Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2004, 23:08
Verwijderd
Groep A: nr 16 ere, Sparta, Helmond Sport, VVV
Groep B: nr 17 ere, Excelsior, Heracles, Graafschap.

Groep B lijkt me op dit moment iets moeilijker. In groep A lijkt alleen Sparta kans te hebben en misschien de nummer 16.
Groep B heeft denk ik allemaal wel een kans (alhoewel niet echt weet of Heracles goed is).
Vitesse - De Graafschap zou verder wel leuk zijn voor groep B. Kijken of Johnny van Beukering wel mag spelen in het Gelredome met zijn stadionverbod.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2004, 23:11
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hoop dat het weer net zo gaat als vorig jaar dat er 3 clubs uitgaan en er 3 nieuwe inkomen.
Doe dan maar Sparta en De Graafschap er weer in, zolang het maar geen Excelsior is iig.

Heb eigenlijk te weinig gezien dit jaar om te zeggen hoe sterk welke club is maar dit zijn mijn voorkeuren.

Hoop dat Zwolle er in 1keer uitvliegt.
Oud 14-05-2004, 23:17
Alexanchez
Alexanchez is offline
Oh crap. Heb het in dat andere topic ook gepost.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 23:18
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 15-05-2004 @ 00:17 :
Ik hoop op Sparta en Vitesse, al maakt het me op zich niet zo uit wie van poule B wint.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 23:23
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 15-05-2004 @ 00:17 :
De eerste divisie mag ook wel eens wat aandacht.
Oud 15-05-2004, 13:07
Guissie
Guissie is offline
Ik hoop op Sparta en De Graafschap.
Al is het wel vet klote voor Vitesse en Arnhem als ze degraderen maar dat vind ik niet erg (sorry Ketjing)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 13:17
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-05-2004 @ 00:11 :
Hoop dat het weer net zo gaat als vorig jaar dat er 3 clubs uitgaan en er 3 nieuwe inkomen.

Buh? Zwolle heeft zich vorig jaar toch via de nacompetitie gered? Of heb ik het nu verkeerd?

Naja, poule B lijkt inderdaad een stukje zwaarder dan poule A. Ik hoop dat Heracles kan verrassen, De Graafschap terug is ook nooit weg. Volendam moet iig degraderen, maar dat zal wel rechtstreeks gebeuren. De eredivisieploeg die Poule A krijgt zou er in moeten blijven.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 15:01
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ertur schreef op 15-05-2004 @ 14:17 :
Buh? Zwolle heeft zich vorig jaar toch via de nacompetitie gered? Of heb ik het nu verkeerd?

Mijn fout.
Oud 15-05-2004, 15:05
number9
number9 is offline
Laat Sparta maar promoveren en laat Volendam er maar inblijven
Oud 15-05-2004, 15:35
nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
zwolle en vitesse eruit, volendam blijft erin en helmond moet promoveren
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 15:57
Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse en Graafschap erin
Oud 15-05-2004, 19:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Laten we maar eerst afw8en wie 16e en 17e worden in de eredivisie, al zie ik het liefst Zwolle, Volendam en Vitesse alle drie degraderen (bij Vitesse betekent dat: failliet gaan ) maar dan wil ik dat in poule A promoveert: Sparta (gewoon: een club van naam, leuke technische spelers, leuk stadionnetje) of VVV (gewoon Limburg, die gun ik het wel). En in poule B hoop ik op De Graafschap. Al hebben ze een wisselvallig seizoen 8er de rug. Ik hoop in deze context stil aan dat Vitesse 17e komt te staan, dan hebben ze in Gelderland nog 2 leuke derby's.
Oud 16-05-2004, 09:51
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-05-2004 @ 16:01 :
Mijn fout.
Twee jaar geleden was het volgens mij wel het geval met Den Bosch, Zwolle en RBC. Is ook wel leuk als er elk jaar 3 andere clubs komen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 10:54
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-05-2004 @ 10:51 :
Twee jaar geleden was het volgens mij wel het geval met Den Bosch, Zwolle en RBC. Is ook wel leuk als er elk jaar 3 andere clubs komen.
Ik ben wel voor dat er 2 rechtstreeks uitvliegen en 2 nacomp spelen.
Oud 16-05-2004, 11:08
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-05-2004 @ 11:54 :
dat is wel leuk. Ben je tenminste zeker van een aantal nieuwe gezichten op de velden.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:12
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-05-2004 @ 12:08 :
dat is wel leuk. Ben je tenminste zeker van een aantal nieuwe gezichten op de velden.
Dat ook, meer ploegen krijgen een kans om het eens te proberen op het hoogste niveau en de zwakkere teams gaan er sowieso uit dan.
Oud 16-05-2004, 17:43
number9
number9 is offline
Poule A
Vitesse
Sparta Rotterdam
Helmond Sport
VVV-Venlo

Poule B

FC Volendam
Excelsior
Heracles Almelo
De Graafschap

Mijn voorspelling; Sparta promoveert, net zoals Excelsior
Oud 16-05-2004, 18:24
Verwijderd
Vitesse in poule A
In poule B twijfel ik tussen De Graafschap en Excelsior. Ik denk toch de Graafschap.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 18:58
L1
L1 is offline
hele moeilijke klus voor Volendam. Ik denk niet dat ze het gaan redden
Oud 16-05-2004, 18:59
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 15-05-2004 @ 00:08 :
Kijken of Johnny van Beukering wel mag spelen in het Gelredome met zijn stadionverbod.
die heeft Jhonny helemaal niet

verder hoop ik dat in poule B de Graafschap wint en poule A lijkt me duidelijk
Oud 16-05-2004, 19:06
hi
hi is offline
Ik hoop dat Excelsior en Sparta promoveren!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Poule A:
Vitesse
Sparta Rotterdam
Helmond Sport
VVV-Venlo

Ik hoop het liefste op Sparta. Toch een club van naam in de Eredivisie. Verder hebben ze een aantal leuke spelers met goede technische voetbalkwaliteiten. Echter, ik hoop ook een beetje op VVV. Als mede-Limburger (en toch niet echt anti-VVV hoor voor een MVV-supporter ) hoop ik op deze verrassing. Helmond Sport speelde de eerste competitiehelft ook heel leuk voetbal, maar draaide na de winterstop stroever. En Vitesse ach ja... gezien de naam van de club en de accomodatie (stadion e.d.) mogen ze wel erin blijven, van de andere kant is het daar in Arnhem de laatste jaren zo'n zooitje dat (het klinkt hard) failliet gaan op zijn plaats staat. Verder vind ik Vitesse niet goed voetballen dit jaar.

Poule B:
FC Volendam
Excelsior
Heracles Almelo
De Graafschap

Volendam en Excelsior zijn denk ik aan elkaar gewaagd in deze poule. Beide teams hebben een leuk technisch elftal maar als je naar de totale kwaliteit van de clubs kijkt (vooral de stadions, zeker dat van Excelsior), is dat denk ik minder dan bijvoorbeeld De Graafschap. Ik hoop eigenlijk dat de Superboeren weer naar de Eredivisie gaan. Die horen daar gewoon thuis. Leuke aanhang met een beetje een Engelse sfeer in een leuk stadion. Desondanks is Heracles Almelo de laatste wedstrijd d8 ik best goed bezig. Hebben een goed op elkaar ingespeeld team. Onderschat die ook niet.

Het wordt dus spannend. Ik zou in beide poules niet ergens mijn geld op durven zetten, maar ik hoop: Sparta (of VVV) en De Graafschap.
Oud 16-05-2004, 22:15
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 15-05-2004 @ 00:08 :
Kijken of Johnny van Beukering wel mag spelen in het Gelredome met zijn stadionverbod.
Het ten eerste male betreden van het speelveld wordt gestraft met een boete van 450euro en een stadionverbod, de tweede keer met 2 jaar en 945 euro blabla

Ik hoop dat de Graafschap promoveert.
Oud 17-05-2004, 13:40
djeddie
djeddie is offline
Ik hoop dat Sparta promoveert en volendam erin blijft
Oud 17-05-2004, 16:04
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-05-2004 @ 11:54 :
Dat wordt dan uitkijken voor Groningen
Oud 17-05-2004, 16:26
hi
hi is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 16-05-2004 @ 23:15 :
Het ten eerste male betreden van het speelveld wordt gestraft met een boete van 450euro en een stadionverbod, de tweede keer met 2 jaar en 945 euro blabla

Ik hoop dat de Graafschap promoveert.
ik heb wat gemist over johnny???
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:30
Verwijderd
laat maar zitten.
Bleek een onderzoek te zijn of hij een stadionverbod moest krijgen, maar achteraf had hij het toch niet gekregen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:30
hi
hi is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 17-05-2004 @ 17:30 :
laat maar zitten.
Bleek een onderzoek te zijn of hij een stadionverbod moest krijgen, maar achteraf had hij het toch niet gekregen.
ok
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:43
tinus11
tinus11 is offline
mijn voorspelling:
Groep A:
1. Sparta
2. Vitesse
3. Helmond Sport
4. VVV Venlo

Groep B:
1. De Graafschap
2. Volendam
3. Exelsior
4. Heracles Almelo

ik denk dat sparta de beste ploeg van de 8 is gevolgd door vitesse. jammer dat die 2 bij elkaar zitten, anders was er maar 1 ploeg gedegradeerd.
Exelsior werd wel eens waar 2e in de gouden gids divisie, maar zijn, net als Real Madrid, zeer slecht in vorm.
Oud 17-05-2004, 18:47
hi
hi is offline
Toch is iedereen er van overtuigt dat Sparta het gaat halen in groep A! Vanwaar dit idee? omdat iedereen het hoopt net als ik, of omdat Sparta opzien baarde in de strijd om de KNVB beker of omdat je gewoon een volger bent van de eerste divisie en je er verstand van hebt?
Ik zie wel eens wat wedstrijden van de eerste divisie maar te weinig om een echt waardeoordeel over verschillende clubs uit te spreken!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:42
phmpruim
phmpruim is offline
ik hoop dat vitesse degradeert
club met grote bek en hoogmoed ("wij sluiten ons aan bij ajax, feyenoord en psv") speelt nu nacompetitie
hoogmoed komt voor de val!
nu nog degraderen en sparta terug

andere poule is niet interessant, zolang het maar geen excelsior wordt
Oud 18-05-2004, 08:56
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 17-05-2004 @ 18:43 :

Exelsior werd wel eens waar 2e in de gouden gids divisie, maar zijn, net als Real Madrid, zeer slecht in vorm.
De vergelijking tussen Excelsior en Real Madrid gaat mij een beetje te ver
Oud 18-05-2004, 15:01
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 17-05-2004 @ 22:42 :
ik hoop dat vitesse degradeert
club met grote bek en hoogmoed ("wij sluiten ons aan bij ajax, feyenoord en psv") speelt nu nacompetitie
hoogmoed komt voor de val!
nu nog degraderen en sparta terug

andere poule is niet interessant, zolang het maar geen excelsior wordt
niet echt hoogmoed ze hebben jarenlang meegedraaid in de subtop. Ze zijn zelfs na promotie meteen 4e geworden, niet veel clubs die dat hebben gedaan.
Oud 18-05-2004, 16:18
tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 18-05-2004 @ 09:56 :
De vergelijking tussen Excelsior en Real Madrid gaat mij een beetje te ver
bij deze vergelijking niet:
* real deed mee voor de titel / Excelsior ook
* real verloor de laatste paar wedstrijden / Exelsior ook
* real grijpt naast alle prijzen / Excelsior ook
Oud 18-05-2004, 19:44
AGH
AGH is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 18-05-2004 @ 17:18 :
bij deze vergelijking niet:
* real deed mee voor de titel / Excelsior ook
* real verloor de laatste paar wedstrijden / Exelsior ook
* real grijpt naast alle prijzen / Excelsior ook
Vooral het mislopen van de Champions League deed de Rotterdammers huilen.

Misschien komt dit allemaal ook wel door de affaire van Varkevisser met de dochter van een Zeeuwse patatkraamhouder.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 19:46
AGH
AGH is offline
Citaat:
Ertur schreef op 15-05-2004 @ 14:17 :
Pieter Vink heeft zwolle gered.....
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 19:53
AGH
AGH is offline
Ik denk dat twee Rotterdamse clubs het dit jaar gaan redden in de nacompetitie, al geef ik Vitesse ook een hele goede kans mits ze geen clubs gaan onderschatten.
Wat mij frustrerend lijkt is als je Vitesse supporter bent en je de spelers niet gemotiveerd op het veld ziet staan.
Als ze eerder zoals tegen Utrecht hadden gespeeld waren ze natuurlijk nooit 16e geworden en het is al een schande dat ze überhaupt nacompetitie spelen.

Qua naam stelt de poule van Vitesse niet zo gek veel voor, maar qua voetbal wel.
Ik ben bang dat Vitesse zich enorm kan verkijken op een clubs als VVV en Helmond en ik denk ook dat ze zich verkijken op het fenomeen nacompetitie.
De nacompetitie is geen Amstelcup duel, nacompetitie is de hoofdprijs voor clubs uit de eredivisie die tekort komen voor het kampioenschap en dus zal Vitesse absoluut zes keer aan de bak moeten. Vooral de uitwedstrijden zullen lastig worden.
Namen als de Graafschap en Heracles ogen misschien wat moeilijker, maar in feite stellen deze twee clubs beiden niet zo gek veel voor.

Ik hoop eigenlijk op promotie van Helmond en Excelsior, maar in feite verdient in poule A Sparta de promotie het meest.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:09
Ketjing
Ketjing is offline
Vanavond gaat het dan van start, ik begin er wel meer een hard hoofd in te krijgen. Als vitesse speelt zoals zondag is het goed te doen, ik hoop alleen dat ze zich realiseren dat de eerste wedstrijd cruciaal is.
Verder ben ik er helaas vanavond niet bij, om de 1 of andere reden is het een verplichte combi en 21,- voor een nacompetitie wedstrijd is iets te veel van het goede
Oud 19-05-2004, 10:22
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
De prijs is idd niet laag, zo krijg je het uitvak niet vol en dat lijkt Vitesse toch ook wel te kunnen gebruiken, een publiek wat 100% achter hun staat en ze aanmoedigt.
Oud 19-05-2004, 11:52
djeddie
djeddie is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 17-05-2004 @ 18:43 :

Exelsior
Het is Excelsior
Oud 19-05-2004, 17:18
DjTiesto
DjTiesto is offline
Vanavond eerste wedstrijd tegen Volendam. We maken zeker een goeie kans. Ze zijn deze week op trainingskamp geweest en zich goed voorbereid.
Hopen dat het beter gaat dan vorig jaar. Toen hebben ze alle uitwedstrijden gewonnen en alle thuiswedstrijden verloren.

Naar mijn inziens hebben VVV, Excelcior en Volendam niks in de eredivisie te zoeken.
Poul a: Sparta
Poul b: Heracles Almelo
Oud 19-05-2004, 17:52
Ketjing
Ketjing is offline
trouwens ik betaal 25,- voor 3 nacompetitie thuiswedstrijden, best veel geld als je ziet dat ze bij graafschap gratis naar binnen mogen. Maar aan de andere kant 1 wedstrijd kost ongeveer 80.000.
Oud 19-05-2004, 18:30
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 19-05-2004 @ 18:52 :
trouwens ik betaal 25,- voor 3 nacompetitie thuiswedstrijden, best veel geld als je ziet dat ze bij graafschap gratis naar binnen mogen. Maar aan de andere kant 1 wedstrijd kost ongeveer 80.000.
25€ Voor 3 wedstrijden veel?
Dat is geen geld man, dat ze bij De Graafschap iedereen gratis naar binnen laten zal alleen maar te maken hebben dat ze het stadion vol willen hebben en er een sponser is die de overige kosten betaald.
Oud 19-05-2004, 18:35
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-05-2004 @ 19:30 :
25€ Voor 3 wedstrijden veel?
Dat is geen geld man, dat ze bij De Graafschap iedereen gratis naar binnen laten zal alleen maar te maken hebben dat ze het stadion vol willen hebben en er een sponser is die de overige kosten betaald.
maar als je ziet dat ze al 2 seioenen kut lopen te voetballen mag er wel iets tegenover staan, desnoods goedkoop naar uitwedstrijden
Oud 19-05-2004, 18:37
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 19-05-2004 @ 19:35 :
maar als je ziet dat ze al 2 seioenen kut lopen te voetballen mag er wel iets tegenover staan, desnoods goedkoop naar uitwedstrijden
Jullie zitten toch in fincieele problemen?
Oud 19-05-2004, 18:38
boer
boer is offline
als excelcior maar niet promoveert, verder zou ik graag sparta en vittese in de ere zien, bijde clubs met historie in de eredivisie, maar dat kan helaas niet.

Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 18:45.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 18:40
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-05-2004 @ 19:37 :
Jullie zitten toch in fincieele problemen?
de spelers niet
ik zit trouwens wel mooi, rij 98. dat zijn de voorste rijen
wat anders dan bijna bovenin
Oud 19-05-2004, 20:10
Verwijderd
VVV vlak na rust al op 4-0!!

en COME ON SPARTA
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:11
Guissie
Guissie is offline
Best verrassende uitslagen vind ik; Heracles maakt Volendam ff in en de grote underdog van het toernooi VVV wint met 6-0(!) van Helmond sport. En het gelijkspel tussen Excelsior en De Graafschap, ja daar heb je niet zoveel aan in de nacompetitie alles of niets.

Sparta Rotterdam 1 - 3 Vitesse
Nacompetitie - Aanvang 20.15 uur /Eindstand

20. Levchenko (schot)
assist Koevermans 1 0
1 1 34. Hofs
assist Amoah
1 2 71. Rink (schot)
assist Schaars
1 3 90. Hofs

De Graafschap 0 - 0 Excelsior
Nacompetitie - Aanvang 20.00 uur / Eindstand

Heracles Almelo 4 - 0 FC Volendam