Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zo ja, niet zeuren, heb ik ook en ik heb me er ook overheen gezet door constant weer die beesten te bekijken en ze te leren waarderen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik was eens op mijn werk zout en peper aan het mengen. Giet ik alles mooi in een bakje en besluit ik er nog eens door te gaan met mijn handen, voel ik iets harigs. Zit er zo'n groot harig geval in dat bakje, bijna op mijn hand. Bakje, zout, peper en spin vlogen de keuken uit! En ik gilde als een meisje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Spinnen die op de muur zitten zijn akelig. Of het plafond, dat ze zich zo laten zakken... Brrr... Maar op een gegeven moment word ik dat gewoon boos, en zuig ik dat beest met een kwaardaardige lach op. Dat voelt echt fijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik liep een keer in de tent van mijn ouders, had niet door dat er drie dikke spinnen op het plafond geplakt zaten... En die lieten zich ineens vallen, terwijl ik er onder stond. Whaa, zo naar ![]() Maar ik vind ze nu wel minder eng, heb er een paar op moeten ruimen, dan voel je je wat machtiger dan zo'n naar beestje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar moeder mept ze gewoon dood, zonder kick. En ik durf amper kijken... ![]() En mijn pa heeft er ook geen schrik van, laat ze gewoon zitten ![]() Eng verhaal: we waren tv aan het zien, we hebben thuis zo'n wit tapijt, zie ik ineens een grote vette huisspin over het tapijt krossen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je blijft een aansteller. |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben precies niet de enige die staat te shaken van een spin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En dat is dus tot 2 keer toe gebeurd! Brrr! Dus tip: sla heeeeeel veel telefoonboeken in! ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 08:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij spinnen die niet of heel lastig onder/in een glas passen haal ik btw de buurman (is één keer gebeurd, toen zat er een megaspin bij mijn zusje in huis en de tuindeuren stonden open, toen heb ik de buurman maar even geroepen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(of haarlak, werkt ook goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Flora & Fauna |
Enge spinnen Mandarijntje | 61 | 16-05-2005 10:16 | |
Drugs & Alcohol |
het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd | 82 | 22-12-2004 22:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Ogen Ieke | 0 | 31-01-2004 15:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De peuken en de dood Verwijderd | 6 | 19-11-2002 12:30 |