Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel altijd superlief als mn vriend voor me kookt, gaat ie morgen weer doen!! En dr zijn altijd manieren het gezellig te maken natuurlijk, met kaarsje, tafelkleed, dat soort dingen.
origineler dan mee uit eten nemen, maar een picknick voor haar, verzamel allemaal lekkere dingen, neem haar mee naar een romantisch plekje en ga daar picknicken. Daar heb je alleen wel lekker weer voor nodig natuurlijk.. Euhm, ff denken hoor.. wat is nu nog meer romantisch en te realiseren zeg maar, ja een strandwandeling s'avonds ofzo en dan bijv. een picknickkleed meenemen en een fles wijn/champagne en dat dan plotseling uit je tas halen en op het strand heel romantisch dat gaan opdrinken bij de zonsondergang ofzow, alhoewel lekker weer wel weer een vereiste is.. regen en niet koud is ook leuk om in de regen wijn te gaan drinken, zoals in Turks Fruit, vinnik best wel een romantisch idee, en dan helemaal scheit hebben aan de regen en je helemaal nat laten regenen tot op je ondergoed en dan daarna samen onder de douche springen, zoiets.. Nouw jah, dat soort dingen dus! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gooi al je aandacht op haar, wat je ook doet. Laat haar voelen dat ze een prinses is. Dan hoef je niet eens speciaal ergens naartoe. En dan hoef je niet eens speciaal iets te doen. Hoewel dat wel leuker is.
Maar iets romantisch, lekker simpels.. Zoals idd een picknick, of een bos/strandwandeling. Of maak een heerlijk intiem sfeertje op je kamer ofzo.. en schrijf een gedicht voor dr, en ga lekker samen eten.. Zolang je je maar helemaal op haar concentreert, dan voelt ze zich speciaal en daar doe je het uiteindelijk voor he ![]() Succes!! |
![]() |
|
![]() |
ze IS een prinsesje............dahmm........ en ik kan me alleen maar op haar concentreren als ik bij haar ben........ verder heb ik een liedje op mijn gitaar voor haar geschreven, nou ja....voor mezelf geschreven maar het gaat over haar, rolde er ff snel uit, die zal ze zeker gaan horen, ik ben nogal een showman, haha, uit eten gaan we oook wel doen, we zien wel........ jammer toch dat ik niet langs het strand woon.........
Meer tips, meer tips!!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerlijk zijn tegen haar, vertellen hoe ik er echt over denk studentje16 | 3 | 07-01-2016 08:47 | |
Liefde & Relatie |
Veel leeswerk; groot dilemma help me. Dilemmma | 8 | 14-04-2011 20:31 | |
Liefde & Relatie |
wat kan ik nu nog doen? zonnetje1985 | 15 | 03-12-2005 08:45 | |
Liefde & Relatie |
Aardige jongen, maar......... Ji Sung Dennis | 51 | 27-09-2002 15:11 | |
De Kantine |
Restaurant in Maastricht? Q | 13 | 05-09-2002 17:54 |