Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2003, 13:43
Verwijderd
DXM link
Iemand ervaring met DXM?
Ik wel. Ik had de witte mitsu's die ze daar op de pagina beschrijven. DXM is echt vaag, wist niet dat het DXM was, dacht XTC, maar dus niet. Het was wel goddelijk, echt onwijs lang liggen trippen en spacen. Water zuipen als een motherfucker. Me lichaamstemperatuur was 40 graden ofzo. Lopen ging nog amper zo erg was ik aan het trippen. Lichte hallucinaties en ik heb er volgens mij 2 uur over zitten denken dat als de punaise die in de vlag zat ietsje meer naar rechts zat dat er mooier uit zou zien. Maar dat alles boeide geen hol.
Alleen de dag erna. Jezus, alsof ik een fucking marathon had gerend man. Zo dood als een pier, helemaal niks gezegd ook ofzo die dag. Twas dan ook me eerste keer pillen en dan neem ik blijkbaar meteen toxic DXM pillen in. Maar ja, eht is goed afgelopen.
Maar 1 ding weet ik wel, het is echt super vaag. Iemand anders toevallig ervaring met DXM?

Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 13:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2003, 13:56
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Robo schreef op 10-05-2003 @ 14:43:
DXM link
Iemand ervaring met DXM?
Ik wel. Ik had de witte mitsu's die ze daar op de pagina beschrijven. DXM is echt vaag, wist niet dat het DXM was, dacht XTC, maar dus niet. Het was wel goddelijk, echt onwijs lang liggen trippen en spacen. Water zuipen als een motherfucker. Me lichaamstemperatuur was 40 graden ofzo. Lopen ging nog amper zo erg was ik aan het trippen. Lichte hallucinaties en ik heb er volgens mij 2 uur over zitten denken dat als de punaise die in de vlag zat ietsje meer naar rechts zat dat er mooier uit zou zien. Maar dat alles boeide geen hol.
Alleen de dag erna. Jezus, alsof ik een fucking marathon had gerend man. Zo dood als een pier, helemaal niks gezegd ook ofzo die dag. Twas dan ook me eerste keer pillen en dan neem ik blijkbaar meteen toxic DXM pillen in. Maar ja, eht is goed afgelopen.
Maar 1 ding weet ik wel, het is echt super vaag. Iemand anders toevallig ervaring met DXM?
Als iemand mij drugs zou verkopen, die niet zijn wat hij zegt, en zelfs veel gevaren met zich meebrengen, zou ik toch eens goed gaan nadenken.... stel dat je er xtc bij had genomen..... stel dat er wat zou zijn gebeurd, klinkt misschien een beetje overvoorzichtig, maar beter de put dempen voor het kalf verdronken is...

op je vraag: Nee, geen ervaringen mee
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:04
Verwijderd
Nee dat weet ik wel , maar het was me eerste keer. Me neef had 1 pil ( die hij weer van me broer had ) en die hadden we gesplit. En 1 blow hadden we. En ik ga het ook nooit meer doen en als ik het van te voren wist ahd ik eht helemaal neit gedaan. Voortaan laat ik me shit ook testen. Ik wist het heel lang ook niet. Maar toen ik later weer is XTC nam, en dat was echte XTC, toen merkte ik het verschil. En der was een groot verschil dus ik ff checke op i-net en toen kwam ik dat stukje tegen. Kwam er pas een tijdje later achter. Ik schrok eerst ook wel maar ben idd erg blij dat alles goed is gegaan.
Me broer, die die witte mitsu's had, had er 1/2 genomen en zoals op de site staat duurt het lang voordat het werkt, dus hij na een half uur nog 1/2 en toen na een half uur een hele erbij. Gelukkig heeft hij het ook overleefd hoewel hij het ook niet cool vond om te horen dat het DXM was.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:59
Psychedelic
Avatar van Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
Robo schreef op 10-05-2003 @ 14:43:
DXM link
Iemand ervaring met DXM?
Ik wel. Ik had de witte mitsu's die ze daar op de pagina beschrijven. DXM is echt vaag, wist niet dat het DXM was, dacht XTC, maar dus niet. Het was wel goddelijk, echt onwijs lang liggen trippen en spacen. Water zuipen als een motherfucker. Me lichaamstemperatuur was 40 graden ofzo. Lopen ging nog amper zo erg was ik aan het trippen. Lichte hallucinaties en ik heb er volgens mij 2 uur over zitten denken dat als de punaise die in de vlag zat ietsje meer naar rechts zat dat er mooier uit zou zien. Maar dat alles boeide geen hol.
Alleen de dag erna. Jezus, alsof ik een fucking marathon had gerend man. Zo dood als een pier, helemaal niks gezegd ook ofzo die dag. Twas dan ook me eerste keer pillen en dan neem ik blijkbaar meteen toxic DXM pillen in. Maar ja, eht is goed afgelopen.
Maar 1 ding weet ik wel, het is echt super vaag. Iemand anders toevallig ervaring met DXM?
Dit klinkt niet bepaald als een "goddelijke" trip. Je moet je xtc pillen ook testen voordat je ze koopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Dxm filteren.
epidemic
17 31-08-2007 23:25
Drugs & Alcohol Dxm
Maanmeisje
51 22-05-2006 13:34
Drugs & Alcohol dxm- Dextromethorphan
crenshaw
139 31-03-2006 16:45
Drugs & Alcohol Live DXM verslag
E Che Guevara
51 28-03-2006 15:31
Drugs & Alcohol Dxm
hatefukk
2 01-08-2005 20:11
Drugs & Alcohol Lsd + dxm
Verwijderd
7 12-08-2004 12:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.