Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2002, 14:56
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
meisje komt bij me een weekendje slapen of we gaan ergens heen, Ik moet natuurlijk wel een coole verassing hebben.

Uit eten gaan, bioscoopje enz. kan ik zelf ook wel verzinnen.

Ik kan voor haar koken, ben ik heel goed in alleen ik leef in een klein stinkend studentenhuis dat smerig en niet gezellig is (de keuken dan).

Wat ik nodig heb is goeie tips dus. Zal ik ook een leuk cadeuatje voor dr kopen? HMmm. moeilijk wat ik moet kopen, help me!
Oud 07-06-2002, 15:03
Verwijderd
Citaat:
the Comebackkid schreef:
ben ik heel goed in alleen ik leef in een klein stinkend studentenhuis dat smerig en niet gezellig is (de keuken dan).
Als ze dat niet kan waarderen moet je niets met haar beginnen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:13
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
meisje komt bij me een weekendje slapen of we gaan ergens heen, Ik moet natuurlijk wel een coole verassing hebben.
Ik zou als ze in bed ligt, een jerrycan benzine leeggieten en daarna het zaakje aansteken

-Desecrator
Oud 07-06-2002, 15:18
Verwijderd
Ik vind het wel altijd superlief als mn vriend voor me kookt, gaat ie morgen weer doen!! En dr zijn altijd manieren het gezellig te maken natuurlijk, met kaarsje, tafelkleed, dat soort dingen.

origineler dan mee uit eten nemen, maar een picknick voor haar, verzamel allemaal lekkere dingen, neem haar mee naar een romantisch plekje en ga daar picknicken. Daar heb je alleen wel lekker weer voor nodig natuurlijk..

Euhm, ff denken hoor.. wat is nu nog meer romantisch en te realiseren zeg maar, ja een strandwandeling s'avonds ofzo en dan bijv. een picknickkleed meenemen en een fles wijn/champagne en dat dan plotseling uit je tas halen en op het strand heel romantisch dat gaan opdrinken bij de zonsondergang ofzow, alhoewel lekker weer wel weer een vereiste is..

regen en niet koud is ook leuk om in de regen wijn te gaan drinken, zoals in Turks Fruit, vinnik best wel een romantisch idee, en dan helemaal scheit hebben aan de regen en je helemaal nat laten regenen tot op je ondergoed en dan daarna samen onder de douche springen, zoiets..

Nouw jah, dat soort dingen dus!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 16:25
Mark
Mark is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Ik zou als ze in bed ligt, een jerrycan benzine leeggieten en daarna het zaakje aansteken

-Desecrator
Idd, dan heb je haar zo verast

Ik denk dat je verrassen bedoelt ipv verassen.
Oud 07-06-2002, 16:36
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
snowboarder schreef:

Idd, dan heb je haar zo verast

Ik denk dat je verrassen bedoelt ipv verassen.
o god krijgen we die discussie weer

*denkt terug aan seksualiteit*
Oud 07-06-2002, 18:10
the Comebackkid
in brabant hebben we geen strand, maar dat is wel en goie tip ja.
Oud 07-06-2002, 22:55
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
mn vriend had stiekem heel mn bed vol met rozen gelegd en heel veel theelichtjes neergezet op me kamer en heeft me toen gemasseerd...vond ik echt superlief en romantisch!!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 23:12
Dark Angel
Dark Angel is offline
ga als verrassing samen iets leuks doen? Dierentuin, picknicken, lekker naar 't strand? Zou ik in ieder geval heel erg leuk vinden.
Oud 08-06-2002, 23:57
Verwijderd
Gooi al je aandacht op haar, wat je ook doet. Laat haar voelen dat ze een prinses is. Dan hoef je niet eens speciaal ergens naartoe. En dan hoef je niet eens speciaal iets te doen. Hoewel dat wel leuker is.

Maar iets romantisch, lekker simpels.. Zoals idd een picknick, of een bos/strandwandeling.
Of maak een heerlijk intiem sfeertje op je kamer ofzo.. en schrijf een gedicht voor dr, en ga lekker samen eten..

Zolang je je maar helemaal op haar concentreert, dan voelt ze zich speciaal en daar doe je het uiteindelijk voor he

Succes!!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 00:35
the Comebackkid
ze IS een prinsesje............dahmm........ en ik kan me alleen maar op haar concentreren als ik bij haar ben........ verder heb ik een liedje op mijn gitaar voor haar geschreven, nou ja....voor mezelf geschreven maar het gaat over haar, rolde er ff snel uit, die zal ze zeker gaan horen, ik ben nogal een showman, haha, uit eten gaan we oook wel doen, we zien wel........ jammer toch dat ik niet langs het strand woon.........

Meer tips, meer tips!!!!
Reageren

Regels voor berichten