Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij gaat er van kotsen en ik hou het denk ik gewoon bij andere middelen pado's enze |
![]() |
||
Citaat:
Dat kotsen was van de alcohol. daar kan ik echt voor geen meter tegen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Moet je eens weten hoe lekker dat is. En ook best wel zeer vage vervormingen qua wat je ziet. De kamer in een heel ander perspectief, mooi is dat. En het geluid. Maarja. Dat ken ik wel ja, ik schijn vaker dingen te herhalen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen moet je ff uitkijken wat voor hoestmiddelen je koopt, in sommige dingen stoppen ze iets extra's waarvan je kapot gaat (bijvoorbeeld pijnstiller). |
![]() |
||
Citaat:
Maten van mij hadden ook al wann-beleid bedacht. |
![]() |
|
hardstikke leuk allemaal dat er mensen enthousiast zijn over DXM maarr... sommige mensen hebben een afwijking zodat hun lever weinig van het enzyme CYP2D6 aanmaakt.
dit enzyme is in grote mate verantwoordelijk voor het afbreken van dxm dus is het niet recratief en kan het zelfs gevaarlijk zijn als je die afwijking hebt. in blanke mensen komt het voor bij ongeveer 7 %. je kan dit testen of je hier last van hebt door met een lage dosis te beginnen. (onder 100 mg). DXM laat zich ook niet goed combineren met medicijnen/drugs. de volgende zijn sowieso zeker af te raden:
de laatste 3 in het rijtje kunnen het serotonin syndrome veroorzaken... combineren met veel alcohol is ook niet al te verstandig, je lever krijgt een flinke tik op die manier... maarja je bent wel weer de man op scholieren.com ![]() er zijn nog veel meer substanties (een voorbeeld is grapefruitsap) waarmee je DXM beter niet kunt combineren maar heb geloof ik wel de belangrijkste neergezet hierboven, als iemand nog andere weet post het dan hieronder ![]() be safe, have fun ![]()
||
Citaat:
10 capsules, 29,5 mg per cap. Eerste keer had ik 295 mg genomen. Daarna als je het leuk vind gewoon langzaam opbouwen. Maar misschien is het wel verstandig om het verhaaltje van mind te lezen. ![]() Ik heb iig geen last van dat gen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik hier lees ziet er best vet uit. Dit wil ik op zich wel een keer proberen. Jij had idd zo'n rood doosje met capsules ofzo toch...? Zit het eigenlijk nog steeds in hoestdrank en welke moet je dan hebben?
|||
Citaat:
Citaat:
Maar iig, in hoestdrank zit het ook nog steeds. Je moet een paar ingrediënten vermijden, ik zal morgen ofzo een keer zo'n lijstje opzoeken. En waar je rekening mee moet houden is dat er in veel (alle?) hoestmiddelen DXM HBr zit, dat doet uiteindelijk hetzelfde, maar het weegt meer dan een gewoon DXM molecuul (in mijn pakjes zit 402 mg DXM HBr, dat is dus 295 mg DXM). Ergens iets verder naar boven staat zo'n post van mind die wel handig is om te lezen. Iets over genenafwijking. Volgens die post is DXM al zwaar op de lever, dus alcohol+DXM is nog minder ofzo. Wel best grote kans dat dit weekend ietsjes ver ging door de combo dus. Maar het was nog steeds erg leuk. Verder moet je maar kijken dus of je met minder begint (onder de 100 mg zoals daar geloof ik staat) of direct 295 (of iets in die richting) pakt zoals ik deed. En je moet opzich ergens lezen over de verschillende plateaus. Bij 295 zat ik op plateau 2, en dat is echt wel heel erg anders dan plateau 3 (zoals op de meet). Een sitter erbij nemen lijkt me iig wel handig, just in case. Anyway. Het is geniaal. ![]() En eerst doen zonder andere drugs erbij te gebruiken. Als je daardoor slechte ervaringen krijgt en het dan niet meer gebruikt kan je best wel mooie dingen missen. |
![]() |
||
Citaat:
Die post had ik al gelezen daar zal ik zeker rekening mee houden. Ik had ook al ergens wat gelezen over die plateaus maar dat zal ik nog eens goed opzoeken. Tnx voor de info. Ik post tzt wel ergens hoe het afgelopen is ![]() Offtopic: Bij mij doet ie het ook. Naja het zal wel
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ehm, wat maakt het dan retarded? De capsules die langzamerhand oplossen, of een stof die ze toevoegen? Want anders kan ik ook gewoon die capsules openmaken, had ik wel eens gedaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En omdat jij het zo had hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook hebben. Ik had ook een flinke kater de dag erna maar geen koppijn ofzo. Misschien had je de dagen ervoor wel paracetamol genomen ofzo? Erg slechte combi. Of een van de vele andere dingen die je er niet mee mag combineren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Gisteren om 23:15 295 mg uit de capsules gehaalde shizzle (SMERIG, SMERIG, SMERIG, SMERIG, SMERIG, AAAAARGH) en 295 mg shizzle die nog in de capsules zat genomen. Nu ben ik nog opzich best hard weg. Oja, ik ben totaal niet misselijk geweest ofzo, het kotsen op de afgelopen meet moet bijna 100% zeker veroorzaakt zijn door de combo met alcohol en wiet. Net heb ik gejongleerd... Dat is echt vaaaaaag onder de invloed van DXM. ![]() Wel bijverschijnsel gehad, dit herinner ik me ook van de meet (terwijl ik het me gewoon niet meer kon herinneren), namelijk klappertanden en temperatuurverhoging (zonet was het 27,6 C). Maarja, dat boeit niet zoveel met zo'n keiharde trip als dit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Dxm Maanmeisje | 51 | 22-05-2006 13:34 | |