![]() |
|
ik laat me eigenlijk nie afleiden behalve als mijn vriendin gaat lachen ofzo maar niet door de omgeving... naja soms laat ik me bewust afleiden... als ik bijna kom en ik wil nog nie dan gaak aan dinge denke zoals is de deur op slot ofzo...
groetjes
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hmz, ben ik een keer gestopt omdat mn moeder riep: Kim, telefoon! ja, en kga niet roepen: ff wachten mam, kben net ff seks aant hebben. Weet ik veel wei dr aan de telefoon is! maar ja, was een vriendin van me, die vroeg nog: wat was je aant doen? Euh, wil je niet weten. 'oeps sorry!!'
Dat soort dingen, maar verder ja niet echt, soms meot je gwoon ffies wat stiller doen enzow, de tel opnemen en ondertussen gwoon doorgaan is owk lollig ![]() |
![]() |
|
kweet niet maar op de een of andere manier moet ik soms keihard lachen om een broertje dat in de buurt is ofzo of een ouder die ineens in de buurt komt..en dan kan k ook meestal niet zo meteen ophouden das wel irri voor me vriend maar ja...
hij gaat toch wel door dus dan houdt t vanzelf wel op... |
![]() |
|
|