Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb vanmiddag een gesprek gehad en dat wordt het gezin ook waarschijnlijk! Ga nu over 1 of 2 weken al weg ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het inderdaad via een organisatie gedaan. Het is de eerste keer dat ik zoiets doe dus dat leek me wel fijn. Zo kan ik eventueel switchen van gezin als het echt niet gaat met een gezin en zij helpen je aan belangrijke dingen denken. Ook kun je hun tijdens het verblijf gewoon bellen met vragen enzo, dat vind ik ook wel prettig. Weet je al meer over wat jijzelf wil?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik twijfel zelf nog erg of ik naar Parijs of Londen ga.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Er komt twee keer per week een schoonmaakster dus echt veel in het huishouden hoef ik niet te doen. M'n dag is ongeveer als dit: 6:45: opstaan en snel even aankleden, daarna Olivia wakker maken. 7 uur: haar kleren brengen en thee brengen om te helpen met opstaan (tja, ik hoor het ook van andere au pairs, de kinderen zijn allemaal nogal verwend hehe). en vragen wat ze voor het ontbijt wil. 7:15: ontbijt voor Olivia hebben gemaakt en zelf ook wat gaan eten plus thee zetten. Hierna maak ik de keuken schoon, ruim ik de kamer van Olivia een beetje op, doe ik een wasje en strijk ik een kwartiertje. 8:45: vrij! 16:15: Olivia komt ongeveer thuis, wat te eten en drinken voor haar maken, zorgen dat ze haar huiswerk maakt en in bad gaat. Na ongeveer twee uurtjes komen de ouders thuis, meestal help ik dan nog een beetje met eten klaarmaken. In de weekenden ben ik vrij. Er zijn veel andere au pairs hier wat ontzettend gezellig is. Ik heb het hier echt ontzettend naar mijn zin ![]() Als je nog vragen hebt kun je ze natuurlijk altijd stellen.
|
hallo hallo!
ik ben ook bezig om als au pair naar het buitenland te vertrekken voor een jaartje... ik heb het eerst zelf geprobeerd via www.aupair-world.net en www.greataupair.com Bij die eerste leek het te gaan lukken na wat heen-en-weer-ge-email maar dat gezin heeft toch voor een ander meisje gekozen... Ik ga ook naar Engeland om beter Engels te leren. Uit het verhaal van 'utopian me' blijkt dat zo'n organisatie wel relaxed is dus misschien moet ik daar eens kijken! Bij welke organisatie zit jij? Hoeveel zakgeld krijg en en wat moet je wel en niet betalen?
|
Verwijderd
|
Ja volgends mij is dat goed mogelijk, ik was een tijdje geleden bij een bijeenkomst in utrecht van een organisatie( Activity international) en die hadden een wereldwijd aanbod.
http://www.activityinternational.nl |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hallo daar! MurielKaapstad | 2 | 28-02-2013 17:51 | |
Werk, Geld & Recht |
zomer aupair amiie | 10 | 17-06-2009 16:22 | |
Werk, Geld & Recht |
au pair of verder met studie Verwijderd | 6 | 17-01-2005 15:04 | |
Werk, Geld & Recht |
au pair Freule | 7 | 06-01-2004 18:19 | |
Werk, Geld & Recht |
ik zoek iemand die als aupair naar een ander land is geweest vrijgezel | 2 | 24-06-2003 09:52 | |
De Kantine |
Frankrijk, of in een ander land gaan wonen Madame Blanche | 70 | 15-09-2002 12:12 |