Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 16:44
mystery86
mystery86 is offline
Hoi mensen,

Echt heel lief als jullie dit even willen lezen en advies kunnen geven...

Ik heb vanavond een date met een jongen die ik een tijd niet heb gesproken. We gaan naar de bioscoop maar verder geen bedoelingen aangezien ik nog heel erg met me ex in me hoofd zit. Alleen hij heeft geen idee wat er de laatste tijd is gebeurd... alleen dat ik vrijgezel ben meer niet. Nu twijfel ik of ik hem alles moet vertellen of niet. Hij zal alles wel meteen snappen maar ik weet niet zeker of ik wel wil dat hij alles weet.

Verder nog iets... hij zegt steeds dingen als: Als jij maar bij me bent, enz. Ik wil niets met hem gewoon een gezellige avond maar hoe maak ik dat duidelijk zonder bot te zijn en heb te kwetsen?? Please help!
Oud 11-03-2005, 16:57
Verwijderd
valt toch niet veel over te praten in de bioscoop
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 16:58
Qimm
Qimm is offline
ik zou hem wel laten merken dat je geen intresse hebt in meer dan even een flmpje.
Oud 11-03-2005, 17:12
Verwijderd
Ik denk dat de bioscoop zoiezo geen goede plaats is om af te spreken. je kan toch niet praten. en vaak als je iemand van het andere geslacht mee vraagt naar de bios dan heb je zeker bij bedoelingen en als jij dat niet hebt dan is het eigenlijk niet zo slim dat je er op ing aat en hem daarmee valse hoop geeft. maar natuurlijk blijft het altijd jou keuze wat je doet
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 17:18
mystery86
mystery86 is offline
Citaat:
Qimm schreef op 11-03-2005 @ 17:58 :
ik zou hem wel laten merken dat je geen intresse hebt in meer dan even een flmpje.
Ja dat is ook de bedoeling.... maar hoe?
Oud 11-03-2005, 17:19
mystery86
mystery86 is offline
Citaat:
renee182 schreef op 11-03-2005 @ 18:12 :
Ik denk dat de bioscoop zoiezo geen goede plaats is om af te spreken. je kan toch niet praten. en vaak als je iemand van het andere geslacht mee vraagt naar de bios dan heb je zeker bij bedoelingen en als jij dat niet hebt dan is het eigenlijk niet zo slim dat je er op ing aat en hem daarmee valse hoop geeft. maar natuurlijk blijft het altijd jou keuze wat je doet
We vonden die film allebei wel leuk en dachten nou dan gaan we samen.. en pas daarna deed hij zo vaag.
Als ik dit wist had ik nooit afgesproken om naar de bioscoop te gaan.
Oud 11-03-2005, 17:35
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Misschien even voordat jullie naar de bioscoop gaan gezellig wat drinken, en dan vertellen hoe het zit. Weet hij tenminste ook waar hij aan toe is! Want als je eenmaal in de bios zit is het een beetje lastig praten he .
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 18:02
filia dei
filia dei is offline
ah, t'is zo vreselijk voor die jongen als je de hele avond over je ex gaat lopen brallen, terwijl hij probeert je te versieren. Niet doen dus!

Maar goed, wel duidelijk maken dat je geen bij bedoeling hebt en niet toe bent aan een relatie. Ergens vlak van te voren, en daarna ga je gewoon een leuke avond hebben.
Oud 12-03-2005, 08:53
Wolter
Wolter is offline
Je bent nu geweesta sl het goed is.
Heb je die jongen duidelijk kunnen maken dat je voorlopig nog neit iets nieuwe wilt?
Oud 12-03-2005, 09:29
Multilot
Multilot is offline
ik zit in dezelfde situatie vanavond, ik ben benieuwd naar jouw verhaal!
Oud 12-03-2005, 09:53
Verwijderd
Citaat:
mystery86 schreef op 11-03-2005 @ 18:19 :
We vonden die film allebei wel leuk en dachten nou dan gaan we samen.. en pas daarna deed hij zo vaag.
Dat weet je gewoon van te voren. afspraakjes met het andere geslacht en dan vooral dingen als bioscoop bezoek zijn ALTIJD met bijbedoeling. Mits er meerdere mensen mee gaan. vraag anders of een vriendin van je mee wil gaan en hij ook iemand mee neemt dan weet je in iedergeval dat er niets gebeurt en op een suptiele manier wordt het hem ook duidelijk dat je niets van hem wilt. of kies een film waar van je weet dat op het tijdstip dat je wilt gaan niet draait en dan iets anders bedenken wat iets neutraler is betreft "iets willen" (vaag? ja vaag!)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 10:00
Verwijderd
zeg dat je hem meer als "vriend" ziet.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 10:01
Verwijderd
Citaat:
mystery86 schreef op 11-03-2005 @ 18:19 :
vertel es.?
wat deed ie, dan wat is er gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 10:01
Verwijderd
o sorry ik dacht dat jullie al gegaan waren:$
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 10:05
Multilot
Multilot is offline
Dat had je natuurlijjk ook in een post kunnen samenvatten...

En als je naar de datum kijkt zie je dat ze idd al geweest is...
Oud 12-03-2005, 17:22
mystery86
mystery86 is offline
Haha maakt niet uit, ben inderdaad al geweest.

Even verslag doen dan maar:

Het was heel gezellig. Ik dacht in het begin nog wel "hoe ga ik hem subtiel duidelijk maken dat ik niets wil" maar we zijn gewoon naar de bios gelopen en even gekletst over hoe het nu ging en toen heb ik gezegt: Tja nog steeds over me ex aan het komen he, tja maja gaat wel goed hoor, en met jou?
Verder de hele avond weinig gepraat doordat we film aan het kijken waren natuurlijk. En ik heb alleen als hij een opmerking maakte die flirterig was bedoeld weer iets laten merken over me ex en het missen van hem, oftewel ik wil nog niets nieuws. (ook 1x letterlijk gezegt n.a.v. de film)
Vond het eigenlijk best goed gaan.
Aan het eind van de avond kwam het gedag zeggen en toen wist ik weer ff niet wat ik moest doen maar toen heb ik zo lang stil gestaan bij hem tot me bus best wel dichtbij kwam en toen moest ik heel snel naar me bus rennen dus geen ongemakkelijk gedoe maar snel naar bus moeten rennen.
Eind goed, al goed. Nu alleen probleem dat ie nog een keer wil afspreken...
Oud 12-03-2005, 23:08
Multilot
Multilot is offline
hoe toepasselijk
Ik ben net terug en 'we moesten het zeker nog eens over doen'
Oud 12-03-2005, 23:14
655321
655321 is offline
Gewoon tegen hem zeggen: Het is zo fijn dat ik met jou gewoon vrienden kan zijn. Van veel jongens heb ik het idee dat ze wat van me willen maar bij jou heb ik dat helemaal niet.

Hoef je ook niet meer zo moeilijk te doen met afscheid nemen.
Oud 13-03-2005, 10:52
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
655321 schreef op 13-03-2005 @ 00:14 :
Gewoon tegen hem zeggen: Het is zo fijn dat ik met jou gewoon vrienden kan zijn. Van veel jongens heb ik het idee dat ze wat van me willen maar bij jou heb ik dat helemaal niet.

Pijnlijker kan écht niet?
Oud 13-03-2005, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 13-03-2005 @ 11:52 :
Pijnlijker kan écht niet?
idd........er is op geen enkele manier waarop je het minder zacht kan zeggen, en het is een klein beetje in een wond porren met zout.... kan ej beter eerlijk zeggen wat je denkt.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 14:58
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
655321 schreef op 13-03-2005 @ 00:14 :

Jij bent een bitch.. Als je dit werkelijk zo zegt tegen jongens..
Oud 13-03-2005, 15:46
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
devilious schreef op 13-03-2005 @ 13:09 :
idd........er is op geen enkele manier waarop je het minder zacht kan zeggen, en het is een klein beetje in een wond porren met zout.... kan ej beter eerlijk zeggen wat je denkt.
Zeker als je vrij zeker bent dat die jongen wél iets met je wilt, nooit doen zoiets. Damn.
Oud 13-03-2005, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 13-03-2005 @ 15:58 :
Jij bent een bitch.. Als je dit werkelijk zo zegt tegen jongens..
sommige vrouwen ook totaal geen gevoel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten