Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-02-2005 om 11:47. |
![]() |
||
Citaat:
En volgensmij hoef je als student de gemeentelijke belastingen ofzo, ook niet te betalen of die krijg je terug of iets? weet het niet zeker. Ik woon met nog één persoon op een appartementje, en wij betalen een voorschot van €75 voor GWL, maar volgensmij gebruiken wij ook maar weinig, we zijn er niet zo veel. Het is nogal lastig om te zeggen hoeveel jullie zouden moeten betalen, ik zou de nutsbedrijven even bellen, die kunnen wel een schatting geven..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Maar ehm die huursubsidie, krijg je die tot een bepaald inkomen? Want ik krijg gewoon studiefinanciering straks en ik neem aan dat daar dan niet nog eens huursubsidie bovenop komt, want dan zouden alle uitwonende studenten dat moeten krijgen...
|
je mag idd maar tot een bepaald inkomen, maar dat inkomen ligt erg hoog. Als je gewoon een bijbaantje hebt, kom je daar op jaarbasis niet aan.
ik heb ook gewoon een uitwonende beurs (die wordt niet bij je inkomen meegeteld) en huursubsidie. niet iedere student kan dit aanvragen, want voorwaarde is dat je een eigen voordeur hebt. Ik woon dus maar met 1 iemand samen, wij delen een flatje, dan is het dus wel mogelijk.
|
Oww fijn om te weten dat studiefinanciering dus niet mee telt. Ik ben zelf ook ingeschreven bij de woningstichting en het zit eraan te komen dfat ik binnekort dus wat voor mezelf ga krijgen.
Nu heb ik dus de volgende 'inkomens': - Bijbaantje (Ongeveer 150 euro per maand) - Allimentatie (260 euro per maand...valt over 10 maanden wel weg) - Studiefinanciering (200 euro per maand) Wat van dit alles moet ik bij mijn 'inkomen' berekenen om tot een jusite berekening van huursubsidie te komen dan?
||
Citaat:
|
Nog een vraag: mensen die ervaring hebben met een appartement/etage delen? Probleem is namelijk dat appartementen díe aangeboden worden eigenlijk altijd 3kamer appartementen zijn, dat zou betekenen dat we geen 'woonkamer' hebben. Mensen die dit creatief hebben opgelost ofzo?
Er zijn wel 4kamer appartementen te huur, maar die zijn weer érg duur...
|
Verwijderd
|
Met z'n drieën heb je toch ook wat meer geld te besteden...? Als je allemaal een euro of 150/200 per maand hebt voor de huur (zo duur is een kamer voor jezelf vaak ook), dan komt je al best een eind, volgens mij. En anders misschien een soort van "slaapkamer" maken waar je met z'n tweeën slaapt of een slaapbank in de woonkamer oid...alleen heb je dan geen ruimte om je in terug te trekken als je elkaar zat bent en/of als de slaapbankslaper vroeg naar bed wil en de anderen niet, dan heb je een probleem... Ik zou er voor kiezen om iets meer aan de huur uit te geven en zo gewoon alle drie een eigen (slaap)kamer te hebben.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om welke stad gaat het btw? (Sorry, als ik daar overheen gelezen heb.) |
![]() |
|
Ow das dom, heb ik er niet bij gezet
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In elk geval bedankt voor je moeite! Misschien beroof ik wel een bank en dan kopen we iets ![]()
|
Ik zit in precies dezelfde situatie als jij! Ook ik zoek met 2 vriendinnen een appartement/etage in utrecht, en het is inderdaad erg lastig te vinden.. wij checken gewoon iedere dag marktplaats.nl, misschien dat daar ooit iets leuks tussen staat. Wij zitten ook met het probleem van aantal kamers, want een 3 kamer appartement is eigenlijk niet echt handig. Dan zit je bovendien met een heeelll groot verschil in groottes tussen de kamers. Originele oplossingen hebben we nog niet
![]() Verder werkt via via natuurlijk het beste maar wij drieën hebben daar eigenlijk niet echt contacten. Misschien dat je 't nog via woningnet kunt proberen, je weet maar nooit.. Succes iig! en als je de ideale oplossing hebt gevonden, laat het me dan ff weten ![]()
|||
Citaat:
![]() GWE lijkt me beter (gas, water, elektriciteit). Citaat:
![]() Hier kun je overigens wel 'vrijstelling' voor vragen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Woningnood !!! Bubbeldoosje | 66 | 29-01-2008 13:58 | |
Studeren |
Journalistiek: Zwolle versus Utrecht FrikseVertiniux | 22 | 18-01-2008 14:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Appartement huren: bijkomende kosten? x-spekkie-x | 27 | 19-04-2005 06:52 | |
Werk, Geld & Recht |
"Studentenhuis" Gimme more beer | 12 | 23-10-2004 10:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
kraken nieuwe trend onder studenten. Sjied No Clue | 64 | 31-08-2003 21:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krakers intimideren bejaarde Vincent Vega | 199 | 24-04-2002 15:37 |