Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2005, 14:12
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ik en mijn ex zijn nu een dikke maand uit elkaar en de eerste 2 weken spraken we elkaar nouwelijks maar laatste tijd hebben we best veel contact (bellen/smsen/msn/uitgaan) en ik heb het idee dat ze spijt heeft dat het zo gegaan is want ze wil steeds leuke dingen met me gaan doen zegt ze en ze mist me, dat zei ze zelf

door al dit gedoe begin ik haar ook weer te missen en vraag me af wat ik nu wil, het is op een vreemde manier uitgegaan tussen ons maar dat doet er even niet toe maar ik weet niet of ik opnieuw iets met haar wil beginnen, soms denk ik dus dat ze me gewoon terug wil maar op andere momenten doet ze me totaal het tegenovergestelde denken..

ik vraag me af wat ze nouw precies wil, ik wil het haar wel direct vragen maar ik ben bang voor haar/mijn reactie dus ik weet niet wat ik nu moet doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2005, 14:14
Verwijderd
Zoek eerst uit wat je wilt. Bekijk de beiden scenario's..
Mis je niet alleen de relatie, of mis je haar echt? En mis je haar dan genoeg om weer een relatie met haar te beginnen?
Voordat je je antwoorden hebt gevonden vooral niets ondernemen in die richting.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 14:34
freakzor1987
freakzor1987 is offline
eigenlijk mis ik haar gewoon en niet zozeer de relatie, natuurlijk mis ik sommige dingen wel uit de relatie maar ook bepaalde dingen zeer zeker niet en dat is wel de reden waarom het ook uitgegaan is dus ik wil ook wel gewoon vrienden met haar zijn maar soms vind ik dat niet genoeg en het klinkt misschien grof maar dan zou ik gewoon allerlei ***** dingen met dr willen doen en ik wordt ook strontjaloers als ik haar met een andere vent bezig zie maar aan de andere kant zie ik het niet voor me om bv. samen met mn ouders ofzo te gaan uit eten, die zouden dan zoiets hebben van: wat doe jij hier nouw weer terug

Laatst gewijzigd op 27-03-2005 om 14:50.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 17:56
Lelle_*
Lelle_* is offline
Bedenk je eens waarom het precies is uitgegaan. Ik ben meestal van mening dat je het niet zomaar uitmaakt. Dan mis je de eerste tijd je vriend(in), maar dat kan ook zijn omdat je gewend bent met haar/hem te zijn.
Oud 28-03-2005, 17:20
WolterB
WolterB is offline
Als het uit gaat is dat meestal niet zonder reden lijkt mij.

Probeer iig voor jezelf te bepalen wat jij wilt, dat is het meest belangrijke.
Mis je alleen de aandacht van haar, of het hele plaatje zoals zij is en geloof je erin dat het weer zal kunnen werken?
Probeer dat eerst uit te vinden voordat je op iets wat zij wil in gaat.
Oud 28-03-2005, 22:18
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gewoon aan haar vragen lijkt me. misschien dat er weer iets moois uit voorkomt. dat was bij mij en mijn vriend ook het geval. en dat je de problemen kunt bespreken die jullie hadden en eraan werken!
Oud 29-03-2005, 14:16
freakzor1987
freakzor1987 is offline
pff ik zit echt in een moeilijke situatie nu, ik ga proberen om zo snel mogelijk iets met haar af te spreken zodat we er goed over kunnen praten, het zal wel volgende week worden want deze week heb ik elke avond iets te doen en zij ook maarja.. ik laat nog wel weten hoe het afloopt thnx voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 16:33
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja, laat het ons weten! ik hoop dat je voor jezelf een goede beslissing neemt!
Oud 03-04-2005, 11:11
freakzor1987
freakzor1987 is offline
zo.. vandaag ga ik het haar vertellen, heb haar net ge smst dat ik haar iets belangrijks wil vertellen en of ze een stukje met me wil gaan fietsen want het is toch heerlijk weer, dus hopelijk kan ik het haar straks vertellen en als ze niks laat horen naja.. dan weet ik genoeg

wish me luck!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:12
Vlinderr
Vlinderr is offline
Hoop dat alles goed komt !!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 13:30
freakzor1987
freakzor1987 is offline
hmz heb dr om kwart voor 12 ge smst maar nog steeds geen antwoord.. miss is ze niet thuis of gsm staat uit, naja ik wacht het nog eventjes af.... sorry k ben ongeduldig
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 13:35
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 03-04-2005 @ 14:30 :
hmz heb dr om kwart voor 12 ge smst maar nog steeds geen antwoord.. miss is ze niet thuis of gsm staat uit, naja ik wacht het nog eventjes af.... sorry k ben ongeduldig
Daarom moet je belangrijke dingen ook niet SMSen, maar gewoon bellen . Maar ja, anyway veel sterkte. Ik hoop dat jullie er vanmiddag achter kunnen komen wat jullie nu eigenlijk willen!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 15:01
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ok.. ik sprak dr savonds pas om msn en ze zei dat ze geen sms had gehad... naja zou kunnen maar lijkt me sterk.. iig ik zei dus dat ik haar iets belangrijks wouw vertellen maar dan zegt ze nix terug en begint ineens over iets stoms zoals werk of school ofzo het lijkt wel of ze het niet eens wil weten... ik zit te denken om haar vanavond te bellen maar k ben best zenuwachtig..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten