Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wou ff zeggen dat als je echt wilt genieten van een fantastische musical, dan ga je naar Starlight Express. Dit is een fantastische musical waarin alle spelers op skates zijn. je moet hiervoor wel naar Lonen, maar dat is het het waard
![]() Nou de groeten dan maar Eelco
||
Citaat:
Hij draait sinds 2 maanden NIET meer in Londen ![]()
|
De top drie volgens mijn berekeningen: 1 Elisabeth (10 keer
genoemd) 2 Aida (8 X) 3 Fame (5 X) He, ik voel me net Hans van Willigenburg. Dan nu de eervolle vermeldingen: Miss Saigon ( 4 X) Chicago, Jesus Christ Superstar, Grease en Cats (allemaal 3 X genoemd.
|
Aida? uche, dat is echt van die Joop van de Ende shit: dikke stront door een dunne trechter!
Veel te commercieel. Ze vergeten waar de musical om draait. Zang overheerst, toneel wordt onderdukt. musicalssterren zijn tegenwoordig zangers ipv acteurs. Zonder enige toneelervaring zingen ze iedere avond de sterren van de hemel. Maar ondertussen verpesten ze het verhaal door zoet-sappig voorspelbaar liefdesgekwijl. Ik heb groot respect voor Frans van Deursen in Aida. Ik kots van Bas Ragas. Hij weet het simpelste zinnetje nog te verpesten, waaraan je ziet dat hij geen idee heeft wat hij zegt. De muziek is overigens schitterend, maar een musical is meer dan mooie liedjes en technische hoogstandjes. groetjes Sebas P.S: Ik hoop dat ik julie niet al teveel schok...
||
Citaat:
||
Citaat:
Sebas
||
Citaat:
Om eerlijk te zijn vind ik de musical beter dan de opera.
||
Citaat:
ik denk niet dat je echt kunt spreken van een betere en een slechtere versie, want ze zijn volgens mij totaal onvergelijkbaar. maargoed, het licht niet in mijn aard om het niet met een koning (oidipous) eens te zijn :-) gegroet zegt Sebastiaan
|
ik heb 'elisabeth en rex' geantwoord, maar inmiddels moet daar toch echt Aida bij...
heb hem precies een week terug gezien en ik vond hem super mooi! ik heb me niet geërgerd aan de acteerprestaties van de acteurs... had bastiaan, chaira en marleen en vond ze alle drie super! ik vond bastiaan absoluut niet slecht, maar ik heb de making of niet gezien.... kvond het gewoon een super super super mooie musical ![]() ![]() maarre..... bastiaan acteert toch ook? daar wordt ie echt niet uitgekozen om z'n zangprestaties en alleen z'n mooie koppie zal 't ook wel niet zijn, want in dat zelfde programma stoppen ze toch ook die marc klein essink! oh ja, dat JvdE producties 'dikke stront door een dunne trechter' zou zijn, vind ik echt onzin! ik bedoel... neem nou alleen een musical als elisabeth eens! Daar wordt toch heel duidelijk goed in geacteerd, dus een beetje zwak om het allemaal maar als hetzelfde te bekijken!
Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 20:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
Aida begint de laatste tijd steeds meer op schooltoneel te lijken, een paar met echt wel talent, maar de meesten die er staan staan er maar een beetje bij en modderen maar wat aan... Vind ik tenminste
![]()
||
Citaat:
![]()
|