Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2008, 19:40
anti-engels
anti-engels is offline


Heey

wat voor schoolspullen nemen jullie dit jaar??
en nemen jullie alle schoolspullen van 1 merk of gwoon een mix.
En die ene jongens all starr, met die veters, kan die ook voor meisjes?? die paarse bedoel ik dan?? wnt die vond ik toch best leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2008, 13:59
Nighthawq
Avatar van Nighthawq
Nighthawq is offline
Een agenda met veters?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 14:51
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Ik koop geen schoolspullen.
Ik gebruik de map van de basisschool nog, voorvak van m'n tas gebruik ik als etui, kaftpapier gebruik ik ook niet...
Agenda wordt waarschijnlijk weer PreView (want films! )
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 18:08
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Als je 'm leuk vindt, dan koop je 'm toch?
Ik koop geen schoolspullen meer.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 13:04
Gunkan
Gunkan is offline
Agenda? Ja, da's m'n Macbook ^_^

Mappen gebruik ik niet, want m'n aantekeningen maak ik ook op m'n Macbook. Alleen grafieken en tekeningen schets ik na om daarna uit te werken op... jawel... m'n Macbook Krijg je dit soort spul.

Om de vraag van de TS te beantwoorden: who the F cares voor wie een agenda is bedoeld? Als jij'm nou leuk vindt, dan neem je'm toch gewoon? Of nog leuker, koop een redelijk kaal agenda en maak d'r zelf wat van Ik had in de brugklas een kaal agenda gehaald en beplakt met foto's van vrouwen die ik toen mooi vond
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 11:34
Verwijderd
Gewoon kopen welke je leuk en handig vindt. (Denk ook zéker aan handig, straks zit je met een onwijs coole agenda waar je niets in kwijt kan omdat er veel te weinig schrijfruimte is.) Je kan ook een hele simpele agenda kopen en hem zelf leuk maken.

Ik kocht m'n schoolspullen altijd op de schoolcampus in de V&D en dan kocht ik gewoon wat ik leuk vond, dus een leuke agenda, leuk kaftpapier, paar leuke schriften. Niet echt van een merk, overigens, meestal neutrale dingen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:02
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik heb dit jaar alleen een agenda nodig. Pennen heb ik al aangeschaft, schriften zijn nog niet vol.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 11:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Nog een stuk of 20 pennen en drie lege collegeblokken over na een uit de hand gelopen uitverkoop van een kantoorspullenhandel, dus nee, ik ga geen schoolspullen kopen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 12:21
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Even een vraagje; ik ga volgend jaar naar de uni en ik weet niet zo goed wat voor agenda ik daarvoor moet hebben. Iedereen zegt dat je geen agenda nodig hebt, maar gewoon je computer enzo. Maar ik ben echt een verschrikkelijke chaoot.

Hoe doet de rest dat?
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 13:10
Gunkan
Gunkan is offline
Wel, als je een laptop hebt kan je het daar in bijhouden. Dat kan met een stuk kalender software naar jouw keuze, of met ToDo lijsten-software.

Ik gebruik zelf Schoolhouse 2 voor het verzamelen van m'n notities en m'n huiswerk. Die is echter alleen voor de Mac beschikbaar; misschien dat er iets vergelijkbaars is voor Windows?

Heb je alleen een computer thuis, dan is het inderdaad beter om gewoon een agenda te halen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 15:06
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik heb een laptop uit het stenen tijdperk, de batterij is zo slecht dat hij niet aan kan zonder een snoer Dus hij verdient amper de naam 'laptop'. Maargoed, zijn er ook agenda's zonder de pagina's voor je lesrooster en je cijfers e.d. die wel het gewone schooljaar aanhouden? Ik ben ze nog niet tegengekomen...
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 17:25
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ik heb een laptop uit het stenen tijdperk, de batterij is zo slecht dat hij niet aan kan zonder een snoer Dus hij verdient amper de naam 'laptop'. Maargoed, zijn er ook agenda's zonder de pagina's voor je lesrooster en je cijfers e.d. die wel het gewone schooljaar aanhouden? Ik ben ze nog niet tegengekomen...
Er zijn gratis HBO/WO agenda's (die je bijv. krijgt tijdens je intro of zo), maar die vind ik zelf onhandig klein. Ik koop gewoon een schoolagenda.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 17:43
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Het ligt een beetje aan je studie denk ik. Als iedereen met z'n laptop in de collegezaal zit, dan zullen ze die ook gebruiken als agenda. Bij ons gebruikt iedereen gewoon een al dan niet gratis schoolagenda. Ik koop al jaren zo'n kleine van de hema.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 13:55
Verwijderd
Er zijn hele neutrale agenda's te vinden die je prima voor het WO kan gebruiken Zelf vind ik lesroosters wel handig, aangezien ik gewoon vier periodes heb met vaste roosters.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 13:59
Verwijderd
Agenda en pennen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 14:11
Verwijderd
Ik gebruik de agenda die ik gratis krijg van mn uni, en dat wil prima. Voor de rest heb ik nog twee mappen van de middelbare die ik gebruik dus het enige wat ik koop is pennen en papier.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 14:59
Kryser
Avatar van Kryser
Kryser is offline
Zal wel weer de gewoonlijke studieagenda worden, lekker makkelijk en geen onzin. Beter dan die ik-ben-een-te-dikke-agenda-waar-alleen-maar-onzin-in-staat agenda's.
__________________
I''ll show you what I've known all this time, God Hates Us All!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 13:11
Verwijderd
Ik vond het altijd stoer om de lerarenagenda te hebben
Tegenwoordig gebruik ik de gratis agende van de studievereniging. EnN verder gewoon cheapass collegeblokken van de Action enzo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-06-2008, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Zal wel weer de gewoonlijke studieagenda worden, lekker makkelijk en geen onzin. Beter dan die ik-ben-een-te-dikke-agenda-waar-alleen-maar-onzin-in-staat agenda's.
Waar haal je die vandaan? Die hebben ze bij de bruna niet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 17:27
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Mijn agenda bestaat uit een word-documentje op het bureaublad van m'n computer, en een heel tropisch regenwoud aan losse memo-papiertjes die door m'n kamer slingeren

Maar echt: voor mijn part neem je een agenda van de playboy. Het gaat erom dat jij 'm leuk vindt, niet je klasgenoten. Ik heb ook een jongen in m'n klas met een knalroze "hello kitty" agenda en het kan 'm geen reet schelen wat anderen denken. Daarom is 'ie juist populair
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Waar haal je die vandaan? Die hebben ze bij de bruna niet.
V&D misschien? Daar heb ik de mijne vandaan.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 14:34
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb alleen een agenda nodig, gewoon een eenvoudige dan ben ik tevreden. Die gratis van school hebben geen harde kaft en dat wil ik wel graag omdat ik dat ding overal mee naar toe neem.
Verder heb ik nog zat collegeblokken/blaadjes die nog half vol zijn en zoveel hoef ik niet te schrijven dus dat gaat prima lukken. Heel misschien nog een paar ordners voor de opslag, maar weet niet hoe het met de vooraad staat thuis
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 13:50
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Waar haal je die vandaan? Die hebben ze bij de bruna niet.
V&D, HEMA, kantoorboekhandels... ze zijn niet zo moeilijk te vinden
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Het ligt een beetje aan je studie denk ik. Als iedereen met z'n laptop in de collegezaal zit, dan zullen ze die ook gebruiken als agenda. Bij ons gebruikt iedereen gewoon een al dan niet gratis schoolagenda. Ik koop al jaren zo'n kleine van de hema.
Nou, op mijn faculteit word je toch behoorlijk vreemd aangekeken als je met een laptop in de collegezaal zit.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 18:23
GeenIdeeWaarom
GeenIdeeWaarom is offline
Ik heb bij de V&D een zwarte organizer gekocht.
Bij de HEMA kocht ik een grijze vulling en t lijkt me nog handiger dan dat ik al die jaren heb gehad.
M'n rooster veranderd best vaak dus ik moest het er iedere keer overheen plakken maar nu zit er een insteek hoesje bij en daar kan ik m gwoon iedere keer opnieuw in doen.
Ik had altijd een postit bladwijzer bovenaan zitten zodat ik gelijk naar de week kon waarin we waren maar bij deze agenda (en ook nog 1tje bij de vulling) zit een heel handig dingetje wat je er gwoon inklikt en daar staat VANDAAG op en dan kan je het iedere keer verwisselen, word niet vies en anders kun je hem gwoon afspoelen en t gaat ook nie kapot! Verder nogmeer handigheidjes zoals tabbladen etc. en in de agenda zitte handige vakjes voor pasjes/postitmemoblaadjes etc!

ECHT EEN AANRADER DUS!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2008, 17:30
tompoes
tompoes is offline
ik vind de kaftpapier van kitch en kitchie van vorig jaar heel leuk ik heb nu nog nie gekeken maar een agenda uitzoeken zit er voor mij nie bij wij krijgen hem namekijk van school echt dom nou pennen heb ik genoeg misschien een nieuwe etui en geo passer heb ik nog allemaal
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 15:26
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
interpunctie
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 10:28
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nou, op mijn faculteit word je toch behoorlijk vreemd aangekeken als je met een laptop in de collegezaal zit.
Dat is voor mensen die niet kunnen schrijven Ik weet niet, een keer zat er wel iemand met een laptop bij ons in de zaal en ik vond het bloedirritant, maar dat mens was geloof ik ook bezig om precies letterlijk uit te typen wat de docent zei, zelfs als hij bezig was een grapje te maken, hoorde je nog tiktiktik

Ik heb dit jaar voor het eerst sinds ik op de universiteit zit een agenda gekocht! Hiervoor onthield ik gewoon alles en het afgelopen jaar had ik zo'n gratis universiteitsagendaatje. En ik heb in Italië een schrift gekocht met een egel
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 15:27
MrsDepp
Avatar van MrsDepp
MrsDepp is offline
Ik ben op zoek naar kaftpapier in donkerpaars, lila en matzilver. Weet iemand waar ze die hebben?
__________________
In mundo fabellarum vivo (A)..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 17:09
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar kaftpapier in donkerpaars, lila en matzilver. Weet iemand waar ze die hebben?
Misschien bij V&D in de schoolcampus?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 18:26
MrsDepp
Avatar van MrsDepp
MrsDepp is offline
Citaat:
Misschien bij V&D in de schoolcampus?
Ze hadden hier alleen roze, rood, groen, blauw, zwart, zilver, goud en geel
__________________
In mundo fabellarum vivo (A)..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 08:49
Liiess
Liiess is offline
Citaat:
Ze hadden hier alleen roze, rood, groen, blauw, zwart, zilver, goud en geel
Dan misschien bij een boekwinkel bruna ofso?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 10:58
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Even een vraagje; ik ga volgend jaar naar de uni en ik weet niet zo goed wat voor agenda ik daarvoor moet hebben. Iedereen zegt dat je geen agenda nodig hebt, maar gewoon je computer enzo. Maar ik ben echt een verschrikkelijke chaoot.

Hoe doet de rest dat?
Ik vind zelf een papieren agenda erg makkelijk. Daarnaast zijn voor mij collegeblokken echt een must, met tabbladen is nog praktischer, dan heb je de verschillende vakken direct apart zitten! Wat kleinere mapjes (2-ringband zeg maar) zijn handig en pennen kun je er beter niet teveel van meenemen

Een goede printer is bij mijn studie eigenlijk wel een must, maar dat is misschien per studie verschillend. Zorg dat je een goede werkplek hebt, een ruim bureau waar je echt minimaal twee stapels papier naast elkaar moet kunnen leggen
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 11:23
Dsj
Dsj is offline
Dat zijn goeie tips!!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind zelf een papieren agenda erg makkelijk. Daarnaast zijn voor mij collegeblokken echt een must, met tabbladen is nog praktischer, dan heb je de verschillende vakken direct apart zitten! Wat kleinere mapjes (2-ringband zeg maar) zijn handig en pennen kun je er beter niet teveel van meenemen

Een goede printer is bij mijn studie eigenlijk wel een must, maar dat is misschien per studie verschillend. Zorg dat je een goede werkplek hebt, een ruim bureau waar je echt minimaal twee stapels papier naast elkaar moet kunnen leggen
Ik vond het juist erg onpraktisch om alles met tabbladen in 1 ding te hebben zitten. Ik kon nooit goed aan het begin van een blok inschatten of er nu veel of weinnig papier voor nodig was waardoor vakken met veel aantekeningen op een gegeven moment door het hele blok stonden.

Dit jaar heb ik vaak gewoon een collegeblok meegenomen naar college en mijn boek, soms een multomap met blaadjes en tabbladen, dat werkt nog wel het makkelijkst.

Je moet gewoon een beetje uitproberen wat makkelijk is en dan er het beste van maken, koop geen schriften want dat is (vaak)nutteloos een collegeblok is voor de eerste week wel makkelijk .

Een printer is ook ideaal, omdat veel studiemateriaal toch aangeleverd zal worden via internet en het vaak op papier fijner leest.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 19:36
-ne?
-ne? is offline
Ik gebruik van alles van verschillende zaken.
Wat nog gerecycled kan worden gebruik ik nog, zoals een paar schriften waar bijvoorbeeld maar 2 of 3 aantekeningen in zijn gemaakt door het hele schooljaar. Voor de rest heb ik een eenvoudige agenda zonder al te veel poespas waar wel de benodigdheden/basiselementen in zitten, als fatsoenlijke nummering, puntenlijst, gegevensplaats etc.
De meeste dingen koop ik bij boekhandel Krings, V&D. Over de hema ben ik niet zo te spreken, wat betreft de kwaliteit van schoolmaterialen (evenals de ACTIOn).
De boeken bestellen wordt waarschijnlijk een kleine €1000,- (4 gymnasium).
Voor de rest wacht ik af en kijk of er in de komende weken nog her en der aanbiedingen zijn!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-07-2008, 20:09
Dsj
Dsj is offline
Nog tips voor een goeie printer? Mijn Lexmarkje heeft het na ruim 8 jaar trouwe dienst opgegeven [of is dit off topic..?].
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 21:31
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik ga al jaren trouw voor een hema agenda met insteekhoesjes om al die losse blaadjes in te stoppen die ik altijd overal tussen steek.

Verder gewoon een collegeblok. Liefst zonder tapbladen. Aan het einde van het blok is die meestal vol en zoek ik alles per vak uit om in een map te doen.

Owja ik heb ook nog een soort collegeblok maar dan met alleen maar insteekhoezen. Dat is ook van de hema en die vind ik super fijn om al men sheets van colleges ect in te bewaren omdat ik die anders kwijt raak.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 14:34
Gunkan
Gunkan is offline
@ Dsj:

Nog een Lexmark Haal een Lexmark laser printer, daar heb je lang plezier van.

Ja een laser printer is in de aanschaf veel duurder dan een inkjet printer. Echter, als je wekelijks veel moet printen voor school heb je het geld er zo uit. Met een toner cartridge printen we gemakkelijk 2500 pagina's en dat voor zo'n 70 euro. Da's een stuk beter dan een inktpatroon van 40 euro. Hoeveel doe je daar mee tegenwoordig?

Sowieso print ie tekst scherper en sneller dan een inktjet.

/me houd enorm van z'n Lexmark E342n. We hebben d'r in zo'n anderhalf jaar tijd zo'n 21.000 pagina's doorheen gejaagd.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 09:01
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik heb altijd een 'kantooragenda', waarbij je kan plannen op tijd (en niet op schooluren). Vind ik persoonlijk veel overzichtelijker (aangezien ik veel stageloop). Deze agenda is ook niet per schooljaar, maar gewoon per kalenderjaar. 2,95 bij de bruna

En geen schriften voor mij, gewoon lijntjespapier in een neutrale A4-map.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 12:11
Verwijderd
Citaat:
@ Dsj:

Nog een Lexmark Haal een Lexmark laser printer, daar heb je lang plezier van.

Ja een laser printer is in de aanschaf veel duurder dan een inkjet printer. Echter, als je wekelijks veel moet printen voor school heb je het geld er zo uit. Met een toner cartridge printen we gemakkelijk 2500 pagina's en dat voor zo'n 70 euro. Da's een stuk beter dan een inktpatroon van 40 euro. Hoeveel doe je daar mee tegenwoordig?

Sowieso print ie tekst scherper en sneller dan een inktjet.

/me houd enorm van z'n Lexmark E342n. We hebben d'r in zo'n anderhalf jaar tijd zo'n 21.000 pagina's doorheen gejaagd.
Ook erg handig dat je prima kan markeren wanneer je dingen print met een laserprinter; met mijn inkjet moet ik echt niet met een markeerstift over de tekst gaan...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 19:51
Dsj
Dsj is offline
Citaat:
Ook erg handig dat je prima kan markeren wanneer je dingen print met een laserprinter; met mijn inkjet moet ik echt niet met een markeerstift over de tekst gaan...
Dan wordt het zeker weten een laserprinter!!! Ik heb al een paar goede gezien
Bedankt voor jullie adviezen!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 13:07
sugar_vampire
Avatar van sugar_vampire
sugar_vampire is offline
Pussy DeLuxe agenda & oude kaftpapier van PD, nieuwe vind ik te duur
Schriften van de Action xD evenals de map & een collegeblok, etui weet ik nog niet, & verder kleine spulletjes van de lidl of V&D.
__________________
If God didn't want us to eat animals...He wouldn't have made them out of meat
Met citaat reageren
Oud 14-07-2009, 14:43
Brugwupper
Brugwupper is offline
K heb 2 rollen simpel geel kaftpapier en 1 rol grijs/zwarte blokjes, allebei van de hema,, mn agenda heb k van paul frank ( love ), hij was 16 euro,, en k koop wel n leuke etui bij de hema,, heb een hele leuke zilveren gezien. Mijn schriften haal k heel simpel by de action of zeeman,,, van die simpele kleurtjes en daar teken ik wel van die blond poppetjes op. potloden en pennen bij hema en action en pritt bij action en lijn vast ook wel,, en k koop nog van die schattige mini merkeerstiften bij hema.

