Advertentie | |
|
![]() |
|
Een filemanager bijvoorbeeld. Als hij werkt, probeer eens Quixplorer, de filemanager van een vriend van me...
||
Citaat:
Oftewel, de boel uitpakken, bestandje bewerken en deze op een server zetten (als je er een hebt, tenminste..). Als je een usb-stick op die schoolpc's mag gebruiken, raad ik je portable nvu aan.
Laatst gewijzigd op 21-03-2005 om 12:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar je vereiste is idd dat een dynamische pagina kan geladen worden, wil CMS werken Alhoewel je natuurlijk ook via programma's (denk aan, zelfgescreven software die luisterd op poort XX die bestanden kan aanpassen), of via remotely controlling een pagina zou kunnen aanpassen. Als je een hosting heb zonder server-side scriptingtalen, en geen toegang tot het openen van programma's op bepaalde poorten acht ik de kans klein dat zo'n systeem werkt. (Overigens, bij mij op school kan je via de proxy wel FTPen, zodoende kun je je pagina dus wel aanpassen)
|
![]() |
|
|