Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Slash vind ik btw ook erg toppie en voor de kenners: die snappen vast wel dat ik de gitaristen van Dragonforce geweldig vindt alsook die van Stormwarrior(debuutalbum is aanrader, vette ´80 heavy metal met vette gitaarsolo´s en heerlijke clicheteksten/titels). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Over dat ie kut klinkt ga ik niet op in.. persoonlijke mening.. en daarbij hangt het toch wel van wat voor 7-string het is, en natuurlijk op wat voor versterker je speelt (en eventueel effectenbakjes) over die laatste kan ik niets zeggen.. enige die er wat leuks mee doet is korn?!?! wel eens van slayer of morbid angel gehoord?
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (en slayer vind ik gaar, morbid angel is soms wel okay) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan hangt idd enigszins af van het merk/model, maar niet van versterker, als jij een kutversterker hebt is het geluid van je gitaar nogsteeds hetzelfde hoor, die gitaar speelt niet opeens anders, en snaren.. ach.. weinig snaren zijn klote hoor, je moet echt goed en dan bedoel ik echt heel goed zoeken wil je klotesnaren vinden en moetje dan weer heel stom zeggen van "ik dacht datje ze allemaal kut vond lkinken" korn doet er nog wel wat LEUX mee, maar korn douwt er ook een godvergeten hoeveelheid effecten doorheen, ja zo kan ik ook net doen alsof ik geweldig ben.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
ik denk dat de bijde heren van Korn beter kunnen gitaren dan de gemiddelde gitaarspeler hier op het forum, maar goed.
er zijn genoeg bands die "leuke" dingen doen met een 7snaar, knappe is als je het niet merkt dat het een zevensnarige is ![]()
||
Citaat:
![]() 'k Reken Dylan alleen niet tot de grotere gitaristen. Hij's wel erg goed, maar hij komt pas echt tot z'n recht als we 't over dichters gaan hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
muziek loos miesmo | 60 | 11-03-2011 11:15 | |
Muziek |
Vijf beste artiesten ooit? gitaarsjaak | 163 | 16-09-2005 20:12 | |
Muziek |
tips gitaar spelen??? Marijk. | 282 | 02-04-2004 20:55 | |
Muziek |
Beste drummer ever #2 Verwijderd | 77 | 19-11-2003 10:04 | |
Beleidszaken |
soort van poll, maar dan anders ganralph | 6 | 05-10-2003 13:07 | |
Muziek |
Wat heeft Queen dat andere (rock)bands niet hebben? TMLWKY | 98 | 22-07-2002 12:54 |