Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 21:01
Verwijderd
na bijna 2 jaar is bij mij de liefde aan het overgaan, in dusdanig sterke mate dat ik het niet meer fair vind om er een relatie op te baseren, we proberen het voorlopig wel, maar nu zou ik graag tips willen om ervoor te zorgen dat het
A) zo pijnloos mogelijk is (vooral voor haar)
danwel
B) de relatie weer oppept
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2003, 21:03
Thomas
Thomas is offline
Ja, ga leuke dingen doen. Verras elkaar met uitstapjes. Doe onverwachte dingen. Etc.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 21:43
shut*up
shut*up is offline
ehm.. kan je weinig tips geven aangezien ik in de zelfde situatie zit en niet echt het idee heeft dat het helpt om extra tijd of wat in elkaar te steken.. sorry
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 00:19
Verwijderd
dat hebbik nu dus ook, en aan gezelligheid ontbreekt het niet....
kwil alleen nog van haar kunnen houden, met niet als minste reden dat ze dat verdient! Het is er simpelweg niet meer, en das hard....
Ik hou dit nog een week of 2 uit, en als deze vlaag niet over is...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 08:27
Marcade
Marcade is offline
het zal altijd enorm veel pijn doen. Voor jullie beide. Probeer gewoon zoveel mogelijk te praten en zo duidelijk mogelijk te brengen hoe en waarom. Ze zal veel vragen hebben in de trend van. Waarom hou je niet meer van me? Ben ik niet leuk genoeg meer? Mijn wereld stort in, wat moet ik nou? Etc, etc.

Je kan het wel aan laten, maar je denkt volgens mij ook al zelf, dat dat alleen maar uitstel van executie is. En dat gaat aan je eten; en zij zal het (op den duur) ook merken.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 08:32
Kinshi
Kinshi is offline
Het wordt toch wel pijnlijk voor haar (en jezelf) dus probeer het zo voorzichtig mogelijk te brengen. Misschien kan je haar eerst het probleem voorleggen en er dan samen aan werken... als dat niet helpt het alsnog uitmaken. Maarja sterkte ermee hè en ga er alsjeblieft niet omheen draaien dat maakt het alleen maar erger.
Oud 25-02-2003, 09:00
Verwijderd
het geval van B zou zinnig zijn als ze verliefdheid over zou zijn, maar de liefde nog niet, maar als je niet meer het idee hebt dat je echt van haar houdt dan zal dat niet werken...

minst pijnlijke manier om het uit te maken is om gewoon rustig bij elkaar te gaan zitten, haar vriendelijk aankijken, rustig vertellen dat je het zelf ook vreselijk vindt maar dat je het idee hebt dat de liefde voor jou voorbij is... dan kan ze inderdaad veel vragen gaan stellen, maar het kan ook zijn dat ze dat niet durft, vertel haar in dat geval hoe jij je voelt en waarom je het besluit neemt...

je zei 'kwil alleen nog van haar kunnen houden, met niet als minste reden dat ze dat verdient!'
dat is vooral iets dat je tegen haar zou kunnen zeggen, als het gesprek wat verder is, ze niet meer wanhopig is...

spreek ook af om op een moment naar haar keuze samen iets leuks te gaan doen naar haar keuze, eventueel met anderen erbij als dat het voor haar gemakkelijker maakt, op vriendschappelijke manier
zo raak je haar niet helemaal kwijt, want ik geloof dat je dat niet wil...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 09:43
shut*up
shut*up is offline
Laat iig effe weten hoe het is afgelopen want ik ben wel benieuwd...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:09
Verwijderd
Twee jaar is ook gewoon veel te lang. Ik zou het uitmaken.

Gezonde verkering duurt maximaal zes maanden tot een jaar. Daarna is de liefde grotendeels over, wordt het saai en een sleur, en erger nog: dreigt het een relatie te worden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:16
shut*up
shut*up is offline
Nare man, is dat sarcasme of meen je dat echt? Vind m wel leuk gevonden eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:04
Verwijderd
true, true, ze wist trouwens al hoe ik me voel, en we werken er samen min of meer aan... (en tuurlijk laat ik weten hoe het afliep!)

Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 11:12.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:32
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
nare man schreef:

Gezonde verkering duurt maximaal zes maanden tot een jaar. Daarna is de liefde grotendeels over, wordt het saai en een sleur, en erger nog: dreigt het een relatie te worden.
contaminatie:
"duurt maximaal zes maanden tot een jaar"
moet zijn:
- "duurt zes maanden tot een jaar" of
- "duurt maximaal een jaar"

ontopic heb je wel gelijk natuurlijk.

Na meer dan een jaar kies je meer voor de zekerheid van elkaar dan dat je verliefd op elkaar bent.
Oud 25-02-2003, 14:06
Menahem
Menahem is offline
Hey broertje,

Ik heb hier geen ervaring mee, dus ik kan je hier niet echt mee helpen.
Wel een mooie quote:

"It can't rain all the time"

Succes, en keep your head up!
Oud 25-02-2003, 14:17
poesiefox
poesiefox is offline
Verliefdheid gaat over, want dat is een kwestie van hormonen. De roze wolk trekt opeens weg. Je voelt niks meer! Wat nu?

Helemaal niet erg. Afvragen of er genoeg is om verder met haar te willen, is er iets diepers voor in de plaats gekomen? Is er genegenheid? Vriendschap, vertrouwen? Warm gevoel?

Tjee, misschien is dat dus liefde...Af en toe flikkert zo'n roze bui weer even op, maar fysiek gezien KAN dat niet meer 24/7het geval zijn.

Denk je dat je zonder haar kunt, of zal het een opluchting zijn dat je van haar af bent.

Wat heb je tegen haar? Ben je verliefd op een ander?

Praat met haar over je twijfels, en ga er samen aan werken. Een relatie zit vol ups en downs. Zolang er nog een vlammetje flakkert komen jullie er wel uit.

Als je elkaar niet meer kunt luchten of zien dan is het duidelijk, maar ik denk dat jullie er wel uit gaan komen. Dacht je dat al die mensen die 50 jaar getrouwd zijn niet af en toe op een dood punt zaten?
Oud 25-02-2003, 14:57
Elisaaa
Elisaaa is offline
Mooi verhaal van poesiefox.
Ik denk dat verliefdheid inderdaad na verloop van tijd verandert in vertrouwen, liefde en het gevoel er voor elkaar te zijn.
Je moet je afvragen of er echt iets mis is... ben je verliefd op een ander, ben je op haar uitgekeken, zijn er ergernissen??
Om het allemaal weer wat leuker en spannender te maken zou je s gewoon onverwacht leuke dingen met haar moeten gaan doen. Ga een dagje weg, naar het strand lekker uitwaaien. (nu het weer voor..) Of sta opeens op de stoep om haar mee uit eten te nemen. Misschien dat een weekje ertussen uit jullie goed doet. En als al dit soort van dingen niet helpen de relatie weer een beetje op rails te krijgen, dan is het misschien tijd om eens goed met elkaar te praten. Wil je zo met elkaar verder? Of als vrienden? Want dat zou natuurlijk ook nog kunnen...
Lastige situatie in ieder geval, en als buitenstaander vind ik het altijd moeilijk om zoiets te beoordelen.
Succes!!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:38
Verwijderd
dat is het hele punt, het vertrouwen is er wel, we doen best leuke dingen, maar op de een of andere manier voldoet het gewoon niet meer
zij is heel erg lief, zeker niet lelijk, daar ligt het probleem ook helemaal niet, het ligt eraan dat bij mij het totaalpakket aan gevoelens niet meer voldoet. Zij is nog helemaal happy, maar ik ben op de een of andere manier gewoon niet helemaal gelukkig.
Ik probeer nu gewoon inspiratie op te doen om dat gevoel terug te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:42
AtHell
AtHell is offline
Niet moeilijk lopen doen, gewoon dumpen of niet meer zeiken over je 'ik vind dat het allemaal niet meer gaat gevoel'.
Oud 25-02-2003, 18:48
steentje
steentje is offline
ik heb het net dus uitgemaakt(zie mn topic) en als je erover wilt praten moet je me maar een prive bericht sturen. Ik had ook 1,5 jaar een relatie met hem...
Oud 25-02-2003, 19:59
Verwijderd
wat poesiefox zegt is natuurlijk wel waar, maar als je 20 bent, dan ben je toch nog niet van plan om nog 50 jaar bij elkaar te gaan blijven - als het goed is heb je dan meestal nog helemaal geen plannen...

stellen die 50 jaar getrouwd zijn, zijn toch al gauw zo'n 70 jaar oud. Ik mag toch aannemen dat er verschil is tussen de behoeftes en wensen van een 70jarige en die van een 20jarige...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 22:57
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
Niet moeilijk lopen doen, gewoon dumpen of niet meer zeiken over je 'ik vind dat het allemaal niet meer gaat gevoel'.
HEY, DRAAK! als je nix zinnigs te melden hebt, hou dan je muil dicht! Als je klaar bent om in de grote mensen wereld toe te treden mag je misschien die grote scheur weer opentrekken, en tot die tijd . We rammelen wel met de bio-bak als je uit de hoek mag.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:58
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
azaziël schreef:
HEY, DRAAK! als je nix zinnigs te melden hebt, hou dan je muil dicht! Als je klaar bent om in de grote mensen wereld toe te treden mag je misschien die grote scheur weer opentrekken, en tot die tijd . We rammelen wel met de bio-bak als je uit de hoek mag.
Als tegenreactie had ik toch meer verwacht dan dit, naai me op z'n minst met m'n belabberde taalgebruik maar hiermee zet je enkel jezelf voor lul. De grote mensen wereld, laat me niet lachen, ga ergens anders superieur doen.

En om niet geheel als een klootzak uit de hoek te komen, gebruik voortaan maar geen zelf verzonnen woorden voor 'rammelaar' dat woord voldoet prima aan de kleinerende bedoeling van je post.
Oud 26-02-2003, 15:00
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Als tegenreactie had ik toch meer verwacht dan dit, naai me op z'n minst met m'n belabberde taalgebruik maar hiermee zet je enkel jezelf voor lul. De grote mensen wereld, laat me niet lachen, ga ergens anders superieur doen.

En om niet geheel als een klootzak uit de hoek te komen, gebruik voortaan maar geen zelf verzonnen woorden voor 'rammelaar' dat woord voldoet prima aan de kleinerende bedoeling van je post.
Rot toch een eind op.
Oud 26-02-2003, 15:05
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Semyaz schreef:
Rot toch een eind op.
En we vallen terug op sterke argumenten.

Ja ik weet best dat ik vaak lullig kan klinken maar ik erger me af en toe een tikkeltje aan iets te overduidelijke posts en mensen die vragen stellen waar ze zelf ook wel een antwoord op kunnen verzinnen.
Oud 26-02-2003, 15:08
Menahem
Menahem is offline
Dat is heel mooi voor je, maar dan hoef je dat toch niet te posten?
Denk je dat je met je posts een nuttige bijdrage levert?
Dat doe je niet, laat het dan ook.
Oud 26-02-2003, 15:15
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Semyaz schreef:
Dat is heel mooi voor je, maar dan hoef je dat toch niet te posten?

Ach als ik denk mijn steentje bij te dragen

Denk je dat je met je posts een nuttige bijdrage levert?

Ik ben in ieder geval niet een uit velen die met een softe reactie herhaalt wat degene voor hem (of haar) zegt.

Dat doe je niet, laat het dan ook.

Jouw visie op de zaak, we verschillen dus van mening en daar is niets mis mee.
Oud 26-02-2003, 16:22
Verwijderd
Soft!? Ik probeer beleefd te blijven.
Jij beseft donders goed dat je geen zinnige bijdrage aan deze post levert.
Vanwege het feit dat en de manier waarop jij reageerde op mijn post naar jou toe, laat je alleen maar zien dat je je er wel degelijk wat van aantrekt.
Kom bovendien niet aanzetten met het gegeven dat wij geen argumenten tegen je hebben, want als er een hier loze argumenten geeft ben JIJ dat wel, met je ontzettend onzinnige reply.
En dat uit de hoogte doen moet je maar eens anders proberen te benaderen. Jij bent blijkbaar niet op de hoogte hoe gevoelens in elkaar steken, laat staan andere mensen.
En dat lullig klinken van je ivm je zogenoemde "iets te overduidelijke posts" jij hebt geen overduidelijke posts, hooguit posts die erop gebasseerd zijn te spelen met gevoelens van anderen. Als je stompzinnige replies post en de reactie op jou reply is niet naar wens EN dit gebeurt keer op keer weer, dan zou ik maar eens bij mezelf te rade gaan als ik jou was....
Jij hebt hoognodig vrienden nodig die je op zijn tijd corrigeren...
Bovendien, als jij je ergert aan "onzinnige posts" dan moet je je ergens anders gaan uitleven, deze posts zijn bedoeld voor mensen die er WEL het nut van inzien. Als een klootzak reageren kan elke Neanderthaler wel, het kost veel meer moeite om een post te respecteren. En aangezien jij dat niet kan opbrengen zie ik niet in jou langer te respecteren. En dat het antwoord misschien voor de hand ligt wil niet zeggen dat je daar vrede mee hebt, dit is simpelweg een middel om jezelf gerust te stellen danwel op zoek te gaan naar alternatieven met degelijke onderbouwing, iets wat JIJ blijkbaar niet voor elkaar krijgt.
Dus om Semyaz maar te quoten :

Rot toch een eind op.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:01
AtHell
AtHell is offline
Ja als je graag lange stukken typt dan is het niet meer dan eerlijk dat ik er op in ga vindt je niet ? anders was als je typwerk voor niets dat zou zonde zijn nietwaar, wel jammer van mijn tijd maar ach zo leer jij er ook wat van.

Citaat:
azaziël schreef:
Soft!? Ik probeer beleefd te blijven.

Nee, doorgaans zijn alle posts hier soft, en niet zo zuinig ook. En als je eerlijk bent geef je me groot gelijk. En kom niet aanzetten met beleefd blijven want dat kan ook zonder al dat onzinnige gebrabbel.

Jij beseft donders goed dat je geen zinnige bijdrage aan deze post levert.

Wat dacht jij dan, maar het is natuurlijk ook wel een beetje het doel van mijn spottende opmerkingen om men aan het denken te zetten dus hebben mijn posts ook nog meer nut dan enkel stoom afblazen.

Vanwege het feit dat en de manier waarop jij reageerde op mijn post naar jou toe, laat je alleen maar zien dat je je er wel degelijk wat van aantrekt.

Wat je met deze zin bedoelt is me een raadsel, je taalgebruik was hier echt even belabberd.

Kom bovendien niet aanzetten met het gegeven dat wij geen argumenten tegen je hebben, want als er een hier loze argumenten geeft ben JIJ dat wel, met je ontzettend onzinnige reply.

Ik doelde op de enorm onvolwasse manier van de reply door Semyaz. Kunnen lezen is natuurlijk nutteloos als je niet begrijpt wat er wordt bedoeld, doe er wat aan voordat je jezelf er vaker op betrapt.

En dat uit de hoogte doen moet je maar eens anders proberen te benaderen.

Je probeerde spottend over te komen, niet moeilijk gaan doen als je daar jammerlijk in faalt.

Jij bent blijkbaar niet op de hoogte hoe gevoelens in elkaar steken, laat staan andere mensen.

Deze conclusie getrokken uit enkele reply's die, als je goed oplet, meer de waarheid raken dan alle andere reply's, is natuurlijk totaal onzinnig.

En dat lullig klinken van je ivm je zogenoemde "iets te overduidelijke posts" jij hebt geen overduidelijke posts, hooguit posts die erop gebasseerd zijn te spelen met gevoelens van anderen.

Leer eens lezen. Met de iets te overduidelijke posts doelde ik op post van de mensen die hier hun 'problemen' neerzetten, en met het aanhalen op deze: '..' manier probeer ik niet negatief te doen maar probeer ik duidelijk te maken dat het allemaal te simpel in elkaar zit om probleem genoemd te worden.

Als je stompzinnige replies post en de reactie op jou reply is niet naar wens EN dit gebeurt keer op keer weer, dan zou ik maar eens bij mezelf te rade gaan als ik jou was....

De reactie was te verwachten, wat niet naar wens was is de gefaalde poging tot spot. Nogmaals, leer lezen.

Jij hebt hoognodig vrienden nodig die je op zijn tijd corrigeren...

Dit is gewoon helemaal onzin, en dat weet je. Maar laat ik er vooral even op ingaan, ik heb geen vrienden nodig die me op dit soort dingen corrigeren ik heb mensen nodig die nadenken voordat ze een moeilijkheid in een relatie, die ze omzetten in vragen waar ze zelf het antwoord op weten, meteen op internet dumpen.

Bovendien, als jij je ergert aan "onzinnige posts" dan moet je je ergens anders gaan uitleven, deze posts zijn bedoeld voor mensen die er WEL het nut van inzien. Als een klootzak reageren kan elke Neanderthaler wel, het kost veel meer moeite om een post te respecteren.

Misschien is het in der daad verstandiger om me ergens anders uit te leven maar waarom niet gewoon het 'probleem van de ergernis' bij de bron aanpakken.

En aangezien jij dat niet kan opbrengen zie ik niet in jou langer te respecteren.

Echt een belabberde zin, en geloof me maar als je op je taal gewezen wordt door mij dan moet je je echt diep schamen maar laat ik ook nog even inhoudelijk antwoord geven: Respect zoals je het hier zo mooi omschrijft is er in vele vormen, ik probeerde ook niet aardig of respecterend over te komen maar enkel bot zodat men nadenkt voor hier alle vormen van 'problemen' neer te pleuren.

En dat het antwoord misschien voor de hand ligt wil niet zeggen dat je daar vrede mee hebt, dit is simpelweg een middel om jezelf gerust te stellen danwel op zoek te gaan naar alternatieven met degelijke onderbouwing, iets wat JIJ blijkbaar niet voor elkaar krijgt.

Dat je met een antwoord geen vrede hebt is nog geen reden om het op een forum te dumpen zodat je van andere mensen kan horen wat je wil horen dat is gewoon domweg hetzelfde als het zelf typen en dan nalezen, als je dat soort bevestiging zoekt koop dan een papagaai. En dat is eigenlijk het storende er niet eens aan, al die mensen die er nog eens serieus op ingaan dát is pas frustrerend. Het zien dat mensen graag als een stel idioten overduidelijke antwoorden geeft, dát is gewoon enorm zonde.

Dus om Semyaz maar te quoten :

Rot toch een eind op.

Na al die pogingen om een goed onderbouwde post te leveren eindigen met dit. Had jezelf tijd bespaard en was gewoon meteen overgegaan op een verstandig "ik vind dat wat jij post te bot is voor dit forum met tedere zieltjes". Of had geprobeerd serieus over te komen zoals Semyaz dat in zijn tweede reactie is gelukt.
Ow nog wel een tip, dit stukje van je lezen was echt mateloos iritant vanwege de slechte zinsbouw, doe er wat aan zou ik zeggen. En vat het "leer lezen" maar gewoon op als positieve kritiek en enkel een verkorting van "je begrijpt niet wat ik bedoelde met blablabla". En voordat je overgaat tot een negatieve reply, ik bedoel het allemaal niet zo kwaad hoor zie dit hele stuk dus ook maar gewoon als opbouwende kritiek, iets positiefs dus.

Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 17:03.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:14
Verwijderd
dan zou je toch, zoals je al zei, eerst je eigen taalkundigheid onder de loep nemen.
Ik zal een nieuwe post aanmaken, waar jij eens duidelijkheid mag creëren in wat je nou met het forum wil, zoek maar op.
Gr.
Azaziël.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:16
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
azaziël schreef:
dan zou je toch, zoals je al zei, eerst je eigen taalkundigheid onder de loep nemen.
Ik zal een nieuwe post aanmaken, waar jij eens duidelijkheid mag creëren in wat je nou met het forum wil, zoek maar op.
Gr.
Azaziël.
Zal ik doen (k)
Oud 26-02-2003, 17:25
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
wat poesiefox zegt is natuurlijk wel waar, maar als je 20 bent, dan ben je toch nog niet van plan om nog 50 jaar bij elkaar te gaan blijven - als het goed is heb je dan meestal nog helemaal geen plannen...

stellen die 50 jaar getrouwd zijn, zijn toch al gauw zo'n 70 jaar oud. Ik mag toch aannemen dat er verschil is tussen de behoeftes en wensen van een 70jarige en die van een 20jarige...
Mijn vriend en ik waren en zijn nog steeds absoluut van plan om voor altijd bij elkaar te blijven.
Natuurlijk, als je 20 bent wil je groots en meeslepend leven, maar wat er ook gebeurt: wat we ook gaan doen, we zullen het samen doen. En dat is het enige wat vast ligt.
Oud 26-02-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
Zal ik doen (k)
Wij moeten eens een pilsje pakken, wordt vast interessant
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 20:19
shut*up
shut*up is offline
mag ik mee mag ik mee mag ik mee???
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 22:56
Verwijderd
je bent van harte welkom
waar woon je?
kunnen we een centrale plaats uitzoeken
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Mijn vriend en ik waren en zijn nog steeds absoluut van plan om voor altijd bij elkaar te blijven.
Natuurlijk, als je 20 bent wil je groots en meeslepend leven, maar wat er ook gebeurt: wat we ook gaan doen, we zullen het samen doen. En dat is het enige wat vast ligt.
oke, ik had er een 'meestal' in moeten voegen
en ik zou ook best altijd met m'n vriend samen willen blijven, graag zelfs, hij is geweldig, ik hou van hem, ik zou met hem zeker oud kunnen worden... maar om dan meteen de hele toekomst te gaan plannen...

AtHell, als jij de meeste reacties hier soft noemt, heb jij een vreemd idee van reacties. Volgens jou zijn jouw reacties 'normaal' en de meeste 'soft'? Het is eerder zo dat jij grof bent... en het gaat niet om softheid, maar het is normaal om beleefd te blijven. Zelfs nare man blijft doorgaans in al zijn botheid toch beleefd. Dat is niet soft, dat is de meest geaccepteerde manier om met anderen om te gaan.

en dit begint allemaal best wel heel erg offtopic te worden, sorry forumbazen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:03
japie
japie is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
AtHell, als jij de meeste reacties hier soft noemt, heb jij een vreemd idee van reacties. Volgens jou zijn jouw reacties 'normaal' en de meeste 'soft'? Het is eerder zo dat jij grof bent... en het gaat niet om softheid, maar het is normaal om beleefd te blijven. Zelfs nare man blijft doorgaans in al zijn botheid toch beleefd. Dat is niet soft, dat is de meest geaccepteerde manier om met anderen om te gaan.
Ik geloof dat in dit topic ook ooit eens het woord respect is gevallen. Dat AtHell een ander manier van zijn boodschap/mening afwijkt van de "meest geaccepteerde manier om met anderen om te gaan" wil nog niet meteen zeggen dat hij zich dan maar meteen moet aanpassen. Als hij een wat directere manier (wat jij meteen grof noemt) van schrijven heeft, dan hebben jij en ik en de rest dat te accepteren. Dat heet namelijk vrijheid van meningsuiting. En zolang hij niet discriminerend is, mag hij zoveel spuien als hij wil, geheel op zijn eigen wijze. en jij mag het daar geheel naar eigen believen niet mee eens zijn
Oud 27-02-2003, 11:26
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
azaziël schreef:
kunnen we een centrale plaats uitzoeken
Aankomende week heb ik vakantie doe maar ergens in de buurt van arnhem, utrecht ofzo.
Oud 27-02-2003, 11:34
Verwijderd
laat mij nou deze week vakantie hebben...
Maar ik zou in theorie volgende week dinsdag kunnen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:37
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
azaziël schreef:
laat mij nou deze week vakantie hebben...
Maar ik zou in theorie volgende week dinsdag kunnen
Dan heb ik ook zeeën van tijd, zeg maar waar en hoe laat .
Oud 27-02-2003, 12:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Gelukkig zijn we niet allemaal een relatiefoob.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:59
shut*up
shut*up is offline
ik wil ook mee en ik kan dinsdag niet
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:02
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
Er zit een kern van waarheid in.

"na bijna 2 jaar is bij mij de liefde aan het overgaan, in dusdanig sterke mate dat ik het niet meer fair vind om er een relatie op te baseren"

Kap er dan idd mee.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:38
Verwijderd
Citaat:
shut*up schreef:
ik wil ook mee en ik kan dinsdag niet
PB me maar welke dagen je wel kan, want AtHell kan blijkbaar de hele vakantie wel
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 09:33
japie
japie is offline
Citaat:
azaziël schreef:
PB me maar welke dagen je wel kan, want AtHell kan blijkbaar de hele vakantie wel
Je zit nog erg met je vriendin in je maag he? Of heb je haar al geloosd?
Oud 28-02-2003, 10:37
Verwijderd
nog niet uit, maar er bestaat meer in het leven dan continu zorgen maken over dingen die je niet volledig in de hand hebt...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 10:43
Verwijderd
ik voel een slotje aankomen op dit topicje

dit gaat nergens heen...............
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 10:52
Verwijderd
wrom?
Omdat we even afdwalen?
Geef zelf dan ook eens een zinnig antwoord als je wil
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:10
Verwijderd
A) Pijnloos zal uitmaken nooit zijn, mocht je het uit maken met haar......
B) Door leuke dingen te gaan doen pep je de relatie weer op..
voorbeelden:
Samen een schetenwedstrijd houden
bij elkaar de neus leeg eten
leuke kapsels maken in elkaars haar

Misschien dat je hier wat aan hebt

(het niveau van de topic stijgt door deze post )
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef:
omfg

*rent snel weg*

..

*kijkt niet goed uit*

..

Oh kut, een bus die lichamelijke toeneiging zoekt

KABANG! $%^$&#$%
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:43
Verwijderd
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef:
A) Pijnloos zal uitmaken nooit zijn, mocht je het uit maken met haar......
B) Door leuke dingen te gaan doen pep je de relatie weer op..
voorbeelden:

Misschien dat je hier wat aan hebt

(het niveau van de topic stijgt door deze post )
JIJ ben echt Friggin' ENG!!!!!!!,
UItmaken is idd nooit pijnloos, maar ik laat me nog liever door een wilde beer pijpen dan dat ik jou stomme geintjes uithaal...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 22:40
japie
japie is offline
Citaat:
azaziël schreef:
nog niet uit, maar er bestaat meer in het leven dan continu zorgen maken over dingen die je niet volledig in de hand hebt...
Dan kan je het uitmaken van je relatie ook nooit pijnloos maken voor je vriendin want dat heb je van tevoren niet volledig in de hand en kan je je relatie ook niet helemaal oppeppen want ook dat heb je niet helemaal in de hand.

Samengevat kan er hier maar beter een slotje op komen want doordat je toch alleen maar offtopic zit te babbelen, zit je er toch niet volledig mee in je maag.
Reageren

Regels voor berichten