Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ze zijn blijkbaar de beste ploeg uit de eerste divisie, ze staan eerste, dus zitten ze volgend jaar in de Eredivisie. Het is niet zo dat ploegen in de eredivisie geen grijd voetbal spelen oid. Kunstgras zou inderdaad niets uit hoevenm maken.
||
Citaat:
NEC, samen met vele andere clubs, traint ook regelmatig op kunstgras, de helft van de eigen velden is kunstgras gecombineerd met echt gras.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Trouwens ook wel jammer dat AGOVV geen nacompetitie speelt... Ploegen die dat wel doen: - Sparta (als er geen wonder gebeurt) - VVV - Zwolle ![]() - Volendam - Helmond Sport - Telstar (als er geen wonder gebeurt)
||
Citaat:
||
Citaat:
Sparta kan in de HCE inderdaad óók geen aanvallend voetbal spelen. Als zelfs NEC met attractief voetbal geen plek in het linkerrijtje kan bezetten, zie ik geen enkele eerstedivisieclub dat voor elkaar krijgen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
RBC VVV Volendam Telstar Den Bosch Sparta Zwolle Helmond Sport Dan geef ik RBC veel kans en wordt de tweede poule heel erg spannend. In alle vier de ploegen zit een goede mogelijkheid.
||
Citaat:
Ik heb vandaag een heel slecht de graafschap gezien, maar ik denk dat ze tegen vitesse toch 100% kunnen gaan.
||
Citaat:
Overal met 6-0 onderuit en hopelijk komen wij ze dan nog wel tegen in de beker. Het liefst uit, want dat is zo'n beetje de enige wedstrijd van het seizoen die we altijd winnen. Originele liedjes trouwens vrijdag! 'Nooit meer Deventer....' |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bleef Robin Schmidt bij de reservedoelman van Sparta logeren? Persoonlijk weet ik niet of Heracles echt van die beukers in hun elftal hebben. Achterin misschien wel met Nico-Jan Hoogma en Reekers, maar voor de rest lopen er daar ook een heleboel jankeballen rond. De Visscher moeten jullie ook nog wel kennen, Leurink doet ook niets anders dan zeuren en Quansah gaat nooit stand houden tegen het publiek van clubs uit de eredivisie. Tamerus blijft een goede voetballer, ook voor het hoogste niveau. Ik ben benieuwd hoe lang die nog blijft. Eigenlijk gun ik het alleen Remon de Vries, alleen al omdat die nog geen vedette-trekjes krijgt; iets wat zijn AGOVV-vriendjes van weleer al wel hebben. Maar maak je borst maar nat voor deze derby. Heracles is ervan overtuigd jullie op alle klasse te overtreffen. Misschien worden jullie voortaan het lijdend voorwerp in de column 'onder de loep' op de pagina van vak Q. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je daar met zevenhonderd man het stadion probeert op te tillen en ergens in Zuid-Polen weer neerzet, zullen ze ongetwijfeld opperen dat ze in het stadion zaten en dus niets hebben gevoeld, gezien of gehoord. Sterker nog, ze zullen (getooid in hun HAFC casual sweaters) de trapjes van vak Q afklimmen en met hele harde kern van Legia Warschau (inclusief de bijbehorende Hagenezen) de grond aanvegen. Onder leiding van de zeer sympathieke Peter Bosz overigens, want die veegt met iedereen de vloer aan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nog feestjes verstoord gisteren? P.S. Ik las in de krant dat we tegen elkaar oefenen op het amateur-terrein van Terwolde. Dus annuleer je vakantie maar vast! |
![]() |
|||||
Citaat:
Ik denk dat Almelo zich gaat verschuilen achter grote combi’s, maar ik hoop zeker dat andere clubs gewoon vrij vervoer krijgen naar hun mooie dorpje. Kan ik ook nog een keer met Utrecht of weet ik veel wie meegaan. Citaat:
Vroeger hoorde je nooit een Twentenaar kwaad spreken over een Heraclied, een supporter van ‘Kowet’ had overigens ook nooit een slecht woord over voor de club uit Almelo. Sterker nog, ik kan me herinneren dat wij altijd hele middagen door het centrum van Almelo konden banjeren (voor de Kabouter kon je altijd prima zitten!) en er soms ineens heel even wat te beleven viel als Heraclieden met bevriende Twentenaren hun kop lieten zien. Vaak twee Heraclieden met dertig Twentenaren, waarbij overigens ooit een vak P’er met een heel raar shirt te bewonderen was. Het Feyenoord shirt met achterop de tekst: ‘Moord’ en een datum refererend naar Erik Lassche. Daarom zijn de praatjes ook zo kansloos (en helaas trappen we er allemaal in en laten we ons allemaal opnaaien door een zielig lapje tekst op een internetpagina), maar ik kan me nog herinneren dat we als piepjonge ventjes al door Almelo liepen te rennen. Elk jaar weer. En het maakt niet uit waar je komt, maar je komt nooit ergens een Heraclessupporter tegen. Volgens mij heb ik zo’n beetje in elk gehucht (zelfs Preston Palace!) in het oosten -en één keer Renesse en een feest in Zaandam- wel een keer Twentenaren getroffen. Citaat:
Hoewel je dan altijd nog kunt verzinnen dat je midden in de nacht aan het voetballen was op een pasgeverfde viaduct, ergens veertig kilometer van je bed. Maar het viaduct is jullie gegund; ik doe er niet meer aan mee. M’n auto zit nog steeds onder de gele verf! Citaat:
Misschien gaan er nog vijftig man vanaf uit veiligheidsoverwegingen; kunnen jullie met vier busjes weg uit Enschede. Anders ken ik nog wel een leuke sportkantine vlakbij het stadion, misschien dat ze daar tv oost willen aanzetten? Laatst gewijzigd op 21-05-2005 om 20:14. |
![]() |
||
Citaat:
Ik besef mezelf heel goed dat vaders met kinderen niet meer naar het voetbal kunnen dankzij types als mij; van dat volk wat onleesbare spandoeken ophangt (met milde tekst!) en ook nog eens in een onverstaanbaar (volgens mij Marokkaans) een afwezige speler uitscheld voor varken. Of Luinge kan Marokkaans, of hij hallucineert waardoor onleesbare spandoeken ineens wel leesbaar worden of hij had al een paar weken geen aandacht meer gehad. Hoogtepunt van de avond was het afscheid van Dennis Hulshoff, waardoor het leek alsof de complete selectie tijdens de ereronde (voor de prachtige 17e plek) werd onthaald voor een kampioenschap. Ach ja, het levert ons in elk geval een extra supporter op voor volgend jaar! Vrienden (1) ‘Aan de medespelers uit zestien jaar voetbal heb ik geen vrienden over gehouden. Gek eigenlijk, als je samenspeelt ben je best close, maar als je elkaar niet elke dag ziet is het snel voorbij. Nee, ook met Marco Heering en Paul Bosvelt ga ik niet meer om. Kwik, kwek en kwak werden we genoemd. We speelden aan de rechterkant en leken vanwege het lange haar op elkaar. De enige speler die ik nog wel regelmatig zie is Jeroen Heubach van Twente. Met hem drink ik nog eens wat.’ Vrienden (2) ‘Onder de supporters heb ik wel vrienden gemaakt. Van de fanatieke aanhang van Go Ahead ken ik iedereen. Tot ik in het eerste speelde stond ik tussen die jongens op de tribune en volgend seizoen waarschijnlijk weer. Klopt, ik heb ze wel eens geholpen. Toen het Bengaals vuurwerk net verboden was smokkelde ik dat voor ze mee. Bij de warming-up had ik het onder het trainingsjack en bracht het even naar hun vak. Met de Eagles-supporters heb ik een hele sterk band, maar ik kon ook goed overweg met de Twente-fans. Na afloop van de wedstrijden dronk ik mijn biertje in het honk van Vak P. Met een supporter uit Hengelo heb ik nu een goed contact. We komen bij elkaar over de vloer.’ |
