Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat is cymk? hmmm...en ik heb me kleurencartridge amper gebruikt ![]() Bijna alles dat ik printte was zwart-wit en dus met die zwarte cartridge ![]() Het zou misschien wel kunnen dat het uitgedroogd is, maar dan zou er toch helemaal geen inkt meer uitkomen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Cyan, Yellow, Magenta and blacK
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
overegens is het zo datje die software niet al te serieus moete nemen als het gaat om de hoeveelheid inkt die nog beschikbaar is... over hetalgemeen telt die software alleen maar pagina's even je printkop reinigen.. ( met het knopje op je printer) of de cartridge even doorblazen... ( beetje beheerst in het ontluchtings gaatje blazen) kijken of je alle kleuren nog uit het patroon ziet komen afvegen en terug plaatsen.. waarschijnlijk werkt het nu wel weer... anders gewoon ff een nieuwe kopen ![]() en voortaan meerprinten natuurlijk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
nieuwe schoolspullen :cool: anti-engels | 57 | 23-08-2009 03:08 |