Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2005, 10:03
Gatara
Gatara is offline
CDA wil aso's in containerwoningen

Uitgegeven: 25 april 2005 10:25
DEN HAAG - Regeringspartij CDA wil huurders die ernstige overlast opleveren, gedwongen laten verhuizen naar een containerwoning buiten de stad. Het CDA-Tweede-Kamerlid Sterk gaat hierover een wetsvoorstel indienen. Gemeenten en maatschappelijke instellingen zouden gezamenlijk moeten zorgen voor goede begeleiding van de asociale huurders.

Als ze hun leven hebben gebeterd, zouden ze weer naar een normaal huis kunnen terugkeren. Een aantal gemeenten in Nederland beschikt al over de 'laatste kans woningen'. Maar volgens Sterk zijn lang niet alle gemeenten zover. PvdA en VVD waren maandagochtend nog niet bereikbaar voor een reactie op het CDA-plan.
http://www.nu.nl/news/517164/10/CDA_...rwoningen.html

Wat vind jij van dit CDA plan?
Oud 25-04-2005, 10:05
Verwijderd
Is er al onderzocht of dit nuttig is?

Het lijkt me eerlijk gezegd veel beter alle laagopgeleiden te dwingen tot het injecteren van serotonine bij zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:07
T_ID
T_ID is offline
Tja, voor onverbeterlijke aso's lijkt het me een goede oplossing.
Oud 25-04-2005, 10:08
juno
juno is offline
Niks mis met een containerwoning toch? Wie te asociaal is voor een echt huis, verdient dat ook niet.

Bedenk wel dat een huurhuis namelijk het eigendom is van de huisbaas, en die zit met een fikse schadepost als zijn eigendomwordt uitgewoond en de huur niet betaald word. Dit soort mensen mag nog blij zijn dat ze niet in een kartonnen doos hoeft te leven!

En buiten de stad is het ook nog lekker rustig, niemand heeft last van ze en zij hebben om hun beurt ook niet meer dat gezeur van die in hun ogen lastige buren als ze om 3 uur 's nachts hun brommer willen gaan tunen of de nieuwe surround sound boombox willen uittesten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:09
juno
juno is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-04-2005 @ 11:05 :
Is er al onderzocht of dit nuttig is?

Het lijkt me eerlijk gezegd veel beter alle laagopgeleiden te dwingen tot het injecteren van serotonine bij zichzelf.
strychnine, dat is pas een afdoende oplossing!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 11:05
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
juno schreef op 25-04-2005 @ 11:09 :
strychnine, dat is pas een afdoende oplossing!
dat lijkt me een beter idee inderdaad
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 11:41
Verwijderd
Prima. Je kunt mensen niet zomaar op straat zetten. Niet omdat ze hoegenaamd recht hebben op huisvesting - want in mijn ogen heeft dit soort mensen dat recht allang verspeeld - maar omdat dat alleen nog maar meer overlast veroorzaakt. Dan gaan ze kamperen op een parkeerplaats langs de snelweg of ze bivakkeren in een winkelcentrum, dat wil je ook niet hebben.

De beste oplossing is om dit soort menselijk afval gewoon tegen zo laag mogelijke kosten per dag op te bergen in een afgeschermde omgeving, waar ze niemand tot last kunnen zijn en mogen blijven wonen tot ze doodgaan (uiteraard een muur erom heen om te voorkomen dat het zichzelf voortplant).
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 11:44
Verwijderd
Menselijk afval nog wel. Ik vind containerwoningen wel een goed idee, júist omdat je die mensen niet op straat kan en mag zetten. Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze ietwat eh, dom geboren zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 11:50
Gatara
Gatara is offline
Bestaat er geen kans op ghettovorming dan?

En hoe kan het leven nu beter zijn voor een kind om op te groeien in een asociale omgeving in plaats van in een omgeving waarvan alleen zijn/haar ouders asociaal zijn en hij/zij ook het keurige (ahum) leven van de buurtbewoners als voorbeeld zou kunnen nemen?

Moeten ze slechts in containers gedumpt worden of moet er dan ook sprake zijn van "heropvoeding" en "toezicht"?
Oud 25-04-2005, 12:01
Jules
Jules is offline
Er is allang zo'n 'containerwijkje', net buiten Kampen (overijssel), en daar gaat 't geloof ik heel goed. Dus: doe maar
Oud 25-04-2005, 12:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-04-2005 @ 12:41 :
(uiteraard een muur erom heen om te voorkomen dat het zichzelf voortplant).
Het zou mooi zijn als je alleen kinderen mag krijgen wanneer je het zaad uit een genieënspermabank haalt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 25-04-2005 @ 12:50 :
Bestaat er geen kans op ghettovorming dan?
Ja, natuurlijk. Maar dat is niet zo erg. Want in een ghetto zit al het tuig bij elkaar, terwijl als het tuig verspreid over normale wijken woont, het tuig veel meer problemen veroorzaakt dan wanneer het bij elkaar in een ghetto zit.

Citaat:
En hoe kan het leven nu beter zijn voor een kind om op te groeien in een asociale omgeving in plaats van in een omgeving waarvan alleen zijn/haar ouders asociaal zijn en hij/zij ook het keurige (ahum) leven van de buurtbewoners als voorbeeld zou kunnen nemen?
De enige manier om een kind uit zo'n milieu ook maar een klein kansje in de samenleving te geven, is het meteen na de geboorte weghalen bij de ouders.

Citaat:
Moeten ze slechts in containers gedumpt worden of moet er dan ook sprake zijn van "heropvoeding" en "toezicht"?
Dumpen tegen zo weinig mogelijk kosten. Niet meer om bekommeren. Laten rotten.

Je schijnt te vergeten dat mensen die voor een 'hufterbunker' in aanmerking komen, mensen zijn die zich jarenlang schuldig hebben gemaakt aan de ernstigste vormen van overlast. Drugs dealen, lawaaioverlast, bedreigingen, inbraken, mishandelingen, illegale wietteelt, diefstal, noem de hele rits maar op. Vaak zijn het twee of drie families die een complete stadswijk onbewoonbaar maken en waar alles al tegen geprobeerd is: boetes, gevangenisstraffen, korten op de uitkering. Dat helpt allemaal niet.

Dat soort mensen heeft afdoende laten zien niet in staat te zijn normaal in de maatschappij te functioneren. Het is zo'n ongelooflijk naïef idee, te denken dat het wel goed komt met zulke mensen - of althans met hun kinderen - als je ze maar in een normale wijk laat wonen. Dat kunnen ze niet.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:20
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-04-2005 @ 13:41 :
Het zou mooi zijn als je alleen kinderen mag krijgen wanneer je het zaad uit een genieënspermabank haalt.
Een vader die zich niet verbonden voelt met het gezin omdat het kind wel van zijn vrouw is maar niet van hem, een moeder die veel dommer is dan haar kind en een kind dat zich onbegrepen voelt en baalt dat het z'n echte vader niet kent. Nou je het zegt, dat zou inderdaad mooi zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 25-04-2005 @ 11:03 :
CDA wil aso's in containerwoningen

Uitgegeven: 25 april 2005 10:25
DEN HAAG - Regeringspartij CDA wil huurders die ernstige overlast opleveren, gedwongen laten verhuizen naar een containerwoning buiten de stad. Het CDA-Tweede-Kamerlid Sterk gaat hierover een wetsvoorstel indienen. Gemeenten en maatschappelijke instellingen zouden gezamenlijk moeten zorgen voor goede begeleiding van de asociale huurders.

Als ze hun leven hebben gebeterd, zouden ze weer naar een normaal huis kunnen terugkeren. Een aantal gemeenten in Nederland beschikt al over de 'laatste kans woningen'. Maar volgens Sterk zijn lang niet alle gemeenten zover. PvdA en VVD waren maandagochtend nog niet bereikbaar voor een reactie op het CDA-plan.
http://www.nu.nl/news/517164/10/CDA_...rwoningen.html

Wat vind jij van dit CDA plan?
En het effect op de kinderen dan?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:34
Verwijderd
Als ze eens twee flinke containers bestellen en eentje op het binnenhof zetten en eentje op de coolsingel, dan kunnen in die containers kabinet Balkende II en De Complete Rotterdamse gemeenteraad inclusief Burgemeester Opstelten.
Dat zijn de grootste aso's die er zijn.

En die containers dan ook nooit meer openen, maar dichthouden.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 25-04-2005 @ 14:34 :
Als ze eens twee flinke containers bestellen en eentje op het binnenhof zetten en eentje op de coolsingel, dan kunnen in die containers kabinet Balkende II en De Complete Rotterdamse gemeenteraad inclusief Burgemeester Opstelten.

Mag Cohen dan naar Rotterdam?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 25-04-2005 @ 14:34 :

En die containers dan ook nooit meer openen, maar dichthouden.
Containers verbranden dan maar?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:40
REIE
REIE is offline
Ik vind het ook een goed idee om ergens aso's in een containerkibboets te stallen. Natuurlijk kan je zeggen dat je het probleem louter verplaatst, maar ik vertrouw erop dat de kwalijke invloed van de aso's op hun buurt zal verminderen. Misschien zullen ze, door afgezonderd te worden tussen andere aso's, hun eigen gedrag in het doen en laten van de andere aso's herkennen, waardoor ze wellicht dan wel inzien dat ze zich beter iets ingetogener kunnen opstellen jegens hun medemensen.
Oud 25-04-2005, 13:43
Verwijderd
Oja, waar zouden die containers eventueel geplaatst moeten worden?

Ja, buiten de stad, lekker duidelijk zeg
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:45
Verwijderd
Citaat:
REIE schreef op 25-04-2005 @ 14:40 :
Ik vind het ook een goed idee om ergens aso's in een containerkibboets te stallen. Natuurlijk kan je zeggen dat je het probleem louter verplaatst, maar ik vertrouw erop dat de kwalijke invloed van de aso's op hun buurt zal verminderen. Misschien zullen ze, door afgezonderd te worden tussen andere aso's, hun eigen gedrag in het doen en laten van de andere aso's herkennen, waardoor ze wellicht dan wel inzien dat ze zich beter iets ingetogener kunnen opstellen jegens hun medemensen.
Kinderen groeien dan in de verkeerde omgeving op
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:45
DG
DG is offline
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 14:38 :
verbranden, dat is zo passé
gewoon boven een klein gaatje in boren en langzaam laten
volgieten met zoutzuur ofzo.

of natuurlijk verwarmen, zodat het ijzer gaat gloeien en dan 1 kussentje neerleggen van 1m bij 1m , zodat ze kunnen vechten om een plekje
Oud 25-04-2005, 13:46
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 25-04-2005 @ 14:45 :
verbranden, dat is zo passé
gewoon boven een klein gaatje in boren en langzaam laten
volgieten met zoutzuur ofzo.

of natuurlijk verwarmen, zodat het ijzer gaat gloeien en dan 1 kussentje neerleggen van 1m bij 1m , zodat ze kunnen vechten om een plekje
Het gaat hier nog wel om mensen hé?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:52
Masked_Girl
Masked_Girl is offline
Als deze oplossing werkt is het altijd mooi meegenomen, maar ja, waar moet je de grens trekken?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 25-04-2005 @ 14:35 :

Mag Cohen dan naar Rotterdam?
Graag!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 14:38 :
Stikken is wel genoeg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2005, 13:57
Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik dacht trouwens dat Christenen voor vergeveing, naastenliefde en dat soort waarden waren.

Ik vind het een verkeerd idee. Zo zorg je ervoor dat ze aso voor het leven zullen worden/blijven.

Aan de andere kant, misschien zorgt elkanders asociale gedrag ervoor dat ze begrijpen wat hun normale buren moeten meemaken, en stoppen ze ermee. of is dat een beetje té
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:58
Verwijderd
Oh ja en Ayaantje in een afvalcontainertje met slot erop en postzegel richting Somalie om dan ook nooit meer terug te keren.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-04-2005 @ 14:57 :
Ik dacht trouwens dat Christenen voor vergeveing, naastenliefde en dat soort waarden waren.
Dat betekent niet dat je alle onaangepaste gedrag moet tolereren en dat weet je zelf ook wel.

Citaat:
Ik vind het een verkeerd idee. Zo zorg je ervoor dat ze aso voor het leven zullen worden/blijven.
Het is naïef te denken dat zulke mensen ooit kunnen veranderen. Zoals ik zei is de enige manier dat de familie als geheel niet meer aso wordt, de kinderen in een internaat plaatsen. In elk geval weg van hun criminele en drugsgebruikende ouders.

Citaat:
Aan de andere kant, misschien zorgt elkanders asociale gedrag ervoor dat ze begrijpen wat hun normale buren moeten meemaken, en stoppen ze ermee. of is dat een beetje té
Die mensen hebben geen geweten ontwikkeld. Ze zien niet in waarom hun eigen gedrag fout is. Je hoeft dus ook niet te verwachten dat ze zich het asociale gedrag van hun buren aantrekken als zijnde een voorbeeld van hun eigen gedrag. Zo denkt dat soort gewoon niet.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 25-04-2005 @ 14:45 :
Kinderen groeien dan in de verkeerde omgeving op
Als je dat soort mensen in een gewone wijk laat wonen dan groeien álle kinderen in die wijk in de verkeerde omgeving op.
Met citaat reageren
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
om maar weer eens een serieuze reactie te geven (god mag weten waarom ik de moeite neem) :
het helpt waarschijnlijk, want als je alle probleemgevallen bij elkaar stopt in een ijzeren doosje kun je net gaan doen alsof het probleem er niet is. (aka 'balkenende-tactiek'). (bijna net zo zinnig als tegen een werkloze zeggen dat-t zijn schuld is dat er geen werk is, maar dat doet onze regering ook al een paar jaar.)

de oplossing zou gezocht kunnen worden in preventie, niet in symptoombestrijding.
Oud 25-04-2005, 14:07
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-04-2005 @ 15:05 :
Als je dat soort mensen in een gewone wijk laat wonen dan groeien álle kinderen in die wijk in de verkeerde omgeving op.

scherp. Maar dan krijg je weer dat alle ouders angstvallig elk contact met die wezens verbieden aan hun kinderen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:11
juno
juno is offline
Aso's houden elkaar wel redelijk onder controle hoor. Ze zitten dan temidden van hun eigen soort, en die zijn net zo hard en meedogenloos en bekommeren zich net zo min om repercussies als zijzelf.

Dit doort gespuis kan zijn gang gaan, zolang ze in een nette buurt met nette mensen wonen, want die kunnen niet tegen ze op, maar dat komt natuurlijk heel anders te liggen als ze voortdurend een koekje van eigen deeg krijgen.

Die kinderen? Die worden dan waarschijnlijk beter opgevoed. van je eigen asociale buurman ga je geen auto mollen, anders kun je een kleun voor je harses verwachten, en je pa zal geen verhaal durven halen op de buurman, omdat hij net zo bang van hem is als jijzelf.

Ik vermoed ook wel een soort verwrongen solidariteietsgedachte van tuig onderling, en soort boeveneer.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:13
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
1. Dat betekent niet dat je alle onaangepaste gedrag moet tolereren en dat weet je zelf ook wel.

2. Het is naïef te denken dat zulke mensen ooit kunnen veranderen. Zoals ik zei is de enige manier dat de familie als geheel niet meer aso wordt, de kinderen in een internaat plaatsen. In elk geval weg van hun criminele en drugsgebruikende ouders.

3. Die mensen hebben geen geweten ontwikkeld. Ze zien niet in waarom hun eigen gedrag fout is. Je hoeft dus ook niet te verwachten dat ze zich het asociale gedrag van hun buren aantrekken als zijnde een voorbeeld van hun eigen gedrag. Zo denkt dat soort gewoon niet.
1. Ja maar toch had ik zo een voorstel niet verwacht uit de hoek van een Christelijke partij.

2.-3. hoe weet je dat ze nooit zullen veranderen? En dat ze geen geweten ebben klopt ook niet hoor. Ze hebben een geweten, waarin veel meer kan. Ik denk dat dat wel aanpasbaar is, met wat begeleiding. En je kan ze erop wijzen dat wanneer zij asociaal gedrag over zich heen krijgen, dit hetzelfde is, als wat zij doen. Ze kunnen er misschien niet zelf op komen, maar een begeleider (met stalen zenuwen, a lá verdonk) zou voor een poosje rechtertje kunnen spelen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Of juist niet. Er is ook een kans dat ze die 'juiste' gedrag gaan overnemen van anderen in diezelfde wijk.

Maar dat zou eerst onderzocht moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:18
Gatara
Gatara is offline
Hoe succesvol is het project bij Kampen eigenlijk?
Oud 25-04-2005, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-04-2005 @ 15:07 :

scherp. Maar dan krijg je weer dat alle ouders angstvallig elk contact met die wezens verbieden aan hun kinderen.
Is dat verkeerd? Ik kreeg vroeger ook te horen in welke buurten ik niet moest komen.

Citaat:
Love & Peace schreef:
1. Ja maar toch had ik zo een voorstel niet verwacht uit de hoek van een Christelijke partij.
Och. Er zijn grenzen aan de naastenliefde, blijkbaar.

Citaat:
2.-3. hoe weet je dat ze nooit zullen veranderen? En dat ze geen geweten ebben klopt ook niet hoor. Ze hebben een geweten, waarin veel meer kan. Ik denk dat dat wel aanpasbaar is, met wat begeleiding. En je kan ze erop wijzen dat wanneer zij asociaal gedrag over zich heen krijgen, dit hetzelfde is, als wat zij doen. Ze kunnen er misschien niet zelf op komen, maar een begeleider (met stalen zenuwen, a lá verdonk) zou voor een poosje rechtertje kunnen spelen.
Dat weet ik omdat ik mensen spreek die met dat soort mensen omgaan. Mijn vader is directeur van een jeugdinrichting voor moeilijk opvoedbare jongeren en als je ziet uit wat voor gezinnen die kinderen komen, dan sla je steil achterover. Zulke ongelooflijk onverbeterlijke aso's.

Ik denk dat jij een veel te rooskleurig beeld hebt van de intellectuele mogelijkheden van zulke mensen. Veel van zulke mensen en hun kinderen zijn mensen met een IQ van tussen de 70 en 90. Op de grens dus tussen zgn. licht verstandelijk gehandicapten (LVG) en 'gewone' kinderen met leer- en opvoedingsmoeilijkheden (LOM). Daar valt echt geen land mee te bezeilen.

Je moet gewoon accepteren dat er mensen zijn die in zekere zin 'mislukt' ter wereld zijn gekomen. Ze missen bepaalde verstandelijke mogelijkheden, zoals het inzien dat 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:27
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 15:13 :
Of juist niet. Er is ook een kans dat ze die 'juiste' gedrag gaan overnemen van anderen in diezelfde wijk.

Maar dat zou eerst onderzocht moeten worden.
Dat is dus absoluut onrealistisch. Dezelfde naïeve gedachtengang die tot basisvorming en vmbo heeft geleid: 'flikker alles maar bij elkaar, dan trekken de dommen zich wel op aan de slimmen'. Gevolg: ook de kinderen die nog wél de potentie hadden om met goede cijfers mavo op een hoog niveau te halen, worden nu naar beneden getrokken omdat de domste leerlingen in onderlaag (het vroeger i-vbo en bijzonder onderwijs) dominanter zijn, alle aandacht opeisen en leren onmogelijk maken.

De basisvorming wordt onderhand wel gezien als grote mislukking. De domsten vielen af, de slimsten verveelden zich dood. Mensen helpen elkaar gewoon niet, dat soort dingen gebeurt gewoon niet. Dat is idealisme dat door de werkelijkheid gelogenstraft is.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:27
Verwijderd
Gezinsbegeleiding in dergelijke multi-problem gezinnen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:28
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 15:27 :
Gezinsbegeleiding in dergelijke multi-problem gezinnen.
Juist, Hanna Tokkie accepteert vast wel dat wildvreemden zich gaan bemoeien met de opvoeding van haar kinderen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-04-2005 @ 15:28 :
Juist, Hanna Tokkie accepteert vast wel dat wildvreemden zich gaan bemoeien met de opvoeding van haar kinderen.
Hanna Tokkie heeft dan niet veel te willen. Als ze die hulp weigert, worden haar kinderen in andere (opvang) gezinnen geplaatst.
Het is dus: Óf meewerken, óf je kinderen worden afgepakt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:31
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-04-2005 @ 15:28 :
Exact, dat werkt dus niet.

Wat elke debiel echter wel kan begrijpen is dat hij normaal moet gaan doen als hij uit zijn huis wordt gezet en in een behangen container moet gaan wonen, dat soort gebaren dringen wel door.
Oud 25-04-2005, 14:43
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 15:30 :
Hanna Tokkie heeft dan niet veel te willen. Als ze die hulp weigert, worden haar kinderen in andere (opvang) gezinnen geplaatst.
Het is dus: Óf meewerken, óf je kinderen worden afgepakt.
Dat laatste gebeurt dus ook regelmatig. De Raad voor de Kinderbescherming is overbelast. Er worden zoveel uithuisplaatsingen aangevraagd dat de familie- en jeugdrechters het niet aankunnen.

Eigenlijk zouden we de discussie van geboortenbeperking van geestelijk gehandicapten moeten uitbreiden naar geboortenbeperking van dit soort tuig. Misschien dat het dan eindelijk eens uitsterft.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 18:01
Hakuna
Hakuna is offline
Die zogenaamde 'container' woningen schijnen nogal vrij groot en redelijk luxe te zijn (van wat ik op tv gezien heb hierover). Zo'n woning mochten ze mij, mits die vrijstaand is zeker geven. Is nog altijd beter dan een klein huurflatje op de derde verdieping.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 18:03
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Cornel schreef op 25-04-2005 @ 19:01 :
Die zogenaamde 'container' woningen schijnen nogal vrij groot en redelijk luxe te zijn (van wat ik op tv gezien heb hierover). Zo'n woning mochten ze mij, mits die vrijstaand is zeker geven. Is nog altijd beter dan een klein huurflatje op de derde verdieping.
ga je asociaal gedragen
Oud 25-04-2005, 18:06
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
opzich wel goed plan
Oud 25-04-2005, 19:02
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Gatara schreef op 25-04-2005 @ 19:03 :
ga je asociaal gedragen
Zou op zich geen slecht idee zijn, maar ik blijf liever in mijn 2 kamer flat 3 hoog achter.

Maarja ik ben dan ook geen asociaal.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 19:59
PGWR
PGWR is offline
Ik heb niets tegen vrijwillige segregatie. Maar wel wanneer dit door de overheid gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 25-04-2005 @ 20:59 :
Ik heb niets tegen vrijwillige segregatie. Maar wel wanneer dit door de overheid gebeurt.
Want?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:10
PGWR
PGWR is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-04-2005 @ 21:07 :
Want?
Omdat dit niet de manier is om burgers zich moreel bewust te maken, aangezien het in feite de verantwoordelijkheid van de overheid wordt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:16
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 25-04-2005 @ 21:10 :
Omdat dit niet de manier is om burgers zich moreel bewust te maken, aangezien het in feite de verantwoordelijkheid van de overheid wordt.
De overheid mag dus ook geen strafrecht instellen en effectueren?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten