Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 22:15
Verwijderd
groep A: Zwolle, Go Ahead, FC Den Bosch, Helmond Sport
groep B: Excelsior, Emmen, Heracles, Volendam

gok maar.
groep A lijkt me beter. Ik gok dat Zwolle er in blijft, anders FC Den Bosch.
Groep B kan alles worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2003, 07:32
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Voor groep A moet je Helmond Sport ook niet onderschatten, ze ziujn niet voor niks derde geworden. Maar voor deze groep heb ik totaal geen voorkeur.

Groep B wordt een eitje voor Excelsior, aangezien Emmen altijd slecht presteerd in de nacompetitie en Heracles en Volendam weinig in te brengen hebben. Jammer
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 08:11
Thomas
Thomas is offline
In groep A gaat Helmond Sport winnen, denk ik.

In groep B blijft Excelsior er bijna vanzelfsprekend in.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 10:50
Verwijderd
nou, zo zeker zou ik niet zijn over excelsior.
Die club heeft 5 punten na de winterstop gehaald...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 10:52
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
go ahead/helmond sport en heracles moeten promoveren
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 10:59
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
ik denk:
A FC Den Bosch, hebben al vaker in de eredivisie gepseeld, goede selectie.
B Emmen, die hadden echt een superseizoen!
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 12:07
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Het bestuur van FC Zwolle heeft de aanklager betaald voetbal gevraagd een onderzoek in te stellen naar de geldigheid van de uitslag van het duel tussen Groningen en PSV. De wedstrijd eindigde op hemelvaartsdag in 0-0. Aan dit resultaat hadden beide clubs voldoende, PSV voor het kampioenschap en FC Groningen ontliep dankzij een beter doelsaldo de nacompetitie. Door de salonremise in het Oosterpark was de ploeg van trainer Peter Boeve - ondanks de 2-1 winst op degradant De Graafschap - tot de nacompetitie veroordeeld.

"We willen vooral graag weten hoe de KNVB denkt over de rol die PSV in de uitwedstrijd tegen FC Groningen heeft gespeeld", verklaarde algemeen directeur van FC Zwolle Jeroen Bijl. "Vijf wedstrijden voor het einde van de competitie had PSV dit duel vrijwel zeker gewonnen. De KNVB moet zich maar eens uitspreken over de manier waarop die ploeg tegen FC Groningen heeft gespeeld."

Bijl besefte dat de bewijslast voor mogelijke 'competitievervalsing' moeilijk ligt. "Wij baseren ons op tv-beelden en verhalen in de krant. Maar deze zaak zit ons heel hoog. Onze belangen zijn ernstig geschaad. De financiële gevolgen van een eventuele teruggang naar de eerste divisie zijn zeer groot. Daarom willen we weten van de KNVB wat haar standpunt is."

Guus Hiddink sprak na afloop van de wedstrijd in Groningen over een niet-aanvalsverdrag. "Maar geloof me, het verdrag was niet vooraf ondertekend. De wedstrijd liep gewoon zo. Wij blij, zij blij", voegde de PSV-coach toe.

De KNVB heeft het protest van FC Zwolle bevestigd. De aanklager betaald voetbal zal op korte termijn beslissen of hij een vooronderzoek instelt naar de gebeurtenissen in het Oosterpark. Het is voor het eerst dat de aanklager zich over een dergelijke zaak buigt.
teletekst 649


bij voorbaat kansloos...
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:20
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ik gun het Zwolle en Emmen.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:46
EmilioFCG2
Avatar van EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
waarom wordt gvd die van mij gesloten en deze niet?

tofke leg maar uit
__________________
| !!FCG!! | gelukkig getrouw is met sterre | nachtploeg | Selien is lief |
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 14:36
Hallelujah
Hallelujah is offline
Ik denk niet dat "Excelsior vanzelfsprekend gaat winnen" hoor... zo goed spelen ze laatste tijd helemaaaal niet.

Ik denk Zwolle en Emmen, ik hoop Zwolle en Excelsior
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 30-05-2003 @ 23:15:
groep A: Zwolle, Go Ahead, FC Den Bosch, Helmond Sport
groep B: Excelsior, Emmen, Heracles, Volendam
Het kan dit seizoen alle kanten uit. Ik zei dat Zwolle en Excelsior er voor mijn part eruit mochten, maar het lijkt me wat het Nederlandse voetbal betreft nog minder om clubs als Helmond Sport in de Eredivisie te krijgen, die gasten hebben slechts 3 tribunes. Maar Helmond Sport moet je echt niet onderschatten. Leuke voetballende ploeg en een trainer met ervaring in de nacompetitie. Toch als je de selectie van Den Bosch ziet, zie je toch meer spelers van naam, ongeveer even sterke linies en wat mij betreft de sterkste van de drie eerste divisie clubs in deze poule. Go Ahead kan ook aardig voetballen, maar ik had ze van tevoren van dit seizoen nóg hoger ingeschat. Een ploegje dat vooral in het begin van de competitie vrij wisselvallig was, maar in de personen van Kuiper, Marbus en Kooyman drie ervaren mensen rond heeft lopen. En Yildirim is een van de grootste talenten in de eerste divisie dit seizoen.

In groep B is Emmen de sterkste ploeg van de drie eerstedivisie ploegen. Hebben natuurlijk de topscorer van de eerste divise in huis (maar die gaat wel aan het einde van dit seizoen weg), een aantal snelle buitenspelers, een goed centraal verdedigingduo, het is tactisch een goed elftal. Heracles heeft met name in de eerste 20 wedstrijden dit seizoen laten zien een hele leuke ploeg te hebben met spelers die zich steeds verder ontwikkelen (Jansen, Looms, Rose) en ook een veel scorende spits, die ook vertrekt na dit seizoen. Toch zag je dat het met Heracles de laatste 15 wedstrijden wat moeizamer ging. Volendam heeft een hele jonge ploeg, een ploeg die zeker niet eredivisie waardig is en het verbaasde mij ook dat ze vooral na de winterstop veel wonnen. Ik denk toch dat de weinige ervaring van deze ploeg de factor is dat ze waarschijnlijk volgend jaar gewoon eerste divisie spelen, maar het kan ook een factor zijn waarmee ze kunnen stunten!

We zullen zien. Ik gok in poule A op FC Den Bosch als winnaar, ook met de wetenschap dat bij Zwolle veel spelers door gelgebrek moeten vertrekken na dit seizoen en ze dan dus een nog minder kwalitatievere ploeg hebben op eredivise niveau.

In poule B denk ik dat het vooral gaat tussen Excelsior en Emmen, waarbij ik sterk vermoed dat Excelsior erin blijft. Maar het verschil tussen die twee is zeer klein, ondanks dat het twee heel verschillende teams zijn. Maar ik gok op Excelsior.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:21
robertinho
robertinho is offline
Ik hoop iig dat Excelsior blijft want ze spelen leuk voetbal en meestal vallen veel doelpunten. wat maakt et nou uit of het voor of tegen is
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:30
Rossoneri
Rossoneri is offline
Excelsior en Zwolle blijven gewoon denk ik
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 20:31
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Ik denk dat Go Ahead met 10-0 gaat winnen van Zwolle in de nacompetitie. Je zal maar op vrijdag de 13e naar Deventer moeten....!
Helmond schat ik niet echt hoog in, waarom die in godsnaam 3e zijn geworden is me de laatste dagen echt een raadsel!
Den Bosch is een ploeg die het erg goed kan gaan doen in de nacompetitie.
Zwolle kan in principe alleen maar verliezen en ik denk dat zoiets heel vervelend voetballen is, vooral voor een ploeg die niet bijzonder veel meer capaciteiten heeft dan de andere deelnemers in de poule.
En Go Ahead....
Tja, we blijven hopen maar ik reken nergens op.

In poule B. geef ik Volendam een redelijke kans al hebben die een jonge ploeg. Heracles kan leuk voetballen, maar voor hun geld hetzelfde als voor Emmen.
Dat zijn clubs die geen eredivisie uitstraling hebben en op een of andere manier lukt het dan ook niet in de nacompetitie.
Zoals al eerder is aangegeven heeft Emmen nog nooit ene hele pepernoot geraakt in die hele nacompetitie!
Ik geen Volendam een goede kans, maar reken op Excelsior.
Spelen heel leuk voetbal (vorige jaren al) en ik denk dat de 17e plaats in de eindstand geen goede weerspiegeling was van deze competitie.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 10:58
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Zwolle blijft erin. Die gun ik het meer als GAE. Dat is een ploeg die aardig mee kan op eerste divisie niveau, maar in de eredivisie komen ze toch duidelijk tekort.
Poul B heeft emmen de grootste kans aangezien ze het hele seizoen al aardig lopen te voetballen. En ze hebben een goeie spits ( die weer vertrekt over 6 wedstrijden )
Heracles zie ik niet promoveren, tegen Volendam zal het nog wel lukken en tegen Excelsior ook nog wel,maar tegen emmen hebben we dit seizoen 2 x verloren.Weliswaar 1x onverdiend
Poul A: Zwolle, Helmond Sport, Eagles, Den Bosch
Poul B:Emmen,Heracles, Excelsior, Volendam.
Dit is mijn voorspelling maar toch hoop ik dat bij poul b de eerste en tweede plek zullen omdraaien
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De eerste wedstrijden:

Poule A:
Helmond Sport - FC Zwolle
FC Den Bosch - Go Ahead Eagles

Poule B:
Emmen - Excelsior
Heracles Almelo - FC Volendam
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 12:16
karamba
karamba is offline
Zwolle moet erin blijven want ze zijn gelijkwaardig aan clubs als Vitesse, Groningen en RBC!!! Het gaat met Excelsior was te groot zodat ik zou zeggen dat Excelsior eruit moet!!! En het gat tussen Emmen en de rest in de Eerste divisie was ohwk heel groot zodat de optelsom makkelijk wordt... Emmen erin, Excelsior eruit!!! Maarrrrrr... Emmen verliest vd Linde aan Groningen en de Groot aan Utrecht. Misschien wel meer toppers, zodat ze straks geen eredivisie waardige selectie krijgen. Nou ja... laten we dan voor Volendam of Heracles hopen... Er zijn sowieso te veel profclubs uit het zuiden zodat ik hoop dat ze uit andere provincies komen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 14:07
Hallelujah
Hallelujah is offline
weet iemand of er nog iets van live uitgezonden wordt?
Ik weet wel dat er 's avonds samenvattingen komen op sbs6, maar ik kan me herinneren dat er vorig jaar paar wedstrijden te zien waren van excelsior op TV Rijnmond.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-06-2003, 14:30
Verwijderd
Wat is nacompetitie?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 14:36
TimTaylor
Avatar van TimTaylor
TimTaylor is offline
Helmond en volendam.
__________________
hohoho
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 18:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik hoop Zwolle en Heracles, maar denk Zwolle en Excelsior

Poule B kan een hele vage poule worden.
Volendam en Heracles zijn de vorm die de in het midden van het seizoen toonden volledig kwijt, Emmen heeft nog nooit goed gepresteerd in de nacompetitie en Excelsior moet van Feyenoord weer een tree lager spelen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:39
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
omaltievo schreef op 03-06-2003 @ 15:30:
Wat is nacompetitie?
een competitie na de echt competitie... Met als inzet 2 plaatsen in de hoogste afdeling
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
omaltievo schreef op 03-06-2003 @ 15:30:
Wat is nacompetitie?
in Nederland gedradeert de nummer laatst (18) van de hoogste klasse
de nummers 16 en 17 moeten een kleine competitie spelen voor promotie/degradatie tegen 6 clubs uit de eerste divisie
Deze clubs zijn de winnaars van een competitie in de echte competitie
Periode 1 = wedstrijd 1 t/m 8
Periode 2 = wedstrijd 9 t/m 16
Periode 3 = wedstrijd 17 t/m 24
Periode 4 = Wedstrijd 25 t/m 32
de laatste 2 wedstrijden tellen neit voor een periode

de winnaars van de periode spelen automatisch nacompetitie en als de winnaar van een vorige periode een periode wint krijgt de nummer 2 de titel (de 3e krijgt in géén geval de titel)

Na afloop van de competitie wordt deze lijst aangevuld tot 6 clubs (stel de nummers 1, 2, 5 en 11 hebben een periode)
de nummer 1 promoveert automatisch, dus krijgt de eerstvolgende club de periode en dat is nummer 3
dan blijven er nog 2 plaatsen over, die worden toebedeeld aan de nummers 4 en 6

dan speelt de nummer 16 van de hoogste klasse tegen de nummers 3, 5 en 11
en de nummer 17 tegen de nummers 2, 4 en 6

Deze competitie telt net zoals de CL uit- en thuiswedstijden en de winnaar van de poule promoveert of blijft in de hoogste klasse
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 20:09
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Ik denk dat Zwolle het wel gaat halen
Excelsior zal waarschijnlijk wel afdalen, ik schat Emmen hoger in
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 21:08
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-06-2003 @ 20:55:
Deze competitie telt net zoals de CL uit- en thuiswedstijden en de winnaar van de poule promoveert of blijft in de hoogste klasse
Is dat zo? ik dacht dat de clubs maar 1x tegen elkaar spelen ipv 2x (thuis- en uitwedstrijd).

Zwolle en Excelsior vanavond niet egt positieve uitslagen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 21:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Uitslagen eerste wedstrijden en de standen:


Zwolle mager hoor, 0-0. Dan constateer ik dus opnieuw dat Helmond Sport nog niet zo'n slecht ploegje heeft. En Den Bosch start meteen flitsend, gezien de uitslag. Waren ook mijn woorden ("de beste eerste divisie club in deze poule"). Excelsior start niet lekker, denk toch dat Emmen de grooste concurrent is en in de competitie haalde Excelsior toch meer punten uit als thuis. Maja elke wedstrijd is anders... Volendam toch best verrassend, dat ze uit van Heracles winnen. Hebben volgens mij niet veel ploegen gedaan dit seizoen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 21:36
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik denk dat FC Den Bosch wel gaat promoveren, zeker na vandaag.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 17:49
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik voorspel dat zowel Excelsior als FC Zwolle erin blijven (in de eredivisie dus).
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 19:44
Verwijderd
Ik hoop dat Helmond Sport promoveert. Natuurlijk omdat ik in Helmond woon

Komende maandag ga ik kijken, das de laatste dag van de nacompetitie, dusss hopelijk extra spannend. GOO Helmond Sport!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:20
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Myself! schreef op 04-06-2003 @ 20:44:


, das de laatste dag van de nacompetitie,



Er moet ook nog een terug progamma zijn je moet 2 keer tegen elke tegenstander
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 00:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
het schema:
06/06
FC Zwolle - FC Den Bosch
Go Ahead Eagles - Helmond Sport
Excelsior - Heracles Almelo
FC Volendam - Emmen

09/06
FC Zwolle - Go Ahead Eagles
Helmond Sport - FC Den Bosch
FC Volendam - Excelsior
Heracles Almelo - Emmen

13/06
Go Ahead Eagles - FC Zwolle
FC Den Bosch - Helmond Sport
Excelsior - FC Volendam
Emmen - Heracles Almelo

16/06
FC Den Bosch - FC Zwolle
Helmond Sport - Go Ahead Eagles
Heracles Almelo - Excelsior
Emmen - FC Volendam

19/06
FC Zwolle - Helmond Sport
Go Ahead Eagles - FC Den Bosch
FC Volendam - Heracles Almelo
Excelsior - Emmen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 04-06-2003 @ 21:20:


Er moet ook nog een terug progamma zijn je moet 2 keer tegen elke tegenstander
ohh dan ben ik verkeerd voorgelicht

Nou ja, het wordt toch wel spannend Tegen Den Bosch
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 11:08
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Myself! schreef op 05-06-2003 @ 17:02:
ohh dan ben ik verkeerd voorgelicht

Nou ja, het wordt toch wel spannend Tegen Den Bosch
'k Zat gisteren op het puntje van m'n stoel!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:01
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Excelsior heeft al 2 keer verloren. Kutclub. Die horen ook echt niet in de eredivisie thuis.

