Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk wel dat nuchterheid en mystiek in de regel niet zo goed samen gaan. Bovendien heb ik niet zo veel met toeval. Zelfs wetenschappelijk is het begrip toeval loos. Als ik alle deeltjes die er zijn zou bevatten zou er ook geen toeval zijn. Voor mij is toeval ofwel een onvermogen om alles te bevatten of een hele hoop factoren die doorgaans te onbelangrijk zijn om te noemen en die het model voor de werkelijkheid te moeilijkheid zouden maken, om niet gek te worden, en daarom buiten beschouwing worden gelaten. Zoals hierboven al gezegd: bij mystiek gaat het er vooral om wat het voor jou betekent in plaats van wat het objectief is, hoe gek dat misschien ook klinkt.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heeft lang geduurd voor ik haar kon accepteren en we hebben nou niet echt n megagoeie band ofzo...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ze was te vroeg dus eigenlijk nog niet verwacht...
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[statistiek] poissonverdeling (toeval of niet) Verwijderd | 0 | 20-03-2007 20:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Rampzalige aanslag op Los Angeles voorkomen'////Toeval of bewust? Hydrogen | 63 | 15-02-2006 17:30 | |
Liefde & Relatie |
is dit een "teken" of niet? issie88 | 13 | 29-04-2005 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Te snel of niet? Boris_Beer | 48 | 03-02-2005 13:12 | |
De Kantine |
Is dit nou toeval of niet? duifeltje | 51 | 11-09-2004 20:03 |