xx
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 23:23
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
kleine merkloze zwarte agenda, gewoon lekker simpel en heel overzichtelijk : ) Rooster plak ik op de eerste bladzijde of de voorkant.
Gebruik hem alleen om afspraken etc in te schrijven, een of andere hippe agenda met quizjes en foto's is niet echt nodig voor mij :9
Word dit jaar waarschijnlijk weer (derde keer op een rij) zilver kaftpapier, en anders denk ik dat ik wit doe.
Ik zit goed in de potloden en pennen enzo, moet alleen nog heel veel schriften halen. (of anders collegeblok met tabbladen, ik ben geneigd om alles kwijt te raken)

OEGH ik kijk nu al tegen het kaften op =_=
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 09:40
Verwijderd
Volgens mij wat ik nog wat rood en zilver kaftpapier, en nog wat zwart geloof ik. Ik heb een effen agenda met een nogal harige voorkant, al zeg ik het zelf . Mijn etui heb ik ontdaan van kleurpotloden, ik verwacht ze niet nodig te hebben in VWO 6.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij wat ik nog wat rood en zilver kaftpapier, en nog wat zwart geloof ik. Ik heb een effen agenda met een nogal harige voorkant, al zeg ik het zelf . Mijn etui heb ik ontdaan van kleurpotloden, ik verwacht ze niet nodig te hebben in VWO 6.
Markeer je nooit dingen met een kleurpotlood dan? Ik doe het nog steeds wel, wat belangrijke accenten aangeven enzo
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 19:04
Zijlstra
Zijlstra is offline
Ik koop het nieuwste van het nieuwste
Dan laat ik ook zien dat ik met de tijd mee ga
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 11:12
Alyssia
Alyssia is offline
Ik heb zes jaar lang gedaan met 2x groen en 2x blauw kaftpapier van de V&D :'D Ik ben blij dat ik daar nu eindelijk vanaf ben. Boeken kaften hoeft nu niet meer.
Ik heb wel al twee enorm dikke blije collegeblokken gekocht, wel wat duurder omdat ze dus versierd zijn, maar ik word daar altijd zo vrolijk van dus ja
Verder heb ik ook voor het eerste een Hema agenda met van die insteekhoesjes. Ik vond trouwens eerst nog een veel leukere met een roze/grijze/zwart kaft, maar dat was een dagagenda en dat is zó onhandig.

Qua mappen zit ik geloof ik nog wel een tijdje gebakken, ik heb er 6 waarvan er nu 1 in gebruik is voor mijn administratie.

Ik moet alleen nog nieuwe markers en even zo'n doos met 50 pennen van de bruna/hema. Verder moet ik nog even kijken hoe het zit met printen op mijn uni, anders kan ik net zo goed even ergens nog een goedkoop printertje kopen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 12:24
janosch
janosch is offline
Koop een standaard versie zwart-witte blanco agenda en plak/teken er zelf dingen in als je hem te saai vindt.
En je merkt vanzelf wel hoe erg je hem nodig hebt. Als je alles uiteindelijk alleen op je computer inplant, dan niet nee, maar ik zou het allebei doen, soms heb je je computer niet altijd bij de hand enz. maar dat ben ik.
Schriften en kaftpapier zou ik verschillende soorten voor nemen en afwisselen, dan herken je het makkelijker ipv dat alles er hetzelfde uitziet. Oh en agenda's met een dag per bladzijde raad ik niet aan heel irritant, dan vergeet je dingen.
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit als het maar niet uit elkaar valt en je het niet kwijtraakt enz. dat 's toch wel ietsje belangrijker dan paarse veters die kan je er later altijd zelf nog opzetten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Past jouw huis/kamer bij jouw lifestyle?
Verwijderd
23 28-07-2010 10:02
Lifestyle Wat is je laatste aanwinst deel 84634958493
WishfulDreaming
488 04-09-2003 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.