![]() |
|
Donderdag 3 februari heeft zuivelproducent Campina een nieuwe variatie op vlees geďntroduceerd: Valess. Valess, sinds maandag 7 februari in het schap van de supermarkt te vinden, is bereid uit verse zuivel en voedingsvezels, en bevat minder vet en relatief meer meervoudig onverzadigde vetzuren dan vlees.
Met Valess komt Campina tegemoet aan de wens van veel vleesetende Nederlanders om gezond en minder vlees te eten, mits er een gemakkelijk maar vooral lekker alternatief voorhanden is. Tot nu toe was dit laatste een probleem voor vleeseters. Valess ziet eruit als een stukje vlees, is lekker (goed gekruid!) en gezond en biedt daarom een gemakkelijke en verantwoorde variatie op vlees. Het assortiment bestaat uit filets, roerbakblokjes en mini's, allemaal vetarm (4%): voldoende variatie dus om lekker én snel een gezonde maaltijd op tafel te zetten. Voor wie meer informatie wil is een bezoek aan www.valess.nl de moeite waard. Ook hebben ze meteen een paar lekkere recepten op de site vermeld. ![]() Myzelf lijkt dit best lekker, op de reclame vond ik het er ook lekker 'licht' uit zien, dus ik ga dit zeker een keer proberen ![]() Wat vinden jullie?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Er wordt geen dier voor geslacht en toch bereik je dezelfde smaak: das dan toch alleen maar mooi?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het is GEEN vlees... dus waarom zou dit in strijd zijn met jouw vegetarierschap? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mij lijkt het me drie keer niets, maar misschien komt dat omdat ik tofu naar smakeloos snot vind smaken. Wel een leuk product overigens, als voedingsmiddelentechnoloog-in-spé zijnde ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb pas weer die krokante schnitzels gehaald van Valess en vind ze echt wel te eten als je het korstje lekker krokant bakt. Tofu vind ik ook wel lekker in ketjap gemarineerd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je geen vlees lust is het jammer, maar dan zijn er zat andere dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En of ik ben heel erg vergeten hoe vlees ed smaakt of het smaakt er echt niet naar...in mijn gedachten smaakt vlees ed iig alles behalve naar die Valessdingen. (Niet dat me dat wat interesseert...maar goed. ![]() Laatst gewijzigd op 04-05-2005 om 21:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|