Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2005, 18:02
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Hey allemaal

Ken al 3 jaar een leuke jongen, echt een super leuke jongen!
En ben toch al zeker 6 maanden verliefd op hem. Paar weken geleden vertelde die dat ie ook verliefd op mij was, en toen zijn we eigenlijk iets begonnen. Vorige week heeft ie het uitgemaakt, zijn rede was dat ie me vergeleek met zijn ex en dat hij wilt dat het echt gaat werken tussen ons, dus of we even konden wachten want hij was nog niet klaar voor een relatie. Prima! we hebben alle tijd..
Maarjah, van het weekend vroeg die wel weer of ik mee ging naar de bioscoop. Dat hebben we dus gedaan en hij probeerde me te zoenen. Wou ik niet want hij brengt me alleen maar in de war. Dat weekend hebben we ook nog een filmpje gekeken, toen hebben we wel gezoend en zegt ie weer dat ie me zo leuk vind enzo. Maar ik snap het gewoon niet. Als je elkaar leuk vind maakt iemands ex toch niets uit? ik heb dezelfde lange tijd een relatie gehad met iemand, en ik ben helemaal over die jongen heen en klaar voor hem. Maar hij blijkbaar niet. Maar snap dan ook niet waarom die wel met me wil zoenen enzo, maar verder niks. Ik wil niet de ene keer vrienden zijn en de andere keer meer dan vrienden. Maar het maakt me wel kapot. Voel me echt klote enzo.
Weten jullie misschien wat ik hiertegen kan doen? Of waarom die zo doet? Hebben jullie tips hem te laten inzien dat ik 10x leuker ben dan zijn ex? Hoor het wel van jullie!

Bedankt alvast!

Kusje,
Lau
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2005, 18:06
bindmiddel
bindmiddel is offline
Hmm ja iedereen doet het anders
was ook bezig met een nieuwe relatie na mijn ex maar dacht steeds aan mijn ex en mistte dat echte gevoel dus heb helemaal afstand genomen en wil op het moment helemaal geen relatie meer.
Omdat ik die meisjes niet wil gebruiken omdat ik alleen dat gevoel wil en misschien helemaal niet van hun hou.....

Maar als hij er nog mee zit laat je dan niet gebruiken, gun hem de tijd maar laat hem wel weten hoe je er over denk.
Praat er over

waarom kunnen mensen niet meer met elkaar praten........

Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 18:10.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 18:16
Mennuz
Mennuz is offline
Praten over dat soort onderwerpen is moeilijk, omdat de ene wat anders kan denken dan de andere, waardoor kwetsende situaties komen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 18:19
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 29-03-2005 @ 19:16 :
Praten over dat soort onderwerpen is moeilijk, omdat de ene wat anders kan denken dan de andere, waardoor kwetsende situaties komen.
en waarom is dat moeilijk, openheid is toch goed, of moet je alles inhouden en oprkroppen

heeft me mijn vorige relatie gekost, ze wou/kon me niks vertellen naja.

sterkte voor TS
be happy en stuff

vraag hem eens hoe het nou zit.
Oud 29-03-2005, 18:32
Isiyanka
Isiyanka is offline
Hij moet een keuze maken Als jij je hierdoor klote voelt, moet je er niet mee doorgaan en hem gewoon vragen wat hij nu wil: vrienden zijn (voor zover dat gewoon mogelijk is) of meer-dan-vrienden, of dat nu een relatie is of niet.
Als hij wil dat het gaat werken, moet hij het niet op deze manier doen, want dat is alleen maar pijnlijk voor jou
Dus ja, je moet echt met hem praten, ook al is het heel moeilijk. Desnoods schrijf je hem een brief met daarin wat je denkt en voelt, als dat makkelijker is voor je. Iig iets van communicatie.
Oud 29-03-2005, 21:49
WolterB
WolterB is offline
Duidelijkheid vragen en eerlijk vertellen dat je zoals t nu gaat niets vindt.
Wil hij vrienden, dan niet meer zoenen, wil hij meer, dan moet hij dat ook eerlijk vertellen.
Oud 29-03-2005, 22:19
yapo
yapo is offline
Wat hij nu precies wil zal alleen hij weten. Je zal het hem dus moeten vragen. Misschien heeft hij moeite om z'n ex te vergeten, en zoekt hij troost bij jou, misschien gaat het hem alleen om de sex, en misschien is het helemaal iets anders. Dat kan jij beter beoordelen dan ik. Blijf in ieder geval bij je standpunt, laat je niet door hem gebruiken, en zeg hem dat jij alleen open staat voor een echte relatie. Vraag hem gewoon waarom hij geen relatie wil en neem geen genoegen met halve antwoorden.
Hij is de enige die je kan vertellen wat ie werkelijk wil.
Oud 29-03-2005, 22:24
Verwijderd
hij zit te veel vast in het hele 'je hoort je vriendin niet met je ex te vergelijken'-idee, denk ik. Je vergelijkt mensen die een soortgelijke 'functie' hebben nu eenmaal met elkaar, dat boeit niet, zolang je vriendin maar meestal beter uit de vergelijking komt dan de ex.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 11:50
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Jah ik wil die jongen écht zóóó graag!
Hij zeg took de hele tijd lieve dingen tegen me, en ik snap wel dat ie nog niet toe is aan een relatie met me. Maar toch, ik wil hém en alleen hem! ik wil um gewoon terug. hebben jullie tips ofzo dat ik um terug kan krijgen?
Vind het gewoon kut, omdat ik weet dat ie mij ook leuk vind. ik heb zoiets van: Jongen, laat je dan gewoon gaan en vergeet je ex! maarjah, zo simpel is het dus waarschijnlijk niet.

Liefs, laura
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten