Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2005, 22:43
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Vooral voor de mensen die net een relatie opbouwen, een goed punt, maar ook voor de mensen die niet snel in vertrouwen zijn.. dus tell me

1. hoe geef je hem/haar het gevoel van jij bent van mij/vertrouw me
2. hoe uit je dat in liefde

Laatst gewijzigd op 14-04-2005 om 23:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2005, 22:47
Chosen
Chosen is offline
Niet vreemdgaan?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 22:49
Sonnebloem
Sonnebloem is offline
hmzzz lastige vraag

Ik heb eigenlijk geen idee bij mijzelf hoe ik dat doe, maar mijn vriend zegt dat ie mij gelukkig kan vertrouwen, op mij kan bouwen, dat ik een soort van vaste factor in zijn leven ben.
Als ik weg ga met vriendinnen is hij niet bang dat er misschien iets gebeurt(met andere jongens) en dat is volgens hem voor het eerst. Want zijn ex was niet zo moeilijk daarmee zeg maar.

Ik ben gewoon mezelf, doe gewoon lief tegen hem

Ik denk dat al die dingen er wel uit komen in de manier waarop je met elkaar omgaat.
Ik ben zelf nogal knuffelig, hij iets minder, maar als ie het spontaan uit zichzelf doet dan merk ik eigenlijk al die dingen wel.
Ik merk gewoon aan alles wat ie doet dat ie van mij houd.

Hij is gewoon super lief en ben ook onwijs blij met hem
Oud 14-04-2005, 22:50
blueeyes_jochie
Citaat:
Chosen schreef op 14-04-2005 @ 23:47 :
Niet vreemdgaan?
maar er is meer dan dat, want vertrouwen in iemand hebben houdt veel meer in dan alleen niet vreemdgaan...
Oud 14-04-2005, 22:57
Verwijderd
Ik hoef hem niet het gevoel te geven dat hij me vertrouwt; als hij mij van oorsprong zou wantrouwen zou er namelijk iets hevig mis zijn.

Ik uit mijn liefde door hem aandacht te geven en lief tegen 'm te zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 23:00
blueeyes_jochie
Citaat:
Sarah schreef op 14-04-2005 @ 23:57 :
Ik hoef hem niet het gevoel te geven dat hij me vertrouwt; als hij mij van oorsprong zou wantrouwen zou er namelijk iets hevig mis zijn.

Ik uit mijn liefde door hem aandacht te geven en lief tegen 'm te zijn.
dat snap ik maar.. toch heb je iets/doe je iets/gedraag je of geef je je vriend iets, waardoor hij je voor de volle 100% vertrouwt, en dat gaat niet met een knip in de vingers..

en misschien is het vertrouwen nu enorm, groot, maar hoe heb je het opgebouwd.. mm denk dat ik mijn vraagstelling anders ga doen

Laatst gewijzigd op 14-04-2005 om 23:03.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 23:03
Verwijderd
ehm, hij is geen paranoide persoon en ik heb nooit iets gedaan waardoor hij me níet zou vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 23:04
blueeyes_jochie
Citaat:
Sarah schreef op 15-04-2005 @ 00:03 :
ehm, hij is geen paranoide persoon en ik heb nooit iets gedaan waardoor hij me níet zou vertrouwen.
das simpel, en makkelijk.. PERFECT .. .. maar je uit dat toch ook in liefde, je geeft hem vertrouwen door een keertje lief in zijn oor te fluisteren "ik hou van je".. door zijn haar te strelen of?! Zo bouw je ook iemands zijn vertrouwen op..
Oud 14-04-2005, 23:05
Verwijderd
Nee, zo uit je je liefde. Hij gaat niet denken 'oh, ze aait mijn hoofd, wat betrouwbaar van haar', hij denkt 'Oh, ze aait mijn hoofd, wat lief van haar'.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 23:09
blueeyes_jochie
Citaat:
Sarah schreef op 15-04-2005 @ 00:05 :
Nee, zo uit je je liefde. Hij gaat niet denken 'oh, ze aait mijn hoofd, wat betrouwbaar van haar', hij denkt 'Oh, ze aait mijn hoofd, wat lief van haar'.
Mmmm je hebt weer eens gelijk .. haha maar het is wel een combinatie van.. je geeft hem/haar de liefde, maar door de woorden of aanraking geef je hem/haar ook vertrouwen in de relatie en of de persoon zelf..
Oud 14-04-2005, 23:09
Brasco
Brasco is offline
Ik heb daar echt moeite mee.. het laten merken dat ik iemand echt leuk en bijzonder vind.. dat ik van diegene hou.. zal wel iets typisch mannelijks zijn, maar ik kan het dus haast niet over mn lippen krijgen... ik laat het mn vriendin weten door mijn hele uitstraling naar haar toe, en soms via een SMS met daarin; I love you ofzow.. Ik heb het nog niet in haar gezicht gezegd, maar ik denk dat dat nog wel komt als ik haar langer ken
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 23:21
ScrapMetal
ScrapMetal is offline
ik ben nu vrijgezel maar wat ik vroeger deed was gewoon lief zijn, zorgzaam maar niet teveel, als ze slechte bui had probeerde ik haar op te vrolijken wat meestal wel lukte gaf haar aand8 die ze wilde
toch mezelf blijven en weten wanneer je ff rust moet geven, wat ik altijd wou geven is een knuffel en een kus, stuurde haar vaak smsjes gewoon met wat leuke woordjes erin in haar geloven en steunen samen beslissingen nemen etc

ik zou zeggen laat je softe kant eens zien aan haar, stel jezelf open daarmee zeg je: ik vertrouw je. dan zit je wel goed denk ik
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 23:23
Sade
Sade is offline
We hebben elkaar leren vertrouwen door elkaar dingen te vertellen die je aan anderen niet verteld, en dingen voor elkaar te doen die je voor niemand anders zou doen, of ooit gedaan hebt. Dat is voor mij een manier van liefde uiten.
Oud 14-04-2005, 23:27
ScrapMetal
ScrapMetal is offline
ja das ook een goeie
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 23:28
Brasco
Brasco is offline
Citaat:
ScrapMetal schreef op 15-04-2005 @ 00:21 :
ik ben nu vrijgezel maar wat ik vroeger deed was gewoon lief zijn, zorgzaam maar niet teveel, als ze slechte bui had probeerde ik haar op te vrolijken wat meestal wel lukte gaf haar aand8 die ze wilde
toch mezelf blijven en weten wanneer je ff rust moet geven, wat ik altijd wou geven is een knuffel en een kus, stuurde haar vaak smsjes gewoon met wat leuke woordjes erin in haar geloven en steunen samen beslissingen nemen etc

ik zou zeggen laat je softe kant eens zien aan haar, stel jezelf open daarmee zeg je: ik vertrouw je. dan zit je wel goed denk ik
Het is niet dat ik mijn softe kant niet wil laten zien.. ik ben heel erg romantisch en kan soms echt "lieve" dingen tegen mn vriendin zeggen... maar ik geef mezelf pas na een hele lange tijd echt bloot.. dat heb ik niet alleen in relaties maar ook met "normale" vrienden en zelfs familie.. ik ben behoorlijk gesloten en dat is soms best lastig. Vooral als het aankomt op relaties omdat veel meisjes verwachten dat er na een paar dates al liefdesverklaringen en veel intimiteit aan te pas komt, terwijl het bij mij wel ff duurt voordat ik echt verliefd op iemand bent en met diegene iets wil beginnen....
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 09:52
Henkje
Henkje is offline
Een gevoel van vertrouwen uitstralen? Bij dingen die je zelf doet en vindt, de ander erbij betrekken. Intresse tonen in dingen die de ander doet. Niet wantrouwig zijn op van alles. Lief en begrijpend zijn. Gewoon de ander aandacht geven.
Denk ik...
Oud 15-04-2005, 09:55
ScrapMetal
ScrapMetal is offline
hmm, dan hoop ik dat ze het begrijpt...van andere kant is het ook geen slechte eigenschap om niet te snel verliefd worden...
je moet iig jezelf blijven, maar een beetje moeite voor doen mag wel
hoop dat je wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 11:33
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Open tegenover mn vriendje zijn, veel vertellen hoe ik me voel en wat ik voor hem voel, dat soort dingen. gewoon erg veel praten....en qua sex...sjah
Oud 15-04-2005, 13:33
Verwijderd
Seks.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten