Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik hoor wel vaak dat xtc meevalt eigenlijk ![]() naja ik ga binnenkort weer s paddo's doen, das ook dope shit |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() favoriete drugs: alcohol natuurlijk (qua effect, die katers ![]() Laatst gewijzigd op 27-03-2005 om 23:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() tis vette rotzooi ![]() en na afgelopen weekend heb ik tog wel een nieuw rijtje. lsd is echt nmr 1 ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() First time lsd?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() veel plezier ermee, en bereid je voor op een poepachtige ranzige smaak als je het puur in een pijpje rookt.
|
Ik proef helemaal niets aan de salvia
![]() Maargoed: http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=Salvia http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia.shtml En de kracht van de werking verschilt enorm per persoon. Ik persoonlijk heb vrij veel nodig om flink te trippen, maar ik ken ook iemand die na een snufje 5x al naar andere werelden gelanceerd wordt. Een beetje voorzichtigheid is dus wel geboden.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Dat is in ieder geval geen optie als je aan dergelijk tel. nr wil komen ![]()
||
![]() |
Citaat:
een plant waarvan de gedroogde bladeren voor sommigen een deur naar een andere dimensie zijn, en voor sommigen een hoopje troep waar je slechte nasmaak van krijgt. ik hoor bij de eerste groep YEAH ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enorme BIO dat je bent! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Essentiële Hiphop albums Lenny K | 292 | 13-01-2007 17:30 | |
Muziek |
[Hiphop] Concerten, releases, nieuws.. enz Deel 5 Eresh'kigål | 500 | 12-04-2006 20:36 | |
Lifestyle |
Uitermate irritante woorden, zinnen & uitdrukkingen topic ZerO | 500 | 31-03-2005 10:17 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Drugs & Alcohol |
dope flash filmpje psilo | 16 | 24-05-2003 16:04 | |
Vrije tijd |
NBA basketbal TeiZ | 68 | 13-06-2002 19:17 |