Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad, de TROS mag wat mij betreft commercieel gaan. Of samengevoegd worden met RTL4. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
de beeb doet wel degelijk aan amusement. Ze zijn alleen minder schreeuwend slecht in hun amusement. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weg met reclames, één zender minder kan volgens mij ook prima. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kunst en cultuur achter de decoder! 24/7 voetballen en reportages uit Salou! Geef me dan maar meteen een spuitje. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: Wat is aďds? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Aďds, dat is een heel enge ziekte, misschien heb je er ooit iets over gehoord op tv ofzo? ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dank, alwetende, ik zal de speling meteen aanpassen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is toch raar dat een partijtje met 6 zetels (1tje meer of minder?) heel Nederland onomkeerbare hervormingen door de strot duwt waarvoor de overgrote meerderheid van Nederland niet heeft gekozen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien probeer ik hier het punt te maken wat ik Femke Halsema -die trouwens heel sterk was vandaag- toevallig zonet ook heb zien maken: als CDA bij volgende verkiezingen buiten de coalitie zou komen, zou ze óók tegen de gekozen burgemeester stemmen. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verrek, coalitie overleg. Mischien is dat overleg over hoe hard Nederland failliet moet gaan, of hoe zwaar ze alles dat z'n kop boven het maaiveld durft uit te steken kunnen afpersen, maar het blijft overleg.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wouter Bos for president... Love & Peace | 394 | 16-01-2006 15:16 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
Films, TV & Radio |
Radio 4 mogelijk uit ether ten gunste van zender voor allochtone jongeren. Verwijderd | 85 | 12-10-2005 13:21 | |
Films, TV & Radio |
Talpa = Tien Miss Pannekoek | 145 | 24-05-2005 12:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 |