Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2005, 19:52
Lane
Lane is offline
Ik had vorige zomervakantie geen baantje kunnen vinden omdat ik te lang heb gewacht. Dus ik wil vragen hoe vroeg je moet beginnen met zoeken? Nu lijkt met nog een beetje overdreven, maar in welke maand moet je toch wel gaan zoeken als je een enigszins goed baantje wilt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2005, 20:05
Verwijderd
in mei zeker iig al, maar je kan gemakkelijk ook nu al zoeken voor een baantje voor op zaterdag, mocht je die nog niet hebben. Als je die hebt kan je ook gemakkelijk in de zomer bij dat bedrijf werken

alleen rond mei zeg maar, gaan veel bedrijven voor vakantiewerkers adverteren
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:05
Chaucus
Chaucus is offline
Er is volgens mij helemaal niets mis mee als je nu al begint hoor
Beter vroeg dan te laat. Het kan hooguit zijn dat je wat langer moet wachten voor je te horen krijgt of ze je willen aannemen. Maar probeer t gewoon
Oud 12-03-2005, 20:18
SaisPas
SaisPas is offline
Als je écht iets leuks wilt, ben je al aan de late kant met zoeken. Vorig jaar was ik ook pas in juni begonnen, en dit jaar heb ik in januari al gesolliciteerd voor medewerker op een camping.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 21:12
Verwijderd
Ze zoeken bij de HEMA bij ons nu al mensen..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 22:15
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
je kan beter nu al gaan zoeken idd. als je echt iets hebt wat je graag wil doen heb je nu veel meer kans.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 11:22
Balance
Balance is offline
Waar ik werkte begonnen ze rond maart/april idd al met het zoeken van vakantiekrachten. Als je dan rond mei aankwam was je al te laat.
Oud 13-03-2005, 16:16
Lane
Lane is offline
Dus het is niet raar als nu al ga solliciteren voor een vakantiebaantje, ook al wordt er nog niet echt om vakantiekrachten gevraagd?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 16:26
da leentjuh
da leentjuh is offline
Tis zeker niet raar. En bovendien als je te vroeg bent zeggen ze wel wanneer je dan wel terug kunt komen.
Oud 13-03-2005, 17:01
Verwijderd
in april inschrijven bij de uitzendbureau's en cv enzo achterlaten bij supermarkten/winkels/cafes/etc in de buurt... ik denk dat dat 't beste werkt.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 13:42
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Hier beginnen ze al rond januari en februari.
vooral voor in de keuken bij verschillende strandtenten.
Dus vooral afwassen
Oud 14-03-2005, 20:27
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
wij hebben al een nieuwe weekendhulp aangenomen, zodat die ingeleerd kan worden voordat de drukkere tijd begint

ik zou nu al gaan zoeken
Oud 14-03-2005, 21:00
Femic
Femic is offline
Ik werk (alweer 1,5 jaar) in Dierenpark Amersfoort en wij zouden 2 banenmarkten hebben om flexers te werken (zomerkrachten dus). Daarbij kreeg je ter plaatse je sollicitatiegesprek en eventueel een contract. De 1e was in februari. De opkomst was overweldigend, het was zo druk dat sommigen na 2 uur wachten maar onverrichte zaken naar huis zijn gegaan. De 2e banenmarkt is afgelast. Conclusie: er is veel concurrentie. Begin dus nú met zoeken!
Oud 14-03-2005, 21:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Rond april/mei al bij diverse bedrijven die zitten in sectoren waar je zou willen werken al eens gaan vragen. Wil je in de horeca werken, loop dan eens bij restaurants / café's in, wil je gewoon in een supermarkt werken, loop daar dan eens ff naar binnen etc. Ligt eraan wat je wil. Er zijn genoeg bedrijven / sectoren te vinden waar ze zoeken naar (alleen of onder anderen) vakantiekrachten.
Probeer ook eens te informeren bij bijvoorbeeld zwembaden of ijssalons. Door het warme weer en de vele klanten kunnen ze dan in de zomer wel iemand extra gebruiken.
Ook uiteraard je inschrijven bij wat uitzendbureaus.
Oud 14-03-2005, 22:05
Liss
Liss is offline
Als je iets leuks wilt moet je nu al beginnen met zoeken.
Ik ben +- een maandje geleden begonnen ermee en nu aangenomen, begin april is er al een bijeenkomst voor vakantiewerkers van dat bedrijf, wordt uitgelegd wat het werk precies inhoud enz.
Reageren

Regels voor berichten