![]() |
||
Citaat:
Tijdens de zogenaamde tatoeageactie (om geld in te zamelen voor onze noodlijdende club) moest er geverfd worden. Bij wijze van cultuur verschene foto’s van tatoeages niet alleen in een boekje, maar kwamen ze ook in het centrum te hangen op een houten muur die wij, als initiatiefnemers, moesten schilderen. Om 08:00 ’s ochtends zaten de eersten aan het bier en toen alles af was en er wat gele verf overbleef ontstond het idee om rond 23:00 (ruim 15 uur bierdrinken, hasjroken en andere verboden dingen later) de kleur wit op het viaduct bij Markelo van een gele kleur te voorzien. Dankzij een combinatie van allerlei verboden middelen bleven de schilderingen beperkt tot wat gele vegen op de witte verf, wat terminale ziektes in combinatie met de club FC Twente en nog wat andere schrijffouten. Nadat de eerste dronkelap in een sloot was gevallen, de tweede besloot om heel onhandig met een kwast in de buurt van mijn auto te komen en een derde de pot verf om liet vallen ben ik toen doorgereden naar New York in Hengelo. Toen we terugkwamen zat de verf er nog op, drie avonden later kwam Heracles langs en weer een dag daarna was het viaduct weer bij het oude. Ach ja, iedereen zo zijn of haar gebied hè. Wij Apeldoorrrrrrrrrners zijn kakkers, in Demtâh wonen schooiers en het achtergestelde gebied achter het viaduct is Tukker Territory; het is jullie gegund. In elk geval kun je erop rekenen dat ze jullie middenstip een keer gaan jatten, meestal doen ze dat niet op de vooravond van de wedstrijd maar ongeveer zeventien dagen voor de wedstrijd zodat je er flink goed rekening mee kunt houden. Dit is trouwens geen eerlijk spelletje aangezien hun middenstip niet te jatten is, al zie ik er mensen voor aan dit toch stug te proberen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Afgezien van deze twee voorbeelden wil ik geen harde uitspraken doen naar een van de twee clubs (of beter: hun supporters), maar ik vind het wel heel erg jammer dat dit weekend zo'n discussie heeft moeten losbarsten met argumenten die voornamelijk nergens op slaan. Ik hoop dat dit seizoen de supportersgroepen zich meer inhoudelijk op het voetbal gaan richten in plaats van zich bij voorbaat al zo verschrikkelijk agressief en kinderachtig op te stellen naar elkaar toe. Ook op dit forum.
||
Citaat:
Het neergelegde voetbal van mijn voetbalclub: ronduit dramatisch. Heracles was qua voetbal op alle fronten beter. Of vond iemand anders misschien van niet? |
![]() |
|||
Citaat:
Wij zijn er als eerste ingetrapt en nu trapt Twente erin. Ze wakkeren het vuurtje zodanig aan dat iemand reageert, zij wachten af, spitten het onderdelf en verbuigen naderhand gigantisch de waarheid waardoor de reagerende club met de sancties zit en Heracles hallucinerend-knap zichzelf gelooft. Citaat:
En heeft de AHF alweer een nieuw ‘nummer’ gemaakt? Komen er snel foto’s van stoere jochies met Burberry-petjes en foto’s van politiebusjes online? Ik zal het komende seizoen hun publicaties nog wel eens komen bekijken en als ik ze lees zal ik aan jou denken, terwijl je jezelf machteloos kapot zit te ergeren aan hun onzinnige verhaaltjes. Wat dat betreft Jeopardize gelijk; het is ontzettend kinderachtig. Maar zij zijn begonnen!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers & geruchten deel II Uitgeluld | 500 | 27-04-2004 05:54 | |
Vrije tijd |
Nacompetitie Verwijderd | 117 | 28-06-2003 09:25 | |
Vrije tijd |
Transfers: EmilioFCG | 94 | 14-10-2002 08:02 |