Advertentie | |
|
![]() |
|
Jawel ik hou écht van hem, en ik wil hem ook niet kwijt dat is het hem nou. Ik ben juist 1 grote twijfelaar ik denk over alles zo goed na en dan denk ik soms ook ach laat het gewoon voor wat het is. En hij houdt super veel van mij en we zijn ook echt goeie vrienden geworden en ik wil en durf hem niet te kwetsen. En ook ben ik bang dat ik er spijt van krijgen de verkeerde beslissing maak.. Misschien gewoon met hem praten en hem vertellen hoe ik erover denk?
|
![]() |
|
Het is al 1keer uitgeweest en 1 break, en bij allebei had ik zoiets van ik wil dit niet. Het is zo moeilijk ik weet het echt niet ja ik had snel getypt wat ik voelde maar op het ene moment houd ik echt van hem, en op het andere moment dan komt hij naar me toe en dan heb ik zoiets van okeoke..
Jullie denken vast weird chick maar zo zit ik in elkaar ik denk over alles zooooooo goed na, om gek van te worden zeg ik je. =$ |
![]() |
||
Citaat:
![]() En verliefdzijn en vlinders zijn niet hetzelfde als dat hij van jou houdt en dat hij aardig is enzovoort. En ook niet dat het fijn is dat iemand van jou houdt, en fijn is om een relatie te hebben/zeker ervan te zijn dat iemand van je houdt, ook niet als je er toevallig goede gesprekken mee kan voeren. Dat kan allemaal nog in andere categorieën vallen. Je twijfelt niet zomaar, lijkt me. ![]() |
![]() |
|
Je hebt gelijk, elke keer denk ik dit ook en als ik het dan wil uitmaken besef ik dat ik bij hem wil zijn en als het dan goed is dan ben ik ook zo verliefd en dan voel ik me fijner dan ooit bij hem..
Maar zoals je zegt ik kan niet aan andere jongens denken dat kan niet en dat 'geen geld' klinkt een beetje bot maar ik bedoel ik moet altijd alles betalen, cadeautjes voor verjaardagen alles en daar wordt ik soms een beetje gek van. Maarja ik ga het er met hem overhebben, en dan kijk ik op dat moment wat ik doe. Ik kan via dit niet vertellen wat ik precies voel, ik heb gewoon soms mijn buien dat ik van alles en nog wat over hem zeg en dan heb ik nu weer van pff alsof ik perfect ben. Maar dit heb ik trouwens bij elk vriendje die ik heb.. Tips voor uitmaken/praten/handelen uitzoeken danmaar.. |
![]() |
|
|