh, beetje suiker bij je creatine betaal je dubbele prijs voor. Maar hee, nu hoef je het er zelf niet meer bij te doen!

Allejezus zeg wat een gemiep weer
Tuurlijk kan je wel zuiver creatine kopen, maar je wilt dat spul toch op een makkelijke manier innemen? Je gaat toch geen zuiver eiwit kopen, je koopt dat in shakevorm ofzo.
En waarschijnlijk stoppen ze er ook stoffen in die zorgen dat het sneller opgenomen wordt in het lichaam.

Mightyduck waar maak je je trouwens druk om? Echt vorige week moest ik nog ''the club'' joinen, en nu mag ik een fitniss forum niet joinen. En waar gaat het over, een ''onserieuze'' uitspraak van mij die nergens op slaat. Net als eigenlijk de rest van dit topic, de enige reactie waar ik echt wat aan had was jouw @ pm.

Beter sluiten we dit topic af omdat het toch geen probleem meer is.

Einde topic
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 18:14
Sade
Sade is offline
Jij komt hier met een vraag, en de mensen hier gaan daar op in, willen je adviezen geven. Dat valt te verwachten als je hier post.

Citaat:
jemappelebas schreef op 08-03-2005 @ 12:30 :

Einde topic
Lijkt me een goed plan.
Oud 08-03-2005, 18:19
You suck!!
You suck!! is offline
creatine is toch niet helemaal ongevaarlijk ze weten namelijk niet of het op lange duur schadelijk is.
Oud 08-03-2005, 18:28
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Sade schreef op 08-03-2005 @ 19:14 :
Jij komt hier met een vraag, en de mensen hier gaan daar op in, willen je adviezen geven. Dat valt te verwachten als je hier post.

Lijkt me een goed plan.
En toch weer het laatste woord willen hebben he .
Die post van jouw van dat forum van je was opzich ook wel handig, dat wou je zeker horen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 20:36
Sade
Sade is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 08-03-2005 @ 19:28 :
En toch weer het laatste woord willen hebben he .
Die post van jouw van dat forum van je was opzich ook wel handig, dat wou je zeker horen.
Nee hoor, ik hoef niet persé het laatste woord Ik leg alleen uit dat als je een vraag stelt, dat je dan ook een antwoord krijgt Maar goed, hierbij is het voor mij gezegd, dus aan jou het laatste woord.
Oud 08-03-2005, 20:39
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 08-03-2005 @ 12:30 :
Tuurlijk kan je wel zuiver creatine kopen, maar je wilt dat spul toch op een makkelijke manier innemen? Je gaat toch geen zuiver eiwit kopen, je koopt dat in shakevorm ofzo.
En waarschijnlijk stoppen ze er ook stoffen in die zorgen dat het sneller opgenomen wordt in het lichaam.

Mightyduck waar maak je je trouwens druk om? Echt vorige week moest ik nog ''the club'' joinen, en nu mag ik een fitniss forum niet joinen. En waar gaat het over, een ''onserieuze'' uitspraak van mij die nergens op slaat. Net als eigenlijk de rest van dit topic, de enige reactie waar ik echt wat aan had was jouw @ pm.

Einde topic
Om jou hypocriete reactie. Uit ervaring dacht ik te zien dat je er zo een was die vanalles wil weten en er stiekem geen bal om geeft en het to ch niet doet als het niet precies is wat je horen wil.

Excuses voor dat foute oordeel.
Oud 08-03-2005, 22:20
You suck!!
You suck!! is offline
Best wel chill die sade
Oud 09-03-2005, 14:34
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
You suck!! schreef op 08-03-2005 @ 23:20 :
Best wel chill die sade
Alleen als ze boos kijkt
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 20:35
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 23-02-2005 @ 20:12 :
Ik train tijdje onderbuikspieren ook apart, en nu worden mijn onderzijbuikspieren nogal dik.

[afbeelding]

dit is tijdje geleden, die zijkanten aan de onderkant zijn nu echt nog veel dikker geworden. Als ik mijn buikspieren aanspan zie je het helemaal goed.

Het lijkt nu net zon vetzwemband ofzo. Het ziet er in iedergeval echt dom uit.
Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Ik heb dat met de bovenkant onderaan (ik train dan wel niet zoveel maar toch wel regelmatig). Het is heel raar .
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten