Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb dit jaar geprobeerd tegelijk hbo pedagogiek (derde jaar HRO) en universiteit pedagogische wetenschappen (eerste jaar Universiteit Leiden) te doen, maar door een blindedarmontsteking en extra stage, colleges op dagen dat ik al les had en/of stage moest lopen enz. is dat niet helemaal gegaan zoals ik had gehoopt. Nu ga ik eerst het hbo afmaken en dan misschien in twee jaar onderwijskunde in Utrecht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Ik ken wel wat mensen die dat hier gecombineerd doen en scheint best goed te gaan. Citaat:
Verder ben ik het er wel mee eens: als het geen vastgestelt programma is (zoals economie en rechten hier) dan is het denk ik beter om eerst een P te halen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar besef je wel dat dat echt behoorlijk zwaar is? Waarschijnlijk qua stof al, en bij geneeskunde heb je ook behoorlijk veel (verplicht) les, dus dan kom je denk ik wel behoorlijk in de knoop met je klassieke talen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @roosjemarijn: Natuurlijk zijn die zo verschillend. HBO is veel meer praktijk en universiteit is veel meer theorie. Toch wel een erg groot verschil en daardoor inderdaad geen verkeerde keuze om beide opleidingen te volgen. Maar je hoeft dan inderdaad geen dubbel collegegeld te betalen, maar de studie duurt dan toch ook 2 keer zo lang? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anders ligt dat soms bij een stnadaardcombinatieprogramma, zoals jouw vriendin doet. Zelf zou ik ook eerst maar een jaar 1 studie gaan doen. Ik doe een vrij gemakkelijke studie, maar er gaat best veel tijd zitten in cases etc. Als je dan daarnaast nog met aan andere studie zit, lijkt me toch wel erg zwaar hoor. Soms zul je tegelijkertijd drukke momenten hebben. Tegelijkertijd colleges. Tegelijkertijd toetsen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk is studeren anders dan school, dat doet er niks aan af dat de studies die ik wil doen niet als zwaar / tijdrovend bekend staan. Ik ken gneoeg mensen die studeren, kan goed plannen, dus ik denk dat ik wel realistisch ben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De enige studiebelasting die ik had, was de piekbelasting net voor de tentamens. De rest van de weken deed ik niets, behalve dan wat extensieve werkcolleges volgen om aantekeningen te maken. Psychologie had er dus best naast gekund. Jammer.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|