![]() |
|
![]() |
De derde race van het seizoen komt er aan, de GP van Bahrein. Voorspel in dit topic wie er met de punten vandoor zullen gaan en bespreek achteraf de race. De eerste GP (van Australië) werd gewonnen door Fisichella, de tweede (Maleisië) werd gewonnen door Alonso.
Montoya doet niet mee, iets te fanatiek getennist ![]() Korte SBS6 tv-agenda: Zaterdagmiddag: 12.00 Formule 1: Eerste Kwalificatie GP Bahrein Zondagochtend: 09.00 Formule 1: Tweede kwalificatie GP Bahrein Zondagmiddag: 12:30 Formule 1: GP Bahrein voorbeschouwing 13.30 De race! Schrijf je ook in op http://www.f1manager.info/ (gratis), er bestaan nu helaas nog geen subleagues, maar zodra dat mogelijk is wordt er een scholierenleague gemaakt waaraan je mee kan doen. De bedoeling is om een team samen te stellen (2 rijders, chassis, motor, banden en babe) en met hun prestaties op het circuit kun je geld verdienen waarmee je betere rijders enz. kunt kopen. De babe staat er uiteraard maar voor de show, daar krijg je niks voor, voor zover ik weet dan ![]() Btw, de volgende race mag iemand anders de topic eens openen hoor ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Goed zo Albers! En nog bijna een volle seconde ook. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Barri had maar 2 trainingsrondjes gereden hé |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Idd leuke race, De la Rosa zou gewoon 1e of 2e rijder moeten worden, hij zorgde in z'n eentje voor zowat alle leuke momenten. BAR ging niet helemaal lekker ![]() ![]() Jammer dat Albers een keer extra naar binnen moest, anders was 't tussen hem en Friesacher wel spannend geweest denk ik en had ie ervoor kunnen eindigen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind trouwens wel dat Sandersss gelijk heeft.
||
Citaat:
![]() Tjah, ik zou ook niet echt vrolijk zijn als ik van McLaren naar Red Bull zou moeten gaan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||