Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
teveel verschil is gewoon slecht. Je krijgt ruzie over voorkeuren, je krijgt ruzie over hoe je met dingen om gaat, je krijgt ruzie over uitgaan/thuisblijven and so on. Teveel op elkaar lijken is ook niet leuk, het wordt saai, het wordt voorspelbaar en de leukigheid is er snel uit als je dat niet goed op kunt vangen. Het is best een reden om een relatie te verbreken. Je kunt jezelf wel aanpassen en vechten/werken voor je relatie, maar er zijn grenzen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriend en ik verschillen ook wel op bepaalde vlakken. Ik ben bijvoorbeeld best pessimistisch en hij totaal niet. Maar juist door erover te praten leer ik er allereerst van, en krijgen we geen irritaties over dingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
zolang je elkaar daarin blijft respecteren is er niets aan de hand lijkt me ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je allebei redelijk geïnteresseerd bent in de politiek kan dat zorgen voor heftige discussies, waar helemaal niets mis mee is natuurlijk, maar je kan op bepaalde punten dan zo ver uiteen liggen dat je gedachtes totaal botsen. Ik denk niet dat ik (goed) met een heel rechts persoon samen kan leven ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *begint met wegrennen van horde doorgedraaide Evanescence-fans*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tenminste, als je gewoon niet continue over politiek praat merk je daar echt niks van. |
![]() |
||
Citaat:
Nog meer:Offtopic: @ je sig, I dare to differ
||
Citaat:
![]() Vaak heeft de ander dan nog een paar oplossingen waar je niet over gedacht had enz. Ook als ik iets in de krant heb gelezen, dan kan ik daar met hem over praten en dat is gewoon fijn om te doen. Dus ja voor mij scheelt het wel echt dat ik nu een vriend heb die hetzelfde zou stemmen als ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In de praktijk zie je, dat vrouwen toch een partner kiezen die in veel opzichten veel op ze lijken. Bijvoorbeeld opleidingsniveau, uiterlijk, ras, etc. Je kiest namelijk niet alleen een partner, puur op je instinct, maar andere feiten zoals sociale druk, geld, etc. spelen ook een hele belangrijke rol. Dus de bocht is minder kort dan jij beweert ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nieuwe veranderingen in het beleid van DK. Missy | 0 | 05-03-2008 19:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Hersenen van hetero anders dan van homo' Gatara | 73 | 17-12-2005 12:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
oud nederlands...vraagje Toet0r | 13 | 18-02-2003 13:57 |