FC Zwolle vind ik wel een eredivisieclub, en FC Den Bosch zou ook wel kunnen. Misschien is het leuk als Emmen een keertje promoveert (dan weten we meteen wie er volgend jaar weer degradeert, dus degradatiespanning hebben we dan niet komend seizoen..).
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 16:08
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Excelsior heeft dr nou al 2 verloren. jammer, is een leuke club
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 17:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jaja, Volendam tot nu toe de verrassing!!! In in poule A lijkt het te gaan tussen Zwolle en Den Bosch, al heeft Go Ahead ook de moed nog niet opgegeven.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-06-2003, 21:28
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik hoop een beetje op Volendam en Go Ahead...
Excelsior is dramatisch... En Zwolle speelt geen overdreven leuk voetbal. Deze twee mogen van mij wel degraderen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:21
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 07-06-2003 @ 17:08:
Excelsior heeft dr nou al 2 verloren. jammer, is een leuke club
Nu 3...
Ze zijn egt lomp he, kwou ook dat ze bleven in de eredivisie.
Eerst het seizoen zo goed beginnen, en dan alles verliezen.

Als ze nu niet degraderen dan eet ik me schoen op
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:28
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Volendam gaat lekker!
3x winst op rij.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:32
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Vanaaf tegen Emmen. Wordt alles of niets. Als we winnen zitten we nog redelijk dicht bij Volendam en als we verliezen kunnen we het vergeten.
Ps. Nog mensjes hier uit Volendam of Emmen??
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:26
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Whahahahahahah, Excelsior !!

Volendam!!


Helemaal niets in Rotterdam!!
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:48
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
hopen dat excelsior eruit vliegt, ligt er voor de hand, alleen in theorie kunnen ze zich nog handhaven
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:19
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Volendam na 153 jaar weer in de Eredivisie?
He, bah. Jammer. Nu weten we al wie er komend seizoen gaat degraderen..
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:29
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 09-06-2003 @ 18:19:
Volendam na 153 jaar weer in de Eredivisie?
He, bah. Jammer. Nu weten we al wie er komend seizoen gaat degraderen..
overdrijven is ook een vak
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:33
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-06-2003 @ 18:29:
overdrijven is ook een vak

Laten we nou maar hopen dat Emmen het toch nog gaat redden... en niet die palingvreters
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:46
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 09-06-2003 @ 18:33:
Laten we nou maar hopen dat Emmen het toch nog gaat redden... en niet die palingvreters

ik vind volendam leuker spelen als emmen.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:57
Verwijderd
En we zwaaien met zn allen naar Den Bosch, en we zwaaien met zn allen naar Den Bosch! En we zwaaien met zn allen, we zwaaien met zn allen, we zwaaien met zn allen naar Den Bosch

WAAAAAAAAAAH wat een wedstrijd Het was echt heel vet. Het wordt nog moeilijk straks in de ere devisie, als het Psv - Helmond sport wordt..Oehhhh, vrijdag winnen ze weer tegen Den Bosch (Er waren 4 gele kaarten en ook ongeveer evenveel geschorste voor de volgende wedstrijd.) en dan nog een thuiswedstrijdje tegen Go Ahead Eagles (Woej, misschien ga ik weer) en dan een uitwedstrijd tegen Zwolle, en als ze die winnen hebben ze hun 3 punten achterstand weer ingehaald..Dan komt het aan op doelsaldo.. Dus..Het wordt nog spannend

Maar wat een sfeer in dat stadion..En mooie doelpunten..Waaah
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:00
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Myself! schreef op 09-06-2003 @ 18:57:

. Het wordt nog moeilijk straks in de ere devisie, als het Psv - Helmond sport wordt..
voorlopig staan ze 3 punten achter op Zwolle
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-06-2003 @ 19:00:
voorlopig staan ze 3 punten achter op Zwolle
Dat weet ik

Misschien moet je mn reply ff goed lezen Tis maar een tip hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:41
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Zwolle uit lijkt me wel heel lastig voor Helmond vooral omdat ze uit bij Go Ahead al met 5-0 klop kregen
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 14:00
Films, TV & Radio De irritante dingen die tv-zenders doen!
Mark Almighty
50 13-06-2004 21:28
Vrije tijd Nacompetitie
Verwijderd
148 05-06-2004 20:04
Vrije tijd FC Den Bosch kampioen Eerste divisie.
EmilioFCG
27 18-05-2004 22:15
Vrije tijd Nacompetitie
V€ÑØM
59 27-05-2002 16:09
Vrije tijd We zitten op de helft van de competitie. Aan jullie de vraag....
Mr.Oizo
38 23-01-2002 17:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.